eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA I USŁUGI SPRZĄTANIA W OBIEKTACH PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W STRZELCACH KRAJEŃSKICH W LATACH 2009- 2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Strzelce Krajeńskie: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA I USŁUGI SPRZĄTANIA W OBIEKTACH PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W STRZELCACH KRAJEŃSKICH W LATACH 2009- 2011.
Numer ogłoszenia: 292378 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205474 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Gorzowska 15, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 0-95 7631081, faks 0-95 7632248.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA I USŁUGI SPRZĄTANIA W OBIEKTACH PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W STRZELCACH KRAJEŃSKICH W LATACH 2009- 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w latach 2009-2011. 1.Zakres prac przewidzianych do wykonania w zakresie ochrony mienia w szczególności obejmuje: a/ ochronę pomieszczeń znajdujących się w budynkach i na placach przed dostępem osób nieuprawnionych, b/ ochronę mienia znajdującego się w budynkach i na placach przed kradzieżą,zniszczeniem lub uszkodzeniem, c/ sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń, d/ współdziałanie z Policją i Strażą Pożarną, e/ interwencją w przypadkach zaistnienia zagrożenia mienia, f/ rejestrowanie wyjść i wejść pracowników P.G.K. po godzinach pracy tj. pomiędzy godziną 15.00 - 07.00 w tym również kontrola uprawnień pracowników do przebywania w obiektach poza godzinami pracy, g/ rejestrowanie wyjazdów i przyjazdów pojazdów PGK sp. z o.o. po godzinach pracy, h/ informowanie Zarząd Spółki lub osoby wyznaczone przez Zarząd o zaistniałych zdarzeniach mających charakter losowy, i/ przyjmowanie telefonicznych i osobistych zgłoszeń najemców o zaistniałych awariach, z ich odnotowaniem w książce zgłoszeń oraz przekazanie tych informacji pełniącym dyżury domowe pracownikom, j/ utrzymanie porządku i czystości w obrębie budynku administracyjno-biurowego i parkingu przed budynkiem oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania dojść do budynków, poprzez ich odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w okresie zimowym, k/w okresie zimowym tj. od 15.11.br. do 15.03.pr, powiadamianie wyznaczonych pracowników do usuwania skutków pogodowych (śnieg, gołoledź), l/ pełnienie służby w obowiązującym, kompletnym umundurowaniu z indyfikatorem, ł/ zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan zabezpieczenia obiektów w trakcie trwania umowy i po jej wygaśnięciu. 2.Służba ochronna winna być pełniona w następujący sposób: -w dni powszednie od godziny 15.00 do godziny 07.00, -w dni świąteczne oraz wolne od pracy - całodobowo. 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczył odpowiednią ilość pracowników do wykonania usługi w systemie zmianowym, zatrudniających na umowę o pracę, posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe. 4.Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości : a/ ogólna powierzchnia do sprzątania - 708,01 m2 oraz kilka razy do roku(świetlica) - 105,37 m2 b/ rodzaje posadzek: - lastrico - 117,41 m2 - terakota - 287,42 m2 - panele - 188,06 m2 - wykładzina podłogowa - 92,10 m2 - wykładzina dywanowa - 28,02 m2 c/ ilość pomieszczeń - 32 d/ ilość sanitariatów - 10 - sedesy - 10 - pisuary - 5 - umywalki - 17 - pojemniki na mydło - 6 - pojemniki na ręczniki - 6 - pojemniki na papier - 10 e/ kosze na śmieci - 34 f/ ilość szatni - 2 g/ powierzchnia okien - 160 m2 h/ ilość okien - 52 i/ liczba zatrudnionych pracowników - 65 Uwaga: Wszystkie, niezbędne, do wykonywania poniższych czynności, artykuły chemiczne, środki czystości , dezynfekcyjne i gospodarcze ( w tym worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, szczotki, mopy,rękawice itp.) dostarczane są przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt. 5.Obowiązki Wykonawcy na obiekcie: a/ czyszczenie bieżące - codzienne -odkurzanie wykładzin dywanowych -przecieranie na wilgotno powierzchnie podłóg, parapetów -przecieranie na wilgotno powierzchnie mebli i urządzeń biurowych -usuwanie śmieci i wymiana worków, czyszczenie koszy -mycie luster -czyszczenie i dezynfekcja pomieszczeń i armatury sanitarnej -uzupełnianie środków higieny osobistej (mydło w płynie, ręczniki, papier toaletowy) -zapewnienie czystości w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze) b/ oprócz codziennych czynności co drugi dzień - mycie drzwi i schodów wejściowych c/ co tydzień - mycie drzwi i futryn w wewnątrz - przecieranie na wilgotno kaloryferów - odkurzanie obrazów - odkurzanie środkiem antystatycznym sprzętu komputerowego - doczyszczanie powierzchni podłóg d/ co miesiąc - odkurzanie i czyszczenie tapicerki mebli - mycie lamperii i glazury w pomieszczeniach sanitarnych e/ co trzy miesiące - mycie urządzeń oświetleniowych f/ co 6 miesięcy - mycie okien 6. Wykonawca zapewni na własny koszt niezbędne środki do wykonywania usług przez jego pracowników takie jak: środki ochrony osobistej, ubrania robocze oraz umundurowanie. UWAGA: 1.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są przestrzegać przepisy bhp,ppoż i sanitarne 2.Pracownicy Wykonawcy powinni nosić ubiór służbowy oraz dbać o estetyczny wygląd i kulturalne zachowanie. 3.Zamawiający przedstawi ze swojej strony wykaz osób (wraz z numerami telefonów) upoważnionych do kontaktowania się z Wykonawcą podczas realizacji przedmiotowej usługi. 4.Pomieszczenia biurowe i socjalne będą sprzątane po godzinie 15.00 z wyłączeniem pomieszczeń: kasa i kadry jedno pomieszczenie, które należy sprzątnąć w czasie godzin pracy raz na dwa tygodnie. 5.Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować podane w opisie przedmiotu zamówienia powierzchnie do sprzątania. Wizji lokalnej obiektu można dokonać po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z Panią Ewą Dytkiewicz pod numerem telefonu 095 7631080. 6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji usługi, skontaktował się w celu ustalenia spraw o charakterze organizacyjnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 184000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APEXIM BIS Sp.z o.o., Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 118754,40
  • Oferta z najniższą ceną: 118754,40 oferta z najwyższą ceną: 170400,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.