eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali techniką kuwety grafitowej z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Poznań: Dostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali techniką kuwety grafitowej z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników.
Numer ogłoszenia: 289242 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, faks 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali techniką kuwety grafitowej z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WIOŚ, jednego spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali techniką kuwety grafitowej. Urządzenie musi: być fabrycznie nowe, pochodzić z produkcji roku 2009, posiadać potrzebne do uruchomienia elementy wyposażenia, materiały eksploatacyjne, odpowiednie oprogramowanie umożliwiające szybkie uruchomienie i wdrożenie do pracy, oraz posiadać znak bezpieczeństwa CE i certyfikat ISO 9001 producenta. 2)Przedmiot zamówienia obejmować będzie również: opakowanie przesyłki, transport w kraju i zagranicą, ubezpieczenie przesyłki w kraju i zagranicą, dostawę i rozładunek przesyłki wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego, rozpakowanie, montaż i zainstalowanie sprzętu w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia i przeprowadzenie testów sprawdzających poprawność działania, bezpłatne, dwu etapowe szkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji. 3)Zamawiający wymaga także, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia przez autoryzowany serwis. Minimalne wymagania techniczne i warunki gwarancji zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do siwz (Opis warunków technicznych). 4)Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy dokumentację techniczną, instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim oraz oprzyrządowanie i materiały eksploatacyjne niezbędne do instalacji i uruchomienia urządzenia. Na dostarczonym aparacie Wykonawca dokona instalacji właściwego dla aparatu oprogramowania. Jeśli do instalacji i uruchomienia niezbędne jest dodatkowe oprogramowanie specyficzne np. sterowniki urządzeń, Wykonawca dostarczy z urządzeniem nośniki CD z wersją instalacyjną. 5)Wykonawca zaoferować może przedmiot zamówienia o parametrach innych, jednak nie gorszych niż minimalne wymagania podane przez Zamawiającego w zał. nr 5 do siwz (Opis warunków technicznych) 2) Wykonawca przeprowadzi szkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji chromatografów: a)szkolenie podstawowe z obsługi aparatu w trakcie instalacji - min. 8 h, b)Szkolenie aplikacyjne wraz z wdrożeniem metody oznaczania metali zgodnie z PN-EN ISO 15586; 2005 - co najmniej 2 x 7 h w terminie trzech miesięcy od daty instalacji urządzenia. 3)Wykonawca zapewnia serwis świadczony w siedzibie Zamawiającego, siedziba serwisu na terenie Polski 4)Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy i jest parametrem stanowiącym kryterium oceny oferty. Okresy gwarancji dłuższe niż 40 miesięcy nie podlegają ocenie 5)Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia (parametry techniczne, wyposażenie oraz warunki dostawy) są: 1)załącznik nr 3 - Wzór umowy; 2)załącznik nr 5 - Opis warunków technicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł). 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Ochrony Środowiska nr 65 1540 1056 2001 8300 0693 0007 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5)Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, c) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) dostaw tego samego rodzaju, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załącza dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2) Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VI niniejszej SIWZ. 3)Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 4)Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 5)Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 6)Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7)Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8)Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem (ZMIANA) lub (WYCOFANIE) 9)Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 10)Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 3) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pod kątem spełniania minimalnych wymogów i parametrów technicznych postawionych przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ (Opis warunków technicznych). Wykonawca w tym celu wypełnia zgodnie z załącznikiem nr 5 (Tabelę zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego) opisując każdy z wymienionych elementów (parametrów, właściwości, części) oferowanego przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 3. Opis ten musi pozwolić jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego urządzenia z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ, 2 Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) dostaw tego samego rodzaju, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 4 - Wykaz dostaw) 6) dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - 3 (trzy) referencje. Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem wynikającym z przepisów. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.6
  • 2 - Parametry techniczne w skali 100 pkt - 0.3
  • 3 - Okres gwarancji w skali 100 pkt - 0.1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, w Biurze Obsługi Klienta - pokój 7a..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków norway grants.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.