eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Piekary Śląskie: DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 291766 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych na potrzeby Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. 2.Szczegółowy wykaz nici chirurgicznych z uwzględnieniem podziału na pakiety zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wymagania w odniesieniu do oferowanych nici chirurgiczne; a) muszą spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ) b) muszą być zgodne z opisem przedstawionym w SIWZ co do składu chemicznego, okresu podtrzymywania i wchłanialności, długości nici, rodzaju i wielkości igły oraz spełniać wszystkie inne wymagania postawione przez Zamawiającego, c) muszą być odpowiednio opakowane i oznakowany co do nazwy, rodzaju i wielkości igły, długości nici, daty ważności, numeru serii, opatrzony znakiem CE z numerem jednostki notyfikowanej jeżeli brała udział w ocenie zgodności, d) muszą być dobrej jakości tzn. nic musi być wytrzymała na zerwania, trzymać węzeł, igła ostra, odporna na odkształcenia podczas szyci, igła z nitka musi posiadać trwałość połączenia e) wymagana w każdym opakowaniu zbiorczym instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie), f) wymagany bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki, g) wymagany kod kreskowy lub metryczkowy na saszetce. 4. Określone w formularzu cenowym ilości towaru są orientacyjne i w okresie obowiązywania umowy zależne będą od ilości pacjentów oraz rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji przyszłej umowy, jednak zrealizowana wartość umowy nie może być mniejsza niż 60 % wartości umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż określona w formularzu cenowym lub nie wykorzystania przez Zamawiającego pełnego asortymentu wskazanego w formularzu cenowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) oświadczenie o spełnieniu przez oferowane nici chirurgiczne obowiązujących norm i przepisów, oraz posiadaniu przez Wykonawcę stosownych dopuszczeń do obrotu i użytkowania oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie( Załącznik nr 1 do specyfikacji ), b) oświadczenie o posiadaniu materiałów producenta potwierdzających cechy wymagane dla przedmiotu zamówienia i gotowości ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania ( badania ofert ) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ( Załącznika nr 1 do specyfikacji ), c) katalogi, ulotki producenta, foldery lub inne materiały informacyjne o oferowanych wyrobach, z opisem w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

c)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust. 1 pkt 2 - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2d do specyfikacji ) - dotyczy tylko Wykonawcy będącego osobą fizyczna,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: 1)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2)zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w trakcie trwania umowy, bez konieczności starań ze strony Zamawiającego, 3)zmiany cen jednostkowych towaru objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania przez producenta towaru z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 2.Strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy : 1)zmiana wielkości opakowania towaru, w przypadku braku dostępności zadeklarowanej wielkości opakowania, 2)zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy, o których mowa w § 4. 3.Strony dopuszczają również możliwość zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania lub wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu, nie jest możliwe dostarczenie sprzętu określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę towar posiada parametry nie gorsze niż towar wskazany w ofercie, a Zamawiający go zaakceptuje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 4.1 Wykonawca winien złożyć również: a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia ), c) wypełniony i podpisany formularz cenowy ( Załącznik Nr 3 do specyfikacji) w zakresie pakietów do których wykonawca przystępuje. Nie wypełnienie choć jednej pozycji w ramach pakietu spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 4.2. W zakresie oferowanych nici chirurgicznych wykonawcy winni złożyć próbki nici ( przynajmniej po trzy saszetki) w zakresie każdej pozycji wskazanej w załączniku nr 3 - formularz cenowy. a) próbki winny być opakowane i opisane klauzulą Próbki nici chirurgicznych - spr. ZP/PN/13/2014 oraz nazwą i adresem Wykonawcy, b) próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do sekretariatu Zamawiającego , w terminie wskazanym jak dla złożenia oferty , c) każda próbka winna być opisana, którego pakietu i pozycji dotyczy, d) próbki posłużą do oceny jakości i zostaną zużyte w trakcie oceny jakości w związku z czym nie podlegają zwrotowi, e) próbki stanowią element oferty i tym samym nie podlegają uzupełnieniu w myśl art 26 ust 3 ustawy Pzp. Brak dostarczenia próbek spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: Szew chirurgiczny syntetyczny, pleciony, zbudowany na bazie kwasu poliglikolowego wchłanianym w okresie 60 - 90 dni z efektywnym podtrzymaniem tkanek 50% - 18 dni , powlekanym poliglikonatem - szczegółowe ilości i parametry zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: Szew chirurgiczny, syntetyczny, monofiletyczny, niepowlekany, wytrzymały na rozciąganie, wykonany z homopolimeru Poli-p-dioksanu o długim okresie podtrzymywania : 50%-70%- 28 dni po zaimplantowaniu ( 50% - 28 dni do 4/0, 50% - 35 dni od 3/0, 0% po 10 tygodniach) I okresie wchłaniania ok. 180-210 dni - szczegółowe ilości i parametry zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy, barwiony na kolor - szczegółowe ilości i parametry zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, zbudowany na bazie polipropylenu - szczegółowe ilości i parametry zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: Szew syntetyczny, niewchłanialny, pleciony syntetycznych, poliestrowy powlekany ( rdzeń opleciony kilkoma spoistymi splotami ) - szczegółowe ilości i parametry zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: Szew antyewenteracyjny, do odbarczania, niewchłanialny, powlekany polietylenem, skręcany, stal nierdzewna,odciążający tkanki od napięcia, poręczny, łatwy w fiksacji, giętki i elastyczny - szczegółowe ilości i parametry zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.