Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Dąbrowa Górnicza: Dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - bariery drogowe energochłonne
Numer ogłoszenia: 229134 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. , Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, fax. 032 2689022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os. prawna w zw. z art.3.1. pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - bariery drogowe energochłonne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego -barier drogowych energochłonnych. Bariery drogowe ochronne z profilowanej taśmy stalowej wg załącznika Formularz cenowy, winny być wykonane zgodnie z obowiązującą normą PN-EN lub równorzędną, muszą posiadać atesty, certyfikaty jakościowe, aprobatę techniczną IBDiM, zabezpieczone antykorozyjnie przez proces ocynkowania ogniowego. Montaż elementów przy pomocy wbijaka pneumatycznego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie przez okres trwania umowy w ilościach i terminach w zależności od potrzeb Zamawiającego. Potrzeby zgłaszane będą Wykonawcy każdorazowo w formie odrębnych pisemnych poleceń, w których zostanie podany konkretny termin wykonania, ilości i rodzaj asortymentu wg załącznika (formularz cenowy). Polecenia kierowane będą do Wykonawcy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Dopuszcza się odstępstwo od struktury ilościowej asortymentu zawartego w załączniku nr 1A do SIWZ wg potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej partii dostarczonego asortymentu- atesty, certyfikaty jakościowe, aprobatę techniczną IBDiM oraz świadectwa zabezpieczenia antykorozyjnego lub inny równoważny dokument wymagany prawem potwierdzający jego jakość. Powyższa dokumentacja musi być napisana w języku polskim. Wykonawca winien udzielić gwarancji za wykonane zamówienie przez okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty potwierdzenia odbioru każdej partii zrealizowanego zadania. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w całej wysokości w zakresie podanym w załączniku nr 1A- Charakterystyka przedmiotu zamówienia (formularz cenowy) Wykonawca nie ma prawa do żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym stanowi załącznik nr 1A do SIWZ (charakterystyka przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 28.82.10.00 - 28.82.10.00 28.82.30.00 - 28.82.30.00 74.23.36.00 - 74.23.36.00 74.23.30.00 - 74.23.30.00 74.23.33.00 - 74.23.33.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem była dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. barier drogowych energochłonnych o wartości każdego zamówienia co najmniej 150.000,00 zł. 4. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp); Dysponować osobami z przygotowaniem zawodowym co do przedmiotu zamówienia w tym: a) minimum 1 osobą kadry kierowniczej, z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, należącą do właściwej Izby Inżynierów zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wykaz wybranych, wykonanych zadań z okresu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, lub z okresu prowadzenia działalności jeśli była krótsza, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - min. 3 referencje odpowiadające wymogom pkt. IV. 3 (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień (załącznik nr 4 do SIWZ). Informacje tu zawarte muszą potwierdzać spełnianie wymogów zawartych w pkt. IV. 4 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Spółka z o.o.
Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
41-303 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 41-303 Dąbrowa Górnicza sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- "Wykonanie operatów szacunkowych"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej" w formule zaprojektuj i wybuduj
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1850L w miejscowości Rogatka"
- Modernizacja jezdni i chodników przy drogach powiatu pyrzyckiego - etap III
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Czatkowach (dz. nr 76)
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.