eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Usługa holowania pojazdów oraz holowania i parkowania pojazdów niebezpiecznych - dwie części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Kłobuck: Usługa holowania pojazdów oraz holowania i parkowania pojazdów niebezpiecznych - dwie części
Numer ogłoszenia: 291628 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252562 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa holowania pojazdów oraz holowania i parkowania pojazdów niebezpiecznych - dwie części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania pojazdów oraz holowania i parkowania pojazdów niebezpiecznych na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg na terenie powiatu kłobuckiego - dwie części. Część pierwsza: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów na podstawie pisemnej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez policjanta, strażnika miejskiego lub osobę dowodzącą akcja ratowniczą. Szacunkowa wielkość zamówienia - 60 pojazdów (w ciągu 1 roku), w tym: Lp. Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów 1 rower lub motorower 10 2 motocykl 10 3 pojazd o dop. masie całk. do 3,5 t 37 4 pojazd o dop. masie całk. pow. 3,5 t do 7,5 t 1 5 pojazd o dop. masie całk. pow. 7,5 t do 16 t 1 6 pojazd o dop. masie całk. pow. 16 t 1 Razem: 60 Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług całodobowo polegających na usunięciu z miejsca zdarzenia, holowania i umieszczenia na parkingu strzeżonym pojazdu oraz jego elementów. W zakres usługi wchodzić będzie: a) dojazd do miejsca wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 minut, b) przygotowanie pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), c) załadunek pojazdu (część pojazdu) na pojazd holujący, d) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadów nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów, e) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony, f) rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parking znajdujący się w Kłobucku przy ul. Zamkowej 19 (Powiatowy Zarząd Dróg). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe w pojazdach w czasie ich usuwania i holowania do czasu pozostawienia na wskazanym parkingu oraz wywołane czynnościami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Część druga: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania, przemieszczania, holowania oraz parkowania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne na parking Wykonawcy, na podstawie pisemnej dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez policjanta, strażnika miejskiego lub osobę dowodzącą akcja ratowniczą Szacunkowa wielkość zamówienia - 2 pojazdy (w ciągu 1 roku), w tym: Lp. Rodzaj pojazdu Liczba pojazdów Średni czas przechowywania (w dobach) 1 Pojazd przewożący materiały niebezpieczne (holowanie i parkowanie) 2 5 Razem: 2 5 Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług całodobowo, polegających na usunięciu z miejsca zdarzenia, holowania, umieszczenia oraz parkowania na parkingu strzeżonym Wykonawcy pojazdów przewożących materiały niebezpieczne i jego elementów. W zakres usługi wchodzić będzie: a) dojazd do miejsca wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu w czasie nie dłuższym niż 60 minut, b) przygotowanie pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), c) załadunek pojazdu (część pojazdu) na pojazd holujący, d) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadów nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów, e) dojazd z pojazdem transportowanym na parking strzeżony Wykonawcy, f) rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy, g) parkowanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne na parkingu spełniającym wymogi rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 161, poz. 1567) w sprawie parkingów na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne, h) wydanie przekazanego pojazdu po przedstawieniu pisemnej zgody Zamawiającego, i) wydawanie pojazdu codziennie w dni robocze w godzinach: od 8:00 do 16:00, j) przedstawianie w wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów przewożących materiały niebezpieczne umieszczonych na parkingu strzeżonym Wykonawcy z uwzględnieniem daty umieszczenia pojazdu, marki pojazdu, numeru rejestracyjnego oraz danych właściciela lub posiadacza pojazdu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe w pojazdach w czasie ich usuwania, holowania, parkowania oraz przechowywania do czasu odbioru pojazdu z wskazanego parkingu oraz wywołanie czynnościami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomoc Drogowa P.H.U. WAL-CAR Ratownictwo Drogowe Waldemar Jędrusik, ul. Piastowska 150/152, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6981,48 / Oferta z najwyższą ceną: 18573,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.