eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa leków, testów alergologicznych, kontrastów, sączków do kropli ocznych, płynów infuzyjnych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Warszawa: Zakup i dostawa leków, testów alergologicznych, kontrastów, sączków do kropli ocznych, płynów infuzyjnych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety.
Numer ogłoszenia: 29084 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, faks 022 5098404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków, testów alergologicznych, kontrastów, sączków do kropli ocznych, płynów infuzyjnych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa leków, testów alergologicznych, kontrastów, sączków do kropli ocznych, płynów infuzyjnych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3, 33.61.00.00-9, 33.69.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. 3) Oświadczenie, że oferowane artykuły posiadają deklaracje zgodności, świadectwa rejestracji oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1. zmiana stron umowy na zasadach określonych w kodeksie Cywilnym; 2.2. zmiana banków lub numerów kont bankowych; 2.3. zmiana osób, o których mowa w § 6 umowy; 2.4. zmiana cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane; 2.5. zmiana oferowanych artykułów w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub Unii Europejskiej, przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia; 2.6. zmiana oferowanych artykułów w przypadku wycofania z rynku oraz wstrzymania produkcji ( w cenie nie wyższej niż oferowane produkty), przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia; 2.7. wystąpi przejściowy brak artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia; 2.8. zmiana numeru katalogowego artykułu; 2.9. zmiana sposobu konfekcjonowania; 2.10. zmiana nazwy artykułu przy zachowaniu jego parametrów; 2.11. zmiana liczby opakowań w przypadku zmiany konfekcjonowania; 2.12. dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieklanska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 08:45, miejsce: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI KONTRASTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI KONTRASTOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ALERGENY DO PUNKTOWYCH TESTÓW SKÓRNYCH - WZIEWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ALERGENY DO PUNKTOWYCH TESTÓW SKÓRNYCH - WZIEWNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ALERGENY DO PUNKTOWYCH TESTÓW SKÓRNYCH - POKARMOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ALERGENY DO PUNKTOWYCH TESTÓW SKÓRNYCH - POKARMOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ALERGENY DO PRÓB PROWOKACJI DONOSOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ALERGENY DO PRÓB PROWOKACJI DONOSOWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SĄCZKI DO KROPLI OCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SĄCZKI DO KROPLI OCZNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPIRYTUSY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPIRYTUSY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: LEKI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: LEKI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŻYWIENIE DOJELITOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŻYWIENIE DOJELITOWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PŁYNY INFUZYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY INFUZYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.