eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku w tym system zamknięty do pobierania krwi.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Numer ogłoszenia: 289524 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 279178 - 2015 data 20.10.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku w tym system zamknięty do pobierania krwi.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: - Zadanie nr 1 - Różne akcesoria do przeprowadzania intubacji - 19 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 2 - System zamknięty do pobierania krwi - łącznie 26 pozycji w zadaniu m.in.: igły motylkowe o różnych rozmiarach, probówko-strzykawki o różnych pojemnościach - Zadanie nr 3 - Różne wyroby laboratoryjne m.in.: probówki do głębokiego zamrażania, butelki do hodowli komórkowej, probówka PP, kapilary, zatyczki itp. 13 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 4 - Staza samozaciskowa - 20 szt. - Zadanie nr 5 - Osprzęt do noża harmonicznego Johnson&Johnson -końcówki jednorazowe 50 szt. - Zadanie nr 6 - Osprzęt do laparoskopów m.in. sondy, olej, smar do zaworów, uszczelki, zatyczka Luer-lock itp. Łącznie 15 poz. w zadaniu - Zadanie nr 7 - Łyżki do laryngoskopów 3 pozycje w zadaniu, łącznie 90 szt. - Zadanie nr 8- Okularki do fototerapii - różne rozmiary. Łącznie 200 szt. - Zadanie nr 9 - Sterylna szczoteczka do chirurgicznego mycia bez detergentu - 500 szt. - Zadanie nr 10 - System do szycia łąkotek - 3 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 11 - Pętle do usuwania migdałków - 700 szt. - Zadanie nr 12 - Zgłębnik żołądkowo- dwunastniczy różne rozmiary. Łącznie 60 szt. - Zadanie nr 13 - Cewnik z trokarem do drenażu klatki piersiowej różne rozmiary. Łącznie 140 szt. - Zadanie nr 14- Igła do biopsji talerza biodrowego i aspiracji szpiku kostnego. 30 szt. - Zadanie nr 15 - Zestawy do drenażu opłucnej - 4 poz. w zadaniu. Łącznie 69 szt. - Zadanie nr 16- Oprzyrządowanie do Infant Flow - 12 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 17 - Układ oddechowy z akcesoriami - 5 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 18 - Uniwersalne filtry do respiratorów - 200 szt. - Zadanie nr 19 - Oprzyrządowanie do inkubatorów - 2 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 20 - Linia do pomiaru ciśnienia metoda krwawą - 100szt - Zadanie nr 21 - Szyny palcowe - 2000szt. - Zadanie nr 22 - Rurki intubacyjne do aeveofactu różne rozmiary - łącznie 50 szt. - Zadanie nr 23 - Maski krtaniowe różne rozmiary - 6 pozycji w zadaniu 1283 szt. - Zadanie nr 24 - Rurka ustno-gardłowa rozmiar od 000 do 3 - 2500 szt. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33141200-2, 33141323-0, 33141640-8, 33141642-2, 33141000-0, 39511100-8, 3314120-8, 33141240-4, 33192500-7, 33141320-9, 44618320-4, 33141110-4, 33162100-5, ...
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku w tym system zamknięty do pobierania krwi.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: - Zadanie nr 1 - Różne akcesoria do przeprowadzania intubacji - 19 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 2 - System zamknięty do pobierania krwi - łącznie 26 pozycji w zadaniu m.in.: igły motylkowe o różnych rozmiarach, probówko-strzykawki o różnych pojemnościach - Zadanie nr 3 - Różne wyroby laboratoryjne m.in.: probówki do głębokiego zamrażania, butelki do hodowli komórkowej, probówka PP, kapilary, zatyczki itp. 13 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 4 - Staza samozaciskowa - 20 szt. - Zadanie nr 5 - Osprzęt do noża harmonicznego Johnson&Johnson -końcówki jednorazowe 50 szt. - Zadanie nr 6 - Osprzęt do laparoskopów m.in. sondy, olej, smar do zaworów, uszczelki, zatyczka Luer-lock itp. Łącznie 15 poz. w zadaniu - Zadanie nr 7 - Łyżki do laryngoskopów 3 pozycje w zadaniu, łącznie 90 szt. - Zadanie nr 8- Okularki do fototerapii - różne rozmiary. Łącznie 200 szt. - Zadanie nr 9 - Sterylna szczoteczka do chirurgicznego mycia bez detergentu - 500 szt. - Zadanie nr 10 - System do szycia łąkotek - 3 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 11 - Pętle do usuwania migdałków - 700 szt. - Zadanie nr 12 - Zgłębnik żołądkowo- dwunastniczy różne rozmiary. Łącznie 60 szt. - Zadanie nr 13 - Cewnik z trokarem do drenażu klatki piersiowej różne rozmiary. Łącznie 140 szt. - Zadanie nr 14- Igła do biopsji talerza biodrowego i aspiracji szpiku kostnego. 30 szt. - Zadanie nr 15 - Zestawy do drenażu opłucnej - 4 poz. w zadaniu. Łącznie 69 szt. - Zadanie nr 16- Oprzyrządowanie do Infant Flow - 9 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 17 - Układ oddechowy z akcesoriami - 5 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 18 - Uniwersalne filtry do respiratorów - 200 szt. - Zadanie nr 19 - Oprzyrządowanie do inkubatorów - 2 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 20 - Linia do pomiaru ciśnienia metoda krwawą - 100szt - Zadanie nr 21 - Szyny palcowe - 2000szt. - Zadanie nr 22 - Rurki intubacyjne do aeveofactu różne rozmiary - łącznie 50 szt. - Zadanie nr 23 - Maski krtaniowe różne rozmiary - 6 pozycji w zadaniu 1283 szt. - Zadanie nr 24 - Rurka ustno-gardłowa rozmiar od 000 do 3 - 2500 szt. Zadanie nr 25- Oprzyrządowanie do Infant Flow - 2 pozycje w zadaniu. Zadanie nr 26- Oprzyrządowanie do Infant Flow - 1 pozycja w zadaniu. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33141200-2, 33141323-0, 33141640-8, 33141642-2, 33141000-0, 39511100-8, 3314120-8, 33141240-4, 33192500-7, 33141320-9, 44618320-4, 33141110-4, 33162100-5, ...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.7).
  • W ogłoszeniu jest: II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24..
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.5) 7.
  • W ogłoszeniu jest: 7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 7.1 dot. zadania od nr 1 do nr 24 - wobec produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . 7.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: a) Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 24 - firmowych materiałów informacyjnych (katalogi producenta lub strony z katalogu dot. oferowanego zakresu, foldery, prospekty lub ulotki ze zdjęciami, w których będą zawarte podstawowe informacje nt. parametrów, właściwości itp. - w j. polskim) b) Dotyczy zadania nr 5, 7, 16, 18, 19, 20. -wymaga się oświadczenia producenta oferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy, że produkty te są oryginalne i w pełni kompatybilne z danym urządzeniem, i że nie spowodują one usterek w jego działaniu, uszkodzeń, utraty gwarancji lub uprawnień z tyt. rękojmi, i że Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów w przypadku szkód powstałych na skutek zastosowania produktu wadliwego (nieoryginalnego), a w szczególności: A. Wszelkich kosztów związanych z udokumentowaniem przyczyny uszkodzenia powstałego w wyniku zastosowania zaoferowanego asortymentu; B. Wszelkich kosztów wynikających z uszkodzenia lub całkowitego zniszczenia posiadanego urządzenia powstałego przez zastosowanie zaoferowanego asortymentu; C. Kosztów wynikających z wszelkich roszczeń pacjentów, których uszczerbek na zdrowiu lub życiu był spowodowany zastosowaniem zaoferowanego asortymentu. c) Dotyczy zadania nr 5, 7, 9, 10, 18, 23 - firmowych materiałów informacyjnych (katalogi producenta lub strony z katalogu dot. oferowanego zakresu, foldery, prospekty lub ulotki ze zdjęciami, w których będą zawarte podstawowe informacje nt. parametrów, właściwości itp. - w j. polskim) d) Próbek oferowanego asortymentu w ilości opisane dla każdego zadania w zał. nr 2 - dotyczy zadania nr 8, 9, 11,18, 21, 23. e) Dotyczy zadania nr 16 i nr 17. Wymagane jest, aby oferowane jednorazowe układy były certyfikowane odnośnie czasookresu użycia tzn. po jakim czasie od podłączenia do pacjenta powinien być wymieniony na nowy z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż 7 dni. Stosowny dokument od producenta lub oświadczenie wykonawcy, należy dołączyć do oferty. Dopuszcza się odn. ppkt warunku w ppkt 7.1 oraz 7.2 a) - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww. wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego (w tym na etapie oceny ofert) w określonym terminie i formie..
  • W ogłoszeniu powinno być: 7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 7.1 dot. zadania od nr 1 do nr 26 - wobec produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . 7.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: a) Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26 - firmowych materiałów informacyjnych (katalogi producenta lub strony z katalogu dot. oferowanego zakresu, foldery, prospekty lub ulotki ze zdjęciami, w których będą zawarte podstawowe informacje nt. parametrów, właściwości itp. - w j. polskim) b) Dotyczy zadania nr 5, 7, 16, 18, 19, 20, 25, 26 -wymaga się oświadczenia producenta oferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy, że produkty te są oryginalne i w pełni kompatybilne z danym urządzeniem, i że nie spowodują one usterek w jego działaniu, uszkodzeń, utraty gwarancji lub uprawnień z tyt. rękojmi, i że Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów w przypadku szkód powstałych na skutek zastosowania produktu wadliwego (nieoryginalnego), a w szczególności: A. Wszelkich kosztów związanych z udokumentowaniem przyczyny uszkodzenia powstałego w wyniku zastosowania zaoferowanego asortymentu; B. Wszelkich kosztów wynikających z uszkodzenia lub całkowitego zniszczenia posiadanego urządzenia powstałego przez zastosowanie zaoferowanego asortymentu; C. Kosztów wynikających z wszelkich roszczeń pacjentów, których uszczerbek na zdrowiu lub życiu był spowodowany zastosowaniem zaoferowanego asortymentu. c) Dotyczy zadania nr 5, 7, 9, 10, 18, 23 - firmowych materiałów informacyjnych (katalogi producenta lub strony z katalogu dot. oferowanego zakresu, foldery, prospekty lub ulotki ze zdjęciami, w których będą zawarte podstawowe informacje nt. parametrów, właściwości itp. - w j. polskim) d) Próbek oferowanego asortymentu w ilości opisane dla każdego zadania w zał. nr 2 - dotyczy zadania nr 8, 9, 11,18, 21, 23, 25. e) Dotyczy zadania nr 16 i nr 17. Wymagane jest, aby oferowane jednorazowe układy były certyfikowane odnośnie czasookresu użycia tzn. po jakim czasie od podłączenia do pacjenta powinien być wymieniony na nowy z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż 7 dni. Stosowny dokument od producenta lub oświadczenie wykonawcy, należy dołączyć do oferty. Dopuszcza się odn. ppkt warunku w ppkt 7.1 oraz 7.2 a) - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww. wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego (w tym na etapie oceny ofert) w określonym terminie i formie..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Cz. nr 16.
  • W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do Infant Flow - 12 pozycji w zadaniu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12..
  • W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy z akcesoriami - 9 pozycji w zadaniu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 98 2. Termin płatnosci faktur - 2.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: Cz. 25,26.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do Infant Flow - 2 pozycje w zadaniu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 98 2. Termin płatnosci faktur - 2 CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprzyrządowanie do Ifant Flow - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 98 2. Termin płatnosci faktur - 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.