eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Zielona Góra: Remont budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej 3
Numer ogłoszenia: 289448 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137493 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej 3, który obejmuje: 1.1. wykonanie następujących robót w roku 2012 : -dokończenie remontu pokrycia dachowego, -remont stolarki okiennej, wymiana stolarki okiennej, remont i renowacja szaf wbudowanych, - wymiana na nową bramy i bramki wejściowej, wymiana przęseł ogrodzenia, - renowacja i naprawa drzwi wejściowych , - naprawa przewodów wentylacji grawitacyjnej na poddaszu, 1.2. wykonanie następujących robót w roku 2013 : - remont elewacji budynku sądowego, 2. Zakres rzeczowy robót określają: 2.1.Dokumentacja techniczna Budynek Sądu Biuro Projektów Inwestycji Miejskich BIPROIM w Zielonej Górze z aktualizacją formalno-prawną z 2005 roku mgr inż. Doroty Krupka i z 2012 roku mgr inż. Ewy Burnos, 2.2. Projekt budowlany Brama stalowa z furtkami, wrota stalowe, wytyczne kolorystyki pomieszczeń mgr inż. Dorota Krupka ze stycznia 2004 roku i z aktualizacją formalno-prawną z 2012 roku mgr inż. Ewy Burnos, 2.3. Projekt budowlany Wymiana stolarki okiennej Pracowni ARTA Tadeusz Kaszuba, UWAGA: Wyżej wymienione opracowania zostały zaktualizowane pod względem formalnym przez mgr inż. Ewę Burnos dla celów wydania pozwolenia na budowę. Treść opisów w tych opracowaniach nie została zmieniona. Opisy uzupełniające w zakresie wykonania prac i zakresów robót zawierają się w opisie 2.4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez mgr inż. Ewę Burnos, 2.5. Przedmiary robót. 2.6. Decyzje Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze. 3. Zadanie realizowane będzie na podstawie: 3.1.Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze nr ZN.5142.30.2012 z dnia 27-03-2012 w zakresie naprawy dachu, 3.2. Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze nr ZN.5142.29.2012 z dnia 27-03-2012 w zakresie wymiany metalowej bramy (z furtkami), 3.3. Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze nr ZN.5142.32.2012 z dnia 27-03-2012 w zakresie wymiany istniejących okien drewnianych, 3.4. Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze nr ZN.5142.31.2012 z dnia 27-03-2012 w zakresie remontu i renowacji stolarki okiennej. 4.1. Sąd Rejonowy w Żaganiu wystąpił w dniu 12.06.2012 roku na ww. zakres robót z wnioskiem o pozwolenie na budowę z uwagi na zapis art. 39 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1974 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity : Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), gdyż budynek Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej nr 3, wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 333 i podlega ochronie konserwatorskiej i realizacja ww. zakresu robót wymaga ścisłej współpracy z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków - Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Zielonej Górze. Po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę Zamawiający niezwłocznie udostępni ją Wykonawcom na stronie internetowej Sądu Okręgowego. 4.2. Niezależnie od zapisu w punkcie wyżej 4.1., w przypadku, gdyby się okazało, że dany zakres nie jest stosownie uszczegółowiony w zakresie wykonania naprawy, remontu, renowacji lub odtworzenia to Wykonawca jest zobowiązany - przed przystąpieniem do wykonania prac opisanych zakresem robót i przedmiarem - wykonać wszystkie czynności formalne, formalno-prawne i uzyskać stosowne decyzje na ich wykonanie, a w cenie oferty musi także zawierać ten zakres. 5.1.Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, opisu przedmiotu zamówienia oraz innych danych np.: wizji lokalnej Wykonawcy w terenie, którą Zamawiający zaleca przeprowadzić przed przygotowaniem oferty przez Wykonawcę/Wykonawców. 5.2.Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót oraz innych prac niezbędnych do wykonania kom?pletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 6.Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć kosztorys uproszczony. Kosztorys uproszczony nie będzie stanowił podstawy do oceny ofert i określenia ceny oferty. Kosztorys uproszczony będzie stanowił wyłącznie materiał informacyjny i poglądowy dla Zamawiającego. Uproszczony kosztorys powinien zawierać wszystkie pozycje niezbędne do wykonania zamówie-nia, które Wykonawca uzna za konieczne, aby wykonać zadanie zgodnie z dokumentacją techniczną i projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem i decyzjami konserwatorskimi. 7.Wykonawca może opracować kosztorys na podstawie przedmiarów opracowanych we własnym zakresie i uwzględnić w nim nie ujęte w zamieszczonym przez Zamawiającego przedmiarze, a niezbędne do ustalenia ceny ofertowej, pozycje kosztorysowe. Brak wyceny nadwyżka wyceny pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ w ww. kosztorysie nie spowoduje odrzucenia oferty. 8.Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących Polskich Norm w przedmiocie umowy. 9.Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich uzgodnień, ewentualnych projektów, rysunków uproszczonych, prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), dokumentacja wykonawcza i powykonawcza, dokumentacja geodezyjna powykonawcza, koszty organizacji ruchu, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, koszty wywozu i składowania gruzu i urobku na składowisku odpadów, koszty uporządkowania terenu, uzgodnień z właściwymi organami uprawnionymi do nadzoru i odbioru, opracowanie projektu budowlanego w uzgodnieniu z konserwatorem zabytków na wymianę zabytkowych drzwi zewnętrznych a także nadzór archeologiczny oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy leżą po stronie Wykonawcy i zostaną zawarte z ich odzwierciedleniem w cenie oferty Wykonawcy. 10.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w Żaganiu w dniu podpisania umowy wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Sąd Rejonowy w Żaganiu w osobie Inspektora Nadzoru Branży Budowlanej. 11.Wykonawca musi uwzględnić przede wszystkim ciągłą i niezakłóconą pracę Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej nr 3, bezkolizyjny dostęp pracowników, obywateli i interesantów do budynku Sądu w godzinach jego urzędowania, a także zapewnić: a)bezpieczeństwo budynków/terenów sąsiednich zlokalizowanych na nieruchomościach graniczących z działką Sądu, b)wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów (w przypadku odzysku otrzymane z tego tytułu kwoty Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na konto dochodów Sądu Rejonowego) lub transport i składowanie na składowisku odpadów oraz ich utylizację - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport i utylizację odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe zezwolenia musi posiadać. Wykonawca jest zobowiązany na etapie realizacji przedmiotu zamówienia przedłożyć stosowne protokoły z odzysku i utylizacji, jako załączniki przy odbiorach ww. robót remontowych. c) ogrodzenie i zabezpieczenie terenu robót, d) utrzymanie porządku i ładu na placu budowy, w tym w miejscach rozbiórki, na zapleczu budowy, jak również na terenach sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, 12. Wykonawca musi uwzględnić wykonanie dokumentacji powykonawczej (wszystkie dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia). 13.Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 17.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i projektowej użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. Do obowiązku Wykonawcy należy pisemne uzasadnienie przyjęcia w ofercie równoważnych rozwiązań technologicznych, a w trakcie realizacji uzyskanie akceptacji osoby dokonującej aktualizację załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej i projektowej (mgr inż. Ewy Burnos) na proponowane równoważne rozwiązanie technologiczne z zatwierdzeniem go przez Inspektora Nadzoru. 18.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ulicy Szprotawskiej 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AL.FACH-BUD Andrzej Langier, ul. Kusocińskiego 58, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 826043,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 840974,20

  • Oferta z najniższą ceną: 695101,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1021515,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.