eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - bariery drogowe energochłonne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Dąbrowa Górnicza: Dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - bariery drogowe energochłonne
Numer ogłoszenia: 289393 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229134 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o., Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, faks 032 2689022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1 pkt.3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - bariery drogowe energochłonne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego -barier drogowych energochłonnych. Bariery drogowe ochronne z profilowanej taśmy stalowej wg załącznika Formularz cenowy, winny być wykonane zgodnie z obowiązującą normą PN-EN lub równorzędną, muszą posiadać atesty, certyfikaty jakościowe, aprobatę techniczną IBDiM, zabezpieczone antykorozyjnie przez proces ocynkowania ogniowego. Montaż elementów przy pomocy wbijaka pneumatycznego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie przez okres trwania umowy w ilościach i terminach w zależności od potrzeb Zamawiającego. Potrzeby zgłaszane będą Wykonawcy każdorazowo w formie odrębnych pisemnych poleceń, w których zostanie podany konkretny termin wykonania, ilości i rodzaj asortymentu wg załącznika (formularz cenowy). Polecenia kierowane będą do Wykonawcy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Dopuszcza się odstępstwo od struktury ilościowej asortymentu zawartego w załączniku nr 1A do SIWZ wg potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej partii dostarczonego asortymentu- atesty, certyfikaty jakościowe, aprobatę techniczną IBDiM oraz świadectwa zabezpieczenia antykorozyjnego lub inny równoważny dokument wymagany prawem potwierdzający jego jakość. Powyższa dokumentacja musi być napisana w języku polskim. Wykonawca winien udzielić gwarancji za wykonane zamówienie przez okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty potwierdzenia odbioru każdej partii zrealizowanego zadania. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w całej wysokości w zakresie podanym w załączniku nr 1A- Charakterystyka przedmiotu zamówienia (formularz cenowy) Wykonawca nie ma prawa do żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym stanowi załącznik nr 1A do SIWZ (charakterystyka przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy). Zamawiający nie wymaga wadium. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 28.82.10.00 - 28.82.10.00 28.82.30.00 - 28.82.30.00 74.23.36.00 - 74.23.36.00 74.23.30.00 - 74.23.30.00 74.23.33.00 - 74.23.33.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 168123.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa KRUPIŃSCY II Sp. Jawna, Ul. Buczka 2b, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 168123.50
  • Oferta z najniższą ceną: 168123.50 oferta z najwyższą ceną: 182713.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.