To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-01
Wałbrzych: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze kursów umożliwiających uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla grupy łącznie 110 uczestników projektu Od bierności do aktywności - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu w ramach działania pn. Aktywizacja edukacyjna
Numer ogłoszenia: 289184 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242606 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze kursów umożliwiających uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla grupy łącznie 110 uczestników projektu Od bierności do aktywności - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu w ramach działania pn. Aktywizacja edukacyjna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze kursów umożliwiających uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla grupy łącznie 110 uczestników projektu. Zamawiający informuje, iż wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia winny zostać przeprowadzone na terenie miasta Wałbrzycha. Planowany termin realizacji usługi - I termin - 18.08.2014 - 20.09.2014 - grupa 55 osób, II termin - 1.04.2015 - 30.04.2015 r. - grupa 55 osób Podana w SIWZ liczba osób może ulec zmianie - łącznie w ujęciu na każdy z etapów realizacji działania o nie więcej niż +/-10 osób. Zamawiający zastrzega, iż zmiana ta nie będzie miała wpływu na ceny zaoferowane w ofertach przez Wykonawców. W ramach zorganizowania i przeprowadzenia usługi Zamawiający wymaga aby były one przeprowadzone w następującym zakresie i tematyce: 1) Kurs Obsługa kasy fiskalnej + ABC sprzedaży 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 10 osób, 2) Czas trwania kursu Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach prowadzonego szkolenia zapewnił możliwość odbycia zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 140 godzin dydaktycznych zajęć, z czego 100 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 40 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. 3) Szkolenie winno odbywać się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników kursu. 4) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) ogólne zagadnienia marketingu, b) zagadnienia z towaroznawstwa, c) organizacja handlu, d) zagadnienia związane z rolą sprzedawcy w organizacji pracy w sklepie, e) etyka kupiecka, f) nabycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej, g) trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta, h) psychologia sprzedaży i wiedzy o konsumencie, i) nowoczesne formy organizacji i techniki handlu detalicznego, j) czynności rachunkowo - kasowe w sklepie. 5) W ramach prowadzonych zajęć praktycznych związanych z obsługą kas fiskalnych Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do kas fiskalnych z odpowiednim oprogramowaniem. Na jednego uczestnika szkolenia winno przypadać jedno stanowisko pracy. 2) Kurs Pracownik ochrony z zabezpieczeniem mienia sklepowego i budynków 1) Liczba osób które skorzystają z zajęć - 12 osób 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 120 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, w formie wykładów i ćwiczeń, z czego 100 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 20 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. 3) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. 4) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) omówienie przepisów prawnych regulujących działalność strażnika mienia sklepowego, b) zadania, obowiązki i uprawnienia strażnika mienia sklepowego i budynków, c) zasady wykonywania zadań przez strażnika mienia sklepowego i budynków, d) sposoby i techniki dobrej obserwacji, sposoby reagowania w sytuacjach zagrożenia, e) zasady udzielania pierwszej pomocy, f) zagadnienia związane z etyką i psychologią zawodu. 3) Kurs Opiekun/ka osób starszych z podstawami języka niemieckiego 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 10 osób, 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 150 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, z czego około 100 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 50 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. 3) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. 4) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) podstawowe informacje o zdrowiu i chorobach dotyczących osób starszych, b) sposoby i techniki rehabilitacji osób starszych, c) podstawy dotyczące pielęgnacji, higieny i żywienia osób chorych i starszych, d) zagadnienia psychologiczne, pedagogiczne i prawne związane z pełnieniem funkcji opiekuna/opiekunki, e) pierwsza pomoc medyczna, f) organizacja czasu wolnego podopiecznego, g) zagadnienia związane z funkcjonowaniem publicznej służby zdrowia i systemu pomocy społecznej, h) nauka podstaw języka niemieckiego (co najmniej 40 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych). 4) Kurs Operator wózka widłowego z polityką magazynową 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 10 osób 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 140 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, z czego około 70 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 70 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga aby w ramach kursu minimum 35 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych stanowiły zajęcia związane z polityką magazynową. 4) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie szkoleniowej. 5) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) zagadnienia związane z przepisami BHP, b) zasady udzielania pierwszej pomocy, c) wiadomości o dozorze technicznym, d) zagadnienia związane z techniką jazdy wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym wraz z wymianą i obsługą butli gazowych, e) praktyczna nauka jazdy i manewrowania wózkiem widłowym (co najmniej 30 godzin zajęć praktycznych na każdego uczestnika zajęć), f) zagadnienia związane z gospodarką magazynową, zastosowanie oprogramowania komputerowego w zarządzaniu gospodarką magazynową, g) struktura funkcjonowania gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie, h) podział, charakterystyka i poziom zapasów magazynowych, i) operacje magazynowe - technologia procesów składowania, organizacja pracy, j) zasady BHP w organizacji prac magazynowych, k) zagadnienia związane z wyposażeniem technicznym magazynów, l) metody rozmieszczania zapasów magazynowych. ł) egzamin UDT wraz z wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień. 5) Kurs Pracownik obsługi hotelowej z obsługą maszyn sprzątających i terenów zielonych 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 13 osób 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie około 80 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, z czego około 40 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych i 40 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych. 4) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. 5) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) zakres podstawowych czynności wykonywanych przez pracownika gospodarczego w ramach wykonywanych prac, b) zagadnienia dotyczące przepisów sanitarnych dotyczących obiektów hotelarskich, c) zasady utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym i porządkowym obiektu, d) czynności związane z pielęgnacją terenów zielonych, e) użytkowanie sprzętu AGD będącego na wyposażeniu obiektu, f) przepisy BHP i prawa pracy. g) zajęcia praktyczne nauki zawodu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zapewnienia usługi cateringowej, każdego dnia kursu jego uczestnikom - w postaci jednego gorącego posiłku i stworzenia warunków umożliwiających jego swobodne spożycie. Oprócz jednego gorącego posiłku Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania przerw kawowych i zagwarantowania kawy, herbaty, zimnych napojów, ciastek - w przerwach pomiędzy zajęciami. 2) Pokrycia kosztów dojazdu uczestników kursu do miejsca realizacji kursu i z powrotem do miejsca zamieszkania, bądź zorganizowania bezpłatnego przejazdu w obie strony. 3) Zapewnienia materiałów edukacyjnych zgodnych z profilem i programem danego kursu. 4) Zagwarantowania odpowiednich pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia. Winny one spełniać wymagania Kodeksu Pracy, Prawa Budowlanego oraz przepisów odnośnie bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu miejsca siedzącego, stolika/ławki bądź krzesła z przystawką, umożliwiającego swobodne sporządzanie notatek. Dodatkowo pomieszczenia, w których będą odbywały się kursy winny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji. 5) Realizacji zajęć od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00, przy czym zajęcia prowadzone w ramach danego kursu nie mogą odbywać się krócej niż 6 i dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. 6) Opracowania i dostarczenia Zamawiającemu co najmniej na trzy dni przed datą rozpoczęcia kursu harmonogramu zajęć dla każdego rodzaju kursu, opracowanego w formie tabelarycznej, a także wskazania miejsca realizacji poszczególnych zajęć w podziale na kursy. Dokument ten winien być oznaczony zgodnie z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. W nagłówku harmonogramu zajęć winny zostać oznaczone następujące informacje: data planowanych zajęć w ramach prowadzonego kursu, przedział czasowy jaki został zabezpieczony na realizację zagadnień związanych z programem danego kursu, liczba godzin dydaktycznych zajęć, tematyka zajęć oraz imiona i nazwiska prowadzących zajęcia. 7) W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonych kursów wyznaczenia (imiennie) opiekuna szkolenia sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją. 8) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerów posiadających stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 9) Skierowania i sfinansowania uczestnikom badań lekarskich z zakresu medycyny pracy w przypadkach, kiedy przepisy prawa nakładają taki obowiązek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medica Collegium Medyczne, ul. Mieszka I 4, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171302,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112354,40
Oferta z najniższą ceną: 15652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205261,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- "Zastępstwo inwestycyjne dla robót w zakresie budowy skateparku dla dzieci i młodzieży oraz budowy parku osiedlowego (II)"
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.