eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Rozbudowa szkoły w Pustkowie Żurawskim o część przedszkolną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Kobierzyce: Rozbudowa szkoły w Pustkowie Żurawskim o część przedszkolną
Numer ogłoszenia: 290272 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175364 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa szkoły w Pustkowie Żurawskim o część przedszkolną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa szkoły w Pustkowie Żurawskim o część przedszkolną 2.Zamówienie obejmuje: Rozbudowę szkoły w Pustkowie Żurawskim o część przedszkolną z zapleczem kuchennym oraz przebudowę kotłowni na kotłownię olejową. Projekt obejmuje również ocieplenie budynku szkoły i wykonanie nowej kolorystyki elewacji, wybudowanie wewnętrznych dróg, miejsc postojowych, placów manewrowych, zieleń z elementami małej architektury oraz osłony na pojemniki służące do czasowego gromadzenia odpadów stałych, oświetlenie zewnętrzne, przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, wewnętrznej energetycznej linii zasilającej, przebudowę istniejących instalacji sanitarnych kolidujących z lokalizacją projektowanego budynku oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3. Projektowane parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego - 557,00 m2 Powierzchnia zabudowy części rozbudowanej - 312,00 m2 Drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, ciągi piesze projektowane - 550,00 m2 Kubatura części dobudowanej - 2 371,20 m3 Kubatura części adaptowanej - 598,00 m3 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj. Załącznik nr 1 - Projekt budowlany Załącznik nr 2 - Projekt wykonawczy Załącznik nr 3 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 4 - Przedmiary Załącznik nr 5 - Decyzja pozwolenia na budowę nr 1552/2006 Załącznik nr 6 - Zmieniona Decyzja pozwolenia na budowę nr 163/2010 5. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, z dokumentacją techniczną wymienioną w pkt. 4, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną i technologią wykonania. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. 6. Do wykonania zamówienia zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń innych niż to zostało określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały lub urządzenia posiadać będą wszystkie parametry techniczne takie same, lub lepsze od materiałów lub urządzeń podanych przez Zamawiającego a Wykonawca, który zaproponuje alternatywne materiały lub urządzenia udokumentuje ich parametry.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MIK-TRANSBET Janusz Mikuła, ul.Zielona 12, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2641645,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2123624,18

  • Oferta z najniższą ceną: 2123624,18 / Oferta z najwyższą ceną: 3426999,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.