eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku w tym system zamknięty do pobierania krwi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Olsztyn: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku w tym system zamknięty do pobierania krwi.
Numer ogłoszenia: 279178 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku w tym system zamknięty do pobierania krwi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: - Zadanie nr 1 - Różne akcesoria do przeprowadzania intubacji - 19 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 2 - System zamknięty do pobierania krwi - łącznie 26 pozycji w zadaniu m.in.: igły motylkowe o różnych rozmiarach, probówko-strzykawki o różnych pojemnościach - Zadanie nr 3 - Różne wyroby laboratoryjne m.in.: probówki do głębokiego zamrażania, butelki do hodowli komórkowej, probówka PP, kapilary, zatyczki itp. 13 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 4 - Staza samozaciskowa - 20 szt. - Zadanie nr 5 - Osprzęt do noża harmonicznego Johnson&Johnson -końcówki jednorazowe 50 szt. - Zadanie nr 6 - Osprzęt do laparoskopów m.in. sondy, olej, smar do zaworów, uszczelki, zatyczka Luer-lock itp. Łącznie 15 poz. w zadaniu - Zadanie nr 7 - Łyżki do laryngoskopów 3 pozycje w zadaniu, łącznie 90 szt. - Zadanie nr 8- Okularki do fototerapii - różne rozmiary. Łącznie 200 szt. - Zadanie nr 9 - Sterylna szczoteczka do chirurgicznego mycia bez detergentu - 500 szt. - Zadanie nr 10 - System do szycia łąkotek - 3 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 11 - Pętle do usuwania migdałków - 700 szt. - Zadanie nr 12 - Zgłębnik żołądkowo- dwunastniczy różne rozmiary. Łącznie 60 szt. - Zadanie nr 13 - Cewnik z trokarem do drenażu klatki piersiowej różne rozmiary. Łącznie 140 szt. - Zadanie nr 14- Igła do biopsji talerza biodrowego i aspiracji szpiku kostnego. 30 szt. - Zadanie nr 15 - Zestawy do drenażu opłucnej - 4 poz. w zadaniu. Łącznie 69 szt. - Zadanie nr 16- Oprzyrządowanie do Infant Flow - 12 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 17 - Układ oddechowy z akcesoriami - 5 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 18 - Uniwersalne filtry do respiratorów - 200 szt. - Zadanie nr 19 - Oprzyrządowanie do inkubatorów - 2 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 20 - Linia do pomiaru ciśnienia metoda krwawą - 100szt - Zadanie nr 21 - Szyny palcowe - 2000szt. - Zadanie nr 22 - Rurki intubacyjne do aeveofactu różne rozmiary - łącznie 50 szt. - Zadanie nr 23 - Maski krtaniowe różne rozmiary - 6 pozycji w zadaniu 1283 szt. - Zadanie nr 24 - Rurka ustno-gardłowa rozmiar od 000 do 3 - 2500 szt. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33141200-2, 33141323-0, 33141640-8, 33141642-2, 33141000-0, 39511100-8, 3314120-8, 33141240-4, 33192500-7, 33141320-9, 44618320-4, 33141110-4, 33162100-5, ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 7.1 dot. zadania od nr 1 do nr 24 - wobec produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . 7.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: a) Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 24 - firmowych materiałów informacyjnych (katalogi producenta lub strony z katalogu dot. oferowanego zakresu, foldery, prospekty lub ulotki ze zdjęciami, w których będą zawarte podstawowe informacje nt. parametrów, właściwości itp. - w j. polskim) b) Dotyczy zadania nr 5, 7, 16, 18, 19, 20. -wymaga się oświadczenia producenta oferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy, że produkty te są oryginalne i w pełni kompatybilne z danym urządzeniem, i że nie spowodują one usterek w jego działaniu, uszkodzeń, utraty gwarancji lub uprawnień z tyt. rękojmi, i że Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów w przypadku szkód powstałych na skutek zastosowania produktu wadliwego (nieoryginalnego), a w szczególności: A. Wszelkich kosztów związanych z udokumentowaniem przyczyny uszkodzenia powstałego w wyniku zastosowania zaoferowanego asortymentu; B. Wszelkich kosztów wynikających z uszkodzenia lub całkowitego zniszczenia posiadanego urządzenia powstałego przez zastosowanie zaoferowanego asortymentu; C. Kosztów wynikających z wszelkich roszczeń pacjentów, których uszczerbek na zdrowiu lub życiu był spowodowany zastosowaniem zaoferowanego asortymentu. c) Dotyczy zadania nr 5, 7, 9, 10, 18, 23 - firmowych materiałów informacyjnych (katalogi producenta lub strony z katalogu dot. oferowanego zakresu, foldery, prospekty lub ulotki ze zdjęciami, w których będą zawarte podstawowe informacje nt. parametrów, właściwości itp. - w j. polskim) d) Próbek oferowanego asortymentu w ilości opisane dla każdego zadania w zał. nr 2 - dotyczy zadania nr 8, 9, 11,18, 21, 23. e) Dotyczy zadania nr 16 i nr 17. Wymagane jest, aby oferowane jednorazowe układy były certyfikowane odnośnie czasookresu użycia tzn. po jakim czasie od podłączenia do pacjenta powinien być wymieniony na nowy z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż 7 dni. Stosowny dokument od producenta lub oświadczenie wykonawcy, należy dołączyć do oferty. Dopuszcza się odn. ppkt warunku w ppkt 7.1 oraz 7.2 a) - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww. wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego (w tym na etapie oceny ofert) w określonym terminie i formie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów. 3. Oświadczenie wykonawcy z art. 91 ust. 3a ustawy PZP (wzór zał. nr 7 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 6 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww z dopiskiem - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio w tym miejscu siedziby Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne akcesoria do przeprowadzania intubacji - 19 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System zamknięty do pobierania krwi - łącznie 26 pozycji w zadaniu m.in.: igły motylkowe o różnych rozmiarach, probówko-strzykawki o różnych pojemnościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne wyroby laboratoryjne m.in.: probówki do głębokiego zamrażania, butelki do hodowli komórkowej, probówka PP, kapilary, zatyczki itp. 13 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staza samozaciskowa 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2
    • 3. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do noża harmonicznego Johnson&Johnson -końcówki jednorazowe 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do laparoskopów m.in. sondy, olej, smar do zaworów, uszczelki, zatyczka Luer-lock itp. Łącznie 15 poz. w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łyżki do laryngoskopów 3 pozycje w zadaniu, łącznie 90 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okularki do fototerapii - różne rozmiary. Łącznie 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna szczoteczka do chirurgicznego mycia rąk bez detergentu - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do szycia łąkotek - 3 pozycje w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle do usuwania migdałków - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik żołądkowo- dwunastniczy różne rozmiary. Łącznie 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik z trokarem do drenażu klatki piersiowej różne rozmiary. Łącznie 140 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do biopsji talerza biodrowego i aspiracji szpiku kostnego. 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu opłucnej - 4 poz. w zadaniu. Łącznie 69 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do Infant Flow - 12 pozycji w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy z akcesoriami - 5 pozycji w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalne filtry do respiratorów - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalne filtry do respiratorów - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do inkubatorów - 2 pozycje w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia do pomiaru ciśnienia metoda krwawą - 100szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny palcowe - 2000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do aeveofactu różne rozmiary - łącznie 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe różne rozmiary - 6 pozycji w zadaniu 1283 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ustno-gardłowa rozmiar od 000 do 3 - 2500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.