eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa diatermii chirurgicznej, aparatu do znieczuleń, lamp operacyjnych diodowych, mammografu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Rzeszów: Dostawa diatermii chirurgicznej, aparatu do znieczuleń, lamp operacyjnych diodowych, mammografu
Numer ogłoszenia: 289431 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa diatermii chirurgicznej, aparatu do znieczuleń, lamp operacyjnych diodowych, mammografu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: -diatermii chirurgicznej dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologii i Położnictwa - Część nr 1, -aparatu do znieczuleń dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologii i Położnictwa - Część nr 2 , -lamp operacyjnych diodowych dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologii i Położnictwa - Część nr 3, -mammografu dla Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej - Część nr 4, wyszczególnionych w Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisach przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1÷4 (Załączniki nr 8.1, 9.1, 10.1, 11.1 do SIWZ), oraz w Zestawieniu parametrów ocenianych dla Części nr 4 (Załącznik nr 11.2 do SIWZ) będących integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości, jak w Formularzach cenowych - Części od nr 1 do nr 4 (Załączniki nr 8, 9, 10 i 11 do SIWZ) tj. -Diatermia chirurgiczna- 1 szt, -Aparat do znieczuleń - 1 szt; -Lampy operacyjne diodowe- 2 szt; -Mammograf - 1 szt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - alternatywnych, - równoważnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2, 33.16.10.00-6, 33.17.00.00-2, 33.16.70.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla poszczególnych części wynosi: Część nr 1 - 700,00 zł; Część nr 2 - 1 700,00 zł; Część nr 3 - 1 400,00 zł; Część nr 4 - 2 800,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Części nr 1÷4 były dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn. zmian.) i spełniały wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1÷4 (Załączniki nr 8.1, 9.1, 10.1, 11.1 do SIWZ). W celu potwierdzenia powyższych wymagań proszę do oferty załączyć: 1.oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn. zmian.) oraz spełniają wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1÷4 - (Wzór na Załączniku nr 5 - Oświadczenie nr 4 do SIWZ). 2.kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione: a)Deklaracji zgodności CE - dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego - oferowanych przedmiotów zamówienia lub b)Certyfikatu zgodności, potwierdzającego spełnienie wymagań, wydanego przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych klasy I sterylna, IIa, IIb, III; c)Zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności, w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru danego wyrobu medycznego - dotyczy wyrobów medycznych klasy I sterylnej, IIa, IIb, III zgłaszanych do Rejestru w oparciu o art. 52 oraz wyrobów medycznych klasy IIb i III zgłaszanych do Rejestru w oparciu o art. 54 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy). W przypadku braku wpisu Wykonawca składa oświadczenie (wg wzoru na Załączniku nr 5), że nie miały miejsca zdarzenia polegające na odmowie wpisu, pozostawieniu wniosku bez rozpoznania lub wycofania wniosku o dokonanie wpisu. 3.Dla Części nr 1 - diatermia chirurgiczna - kserokopia certyfikatu potwierdzającego skuteczność zamykania naczyń do 7 mm wystawione przez niezależną i uprawnioną do tego instytucje (Część nr 1 - Załącznik nr 8.1, pkt. 27).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: -oferowane Formularze cenowe, sporządzone według wzorów stanowiących Załączniki nr 8, 9, 10, 11 do SIWZ. -Opisy przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1÷4 (Załączniki nr 8.1, 9.1, 10.1, 11.1 do SIWZ) -Zestawienie parametrów ocenianych dla Części nr 4 - mammografu (Załącznik nr 11.2 do SIWZ), 2.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w osobnej kopercie (włożyć do koperty z ofertą) celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 3.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie nr 1 - (wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ). UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek z pkt III.4.2) winien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum (wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wymagań merytorycznych dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających, iż łącznie spełniają wymagania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego w Rzeszowie, 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2, pokój nr 9 bud. J.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1). W Sekcji III.4.2 punktor 3 ze względu na Program winno być: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 2).W Sekcji III.4.2 punktor 6 ze względu na Program winno być: Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661, z późn. zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 3) W Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ze względu na program podano: okres w dniach: 28, winno być: Części nr 1÷3 - do 4 tygodni, licząc od daty podpisania umowy. Części nr 4 - do 6 tygodni, licząc od daty podpisania umowy.4) Planowany termin otwarcia ofert:25.10.2010 r. o godz.10:00 w pokoju nr 9 bud. J. 5)Sygnatura sprawy:WSS.XII.252/AM/19/10, Post. nr 41; 6) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:nie dotyczy w tym postępowaniu.7) Ze względu na Program w Załączniku nr I w Części nr 4 w pkt. 4 winno być: Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:Cena - 85%; Ocena techniczna (jakość)-15%.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Diatermia chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa diatermii chirurgicznej dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologii i Położnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1 (Załącznik nr 8.1 do SIWZ), będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę diatermii chirurgicznej w ilości, jak w Formularzu cenowym - Część nr 1 (Załącznik nr 8 do SIWZ) tj. 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2, 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do znieczuleń dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologii i Położnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 2 (Załącznik nr 9.1 do SIWZ), będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę aparatu do znieczuleń w ilości, jak w Formularzu cenowym - Część nr 2 (Załącznik nr 9 do SIWZ) tj. 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2, 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lampy operacyjne diodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lamp operacyjnych diodowych dla Bloku Operacyjnego Oddziału Ginekologii i Położnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 3 (Załącznik nr 10.1 do SIWZ), będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę lamp operacyjnych diodowych w ilości, jak w Formularzu cenowym - Część nr 3 (Załącznik nr 10 do SIWZ) tj. 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2, 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mammograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mammografu dla Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 4 (Załącznik nr 11.1 do SIWZ), oraz w Zestawieniu parametrów ocenianych dla Części nr 4 (Załącznik nr 11.2 do SIWZ) będących integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mammografu w ilości, jak w Formularzu cenowym - Część nr 4 (Załącznik nr 11 do SIWZ) tj. 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.