eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Świadczenie usługi ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w latach 2009 - 2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Strzelce Krajeńskie: Świadczenie usługi ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w latach 2009 - 2011.
Numer ogłoszenia: 205474 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Gorzowska 15, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 0-95 7631081, faks 0-95 7632248.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w latach 2009 - 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich ul. Gorzowska 15 w latach 2009 - 2011. Zakres zamówienia obejmuje usługi ochrony mienia i usługi sprzątania. Miejscem Swiadczenia jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich ul. Gorzowska 15.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. a/ zapis o wadium Każda składana oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł PLN (słownie: dwa tysiące ). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1.w pieniądzu, 2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.w gwarancjach bankowych, 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. B Ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej można wpłacić na konto: Bank PEKAO S.A. I O/Strzelce Krajeńskie nr konta: 70 1240 3611 1111 0000 4170 3968 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do składanej oferty. b/ zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1.który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty, 2.którego oferta została odrzucona, 3.który został wykluczony z postępowania. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeszeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. c/ utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiany Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości każdej z nich minimum 80 % wartości ceny ofertowej brutto i potwierdzą dokumentami, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Ze względu na przedmiot zamówienia tj. usługi o charakterze ciągłym dopuszcza się także wykazanie usług niezakończonych, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g/ zastosują środki czystości dopuszczone do obrotu na terenie UE. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty/oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków , wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2/ oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego wzałączniku nr 2 do SIWZ, 3/ oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ koncesję, zezwolenie lub licencję wydaną przez właściwy organ administracji publicznej na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11/ wykaz co najmniej 3 zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to wtym okresie, odpowiadających swym rodzajem zamówieniu, każde z dokumentem potwierdzającym należycie wykonane zamówienie, 12/polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN, Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), w tym przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz na zawarcie umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ( Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 każdy z wykonawców podpisuje oddzielnie. 3. Dokumenty wymagane w punkcie 1,2,3,4,5 każdy z Wykonawców składa samodzielnie. Oferty składane przez podmioty posiadające siedzibę poza granicami kraju: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt 1,3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: . nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, . nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, . nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, . w zakresie pkt IX ppkt c i d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ustawy Pzp. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszelkie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składane są w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocnioną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ulga na PEFRON - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Gorzowska 15, 66-500 Strzelce Kraj. pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat P.G.K sp. z o.o. ul. Gorzowska 15, pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.