eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Przebudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żytniowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Rudniki: Przebudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żytniowie
Numer ogłoszenia: 290134 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282486 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żytniowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Żytniowie , obejmującej swym zakresem między innymi: - częściową wymianę konstrukcji i pokrycia dachu, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej ( częściowo okna wymienione przez poprzedniego Wykonawcę), - wymianę instalacji elektrycznej ( częściowo wymieniona przez poprzedniego Wykonawcę), - wymianę instalacji centralnego ogrzewania ( częściowo wymieniona przez poprzedniego Wykonawcę), - wymianę instalacji odgromowej ( częściowo wymieniona przez poprzedniego Wykonawcę), - wykonanie wentylacji mechanicznej dla części pomieszczeń, - gipsowanie, malowanie i roboty okładzinowe ścian ( częściowo wykonane przez poprzedniego Wykonawcę), - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej ( częściowo wykonane - przedszkole), - docieplenie ścian zewnętrznych i położenie nowych tynków zewnętrznych ( częściowo przyklejona warstwa styropianu z siatką), - wykonanie przebudowy sali gimnastycznej, - wykonanie przebudowy lokalu mieszkalnego na Oddział przedszkolny na poddaszu ( II etap) - ( częściowo wykonane przez poprzedniego Wykonawcę), - wykonanie sali komputerowej z wyposażeniem, - wykonanie instalacji solarnej, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie świadectwa energetycznego dla obiektu objętego projektem Podstawowe parametry budynku szkoły: powierzchnia zabudowy - 845,25 m2 powierzchnia użytkowa - 1 395,3 m2 kubatura brutto budynku - 6 183,0 m3 Parametry techniczne budynku przedszkola po przebudowie: powierzchnia użytkowa - 162,3 m2 w tym : parter - 86,0 m2 poddasze - 76,3 m2 powierzchnia zabudowy - 110,0 m2 kubatura - 890,0 m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna są dostępna na stronie internetowej Zamawiającego ( www.rudniki.pl ; zakładka przetargi archiwum , przetarg nieograniczony p.n Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żytniowie wraz z poprawą infrastruktury edukacyjnej Gminy Rudniki poprzez przebudowę Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie).Przedmiar robót zostanie przedstawiony i przekazany Wykonawcy podczas negocjacji. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Na wykonane prace i dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania, a na wyposażenie według otrzymanej gwarancji od producenta jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Obiekt szkoły jest całkowicie udostępniony dla Wykonawcy z wyjątkiem parteru przedszkola, w którym dbywaja się zajęcia. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania wszelkich pomieszczeń i otoczenia obiektu oraz usuwanie wszelkiego rodzaju odpadów. Ponadto Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac w obiekcie i w jego otoczeniu, w szczególności uprzątnięcie i zagospodarowanie terenów zielonych, naprawę zniszczonych nawierzchni itp. Podczas prowadzenia wymiany okien i drzwi zewnętrznych Wykonawca jest zobowiązany do organizowania codziennego zakresu robót tak, aby budynek był zamknięty po godzinach pracy i w czasie złej pogody ( silne wiatry, burze, mrozy, ulewy). W trakcie prac konieczne są dodatkowe zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego wykorzystania demontowanych okien, drzwi, grzejników, rur, rynien i innych materiałów w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. Zakres wykorzystania materiałów oceniany będzie w trakcie prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Modernizacyjno-Handlowe MODERN-BUD s.c. Edward i Marcin Strugała, ul. Oleska 406, Starokrzepice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1523876,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1303558,11

  • Oferta z najniższą ceną: 1303558,11 / Oferta z najwyższą ceną: 1822587,28

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem ( art.62 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). Umowa z poprzednim Wykonawcą przedmiotowego zadania wyłonionego w wyniku przetargu nieograniczonego została rozwiązana. Ze względu na specyfikę obiektu - szkola, występuje pilna potrzeba zakończenia robót budowlanych na obiekcie. Dzieci szkolne dowowożone będa od września do sąsiednich szkół. Jest to dodatkowe obciążenie finansowe dla gminy. Ponadto występuje presja rodziców dzieci, zwłaszcza najmłodszych, którzy głośno wyrażają swoje niezadowolenie z faktu, że ich dzieci nie mogą uczęszczać do szkoły na miejscu. Wyżej opisane rozwiązanie zastępcze (dowożenie dzieci do sąsiednich szkół ) może trwać maksymalnie I semestr, ponieważ tylko na taki okres jest zgoda kuratorium. Obecnie mamy już wrzesień a pozostał bardzo duży zakres prac zwenętrznych do wykonania ( przebudowa dachu nad salą gimnastyczną i pomieszczeniami sanitarnymi, kontynuacja docieplenia ścian, malowanie dachu pozostałej części szkoły, wymiana okien itp.) Wobec powyższego udzielenie zamówienia w trybie negocjacji bez ogloszenia uwazamy za zasadne i zgodne z przepisami prawa, ponieważ wszystkie przesłanki art. 62 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały spełnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.