eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze kursów ponoszących umożliwiających uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla grupy łącznie 110 uczestników projektu Od bierności do aktywności w ramach działania pn. Aktywizacja edukacyjna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Wałbrzych: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze kursów ponoszących umożliwiających uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla grupy łącznie 110 uczestników projektu Od bierności do aktywności w ramach działania pn. Aktywizacja edukacyjna
Numer ogłoszenia: 242606 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze kursów ponoszących umożliwiających uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla grupy łącznie 110 uczestników projektu Od bierności do aktywności w ramach działania pn. Aktywizacja edukacyjna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług o charakterze kursów umożliwiających uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla grupy łącznie 110 uczestników projektu. Zamawiający informuje, iż wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia winny zostać przeprowadzone na terenie miasta Wałbrzycha. Planowany termin realizacji usługi - I termin - 18.08.2014 - 20.09.2014 - grupa 55 osób, II termin - 1.04.2015 - 30.04.2015 r. - grupa 55 osób Podana w SIWZ liczba osób może ulec zmianie - łącznie w ujęciu na każdy z etapów realizacji działania o nie więcej niż +/-10 osób. Zamawiający zastrzega, iż zmiana ta nie będzie miała wpływu na ceny zaoferowane w ofertach przez Wykonawców. W ramach zorganizowania i przeprowadzenia usługi Zamawiający wymaga aby były one przeprowadzone w następującym zakresie i tematyce: 1) Kurs Obsługa kasy fiskalnej + ABC sprzedaży 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 10 osób, 2) Czas trwania kursu Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach prowadzonego szkolenia zapewnił możliwość odbycia zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 140 godzin dydaktycznych zajęć, z czego 100 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 40 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. 3) Szkolenie winno odbywać się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników kursu. 4) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) ogólne zagadnienia marketingu, b) zagadnienia z towaroznawstwa, c) organizacja handlu, d) zagadnienia związane z rolą sprzedawcy w organizacji pracy w sklepie, e) etyka kupiecka, f) nabycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej, g) trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta, h) psychologia sprzedaży i wiedzy o konsumencie, i) nowoczesne formy organizacji i techniki handlu detalicznego, j) czynności rachunkowo - kasowe w sklepie. 5) W ramach prowadzonych zajęć praktycznych związanych z obsługą kas fiskalnych Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do kas fiskalnych z odpowiednim oprogramowaniem. Na jednego uczestnika szkolenia winno przypadać jedno stanowisko pracy. 2) Kurs Pracownik ochrony z zabezpieczeniem mienia sklepowego i budynków 1) Liczba osób które skorzystają z zajęć - 12 osób 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 120 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, w formie wykładów i ćwiczeń, z czego 100 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 20 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. 3) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. 4) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) omówienie przepisów prawnych regulujących działalność strażnika mienia sklepowego, b) zadania, obowiązki i uprawnienia strażnika mienia sklepowego i budynków, c) zasady wykonywania zadań przez strażnika mienia sklepowego i budynków, d) sposoby i techniki dobrej obserwacji, sposoby reagowania w sytuacjach zagrożenia, e) zasady udzielania pierwszej pomocy, f) zagadnienia związane z etyką i psychologią zawodu. 3) Kurs Opiekun/ka osób starszych z podstawami języka niemieckiego 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 10 osób, 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 150 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, z czego około 100 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 50 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. 3) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. 4) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) podstawowe informacje o zdrowiu i chorobach dotyczących osób starszych, b) sposoby i techniki rehabilitacji osób starszych, c) podstawy dotyczące pielęgnacji, higieny i żywienia osób chorych i starszych, d) zagadnienia psychologiczne, pedagogiczne i prawne związane z pełnieniem funkcji opiekuna/opiekunki, e) pierwsza pomoc medyczna, f) organizacja czasu wolnego podopiecznego, g) zagadnienia związane z funkcjonowaniem publicznej służby zdrowia i systemu pomocy społecznej, h) nauka podstaw języka niemieckiego (co najmniej 40 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych). 4) Kurs Operator wózka widłowego z polityką magazynową 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 10 osób 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie 140 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, z czego około 70 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 70 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga aby w ramach kursu minimum 35 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych stanowiły zajęcia związane z polityką magazynową. 4) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie szkoleniowej. 5) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) zagadnienia związane z przepisami BHP, b) zasady udzielania pierwszej pomocy, c) wiadomości o dozorze technicznym, d) zagadnienia związane z techniką jazdy wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym wraz z wymianą i obsługą butli gazowych, e) praktyczna nauka jazdy i manewrowania wózkiem widłowym (co najmniej 30 godzin zajęć praktycznych na każdego uczestnika zajęć), f) zagadnienia związane z gospodarką magazynową, zastosowanie oprogramowania komputerowego w zarządzaniu gospodarką magazynową, g) struktura funkcjonowania gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie, h) podział, charakterystyka i poziom zapasów magazynowych, i) operacje magazynowe - technologia procesów składowania, organizacja pracy, j) zasady BHP w organizacji prac magazynowych, k) zagadnienia związane z wyposażeniem technicznym magazynów, l) metody rozmieszczania zapasów magazynowych. ł) egzamin UDT wraz z wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień. 5) Kurs Pracownik obsługi hotelowej z obsługą maszyn sprzątających i terenów zielonych 1) Liczba osób, które skorzystają z zajęć - 13 osób 2) Czas trwania zajęć Wykonawca przedstawi w programie szkolenia. Zamawiający przewiduje na to działanie łącznie około 80 godzin dydaktycznych zajęć łącznie, z czego około 40 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych i 40 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych. 4) Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. 5) Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: a) zakres podstawowych czynności wykonywanych przez pracownika gospodarczego w ramach wykonywanych prac, b) zagadnienia dotyczące przepisów sanitarnych dotyczących obiektów hotelarskich, c) zasady utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym i porządkowym obiektu, d) czynności związane z pielęgnacją terenów zielonych, e) użytkowanie sprzętu AGD będącego na wyposażeniu obiektu, f) przepisy BHP i prawa pracy. g) zajęcia praktyczne nauki zawodu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zapewnienia usługi cateringowej, każdego dnia kursu jego uczestnikom - w postaci jednego gorącego posiłku i stworzenia warunków umożliwiających jego swobodne spożycie. Oprócz jednego gorącego posiłku Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania przerw kawowych i zagwarantowania kawy, herbaty, zimnych napojów, ciastek - w przerwach pomiędzy zajęciami. 2) Pokrycia kosztów dojazdu uczestników kursu do miejsca realizacji kursu i z powrotem do miejsca zamieszkania, bądź zorganizowania bezpłatnego przejazdu w obie strony. 3) Zapewnienia materiałów edukacyjnych zgodnych z profilem i programem danego kursu. 4) Zagwarantowania odpowiednich pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia. Winny one spełniać wymagania Kodeksu Pracy, Prawa Budowlanego oraz przepisów odnośnie bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu miejsca siedzącego, stolika/ławki bądź krzesła z przystawką, umożliwiającego swobodne sporządzanie notatek. Dodatkowo pomieszczenia, w których będą odbywały się kursy winny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji. 5) Realizacji zajęć od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00, przy czym zajęcia prowadzone w ramach danego kursu nie mogą odbywać się krócej niż 6 i dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. 6) Opracowania i dostarczenia Zamawiającemu co najmniej na trzy dni przed datą rozpoczęcia kursu harmonogramu zajęć dla każdego rodzaju kursu, opracowanego w formie tabelarycznej, a także wskazania miejsca realizacji poszczególnych zajęć w podziale na kursy. Dokument ten winien być oznaczony zgodnie z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. W nagłówku harmonogramu zajęć winny zostać oznaczone następujące informacje: data planowanych zajęć w ramach prowadzonego kursu, przedział czasowy jaki został zabezpieczony na realizację zagadnień związanych z programem danego kursu, liczba godzin dydaktycznych zajęć, tematyka zajęć oraz imiona i nazwiska prowadzących zajęcia. 7) W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonych kursów wyznaczenia (imiennie) opiekuna szkolenia sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją. 8) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerów posiadających stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 9) Skierowania i sfinansowania uczestnikom badań lekarskich z zakresu medycyny pracy w przypadkach, kiedy przepisy prawa nakładają taki obowiązek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy z Wykonawców w przypadku złożenia oferty, zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 4000 zł. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu - Bank Handlowy w Warszawie S.A 90 1030 1289 0000 0000 9000 2031 z zaznaczeniem w tytule przelewu: wadium przetargowe Usługa wykonania kursów w projekcie Od bierności do aktywności. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie lub ustalonej kwocie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1 pkt. 4a ustawy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, bądź zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wydane zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r. poz. 674)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający że Wykonawca wykonał co najmniej 2 kursy o charakterze tożsamym z kursami stanowiącymi przedmiotem zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i jej kontrolę, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu uprawnień osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym, bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. z powodu okoliczności siły wyższej, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem, szkody w znacznych rozmiarach. Zmiana terminu będzie uzależniona od okresu działania siły wyższej oraz okresu potrzebnego do usunięcia skutków tego działania. 2. Sytuacji spowodowanych działaniem siły wyższej, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58 - 300 Wałbrzych - pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.