Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Warszawa: Świadczenie pomocy prawnej w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzieleniu koncesji lub zamówienia na realizację projektu adaptacji historycznego holownika bocznokołowego Warmia (ex. Lubecki na cele reaktywacji międzymiastowej żeglugi pasażerskiej z Warszawy
Numer ogłoszenia: 28804 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa, ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m. st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy prawnej w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzieleniu koncesji lub zamówienia na realizację projektu adaptacji historycznego holownika bocznokołowego Warmia (ex. Lubecki na cele reaktywacji międzymiastowej żeglugi pasażerskiej z Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie pomocy prawnej w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzieleniu koncesji lub zamówienia na realizację projektu adaptacji historycznego holownika bocznokołowego Warmia (ex. Lubecki na cele reaktywacji międzymiastowej żeglugi pasażerskiej z Warszawy, badania rynkowe i analizy finansowe przedsięwzięcia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DĄBROWSKA PORĘCKI IGNATJEW SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DĄBROWSKA PORĘCKI IGNATJEW SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- Janowski, Kłossowski, Dąbrowska, Ignatjew s.c., Al. Jerozolimskie 65 lok. 8, 00-697 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 329720,00
Oferta z najniższą ceną: 329720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 329720,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prawnym uzasadnieniem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest przepis art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi prawnicze tj. usługi niepriorytetowe wymienione w załączniku IIB dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego mieszczące się w grupie 21 - kod CPV 79.10.00.00-5. Usługom prawniczym w zamówieniu towarzyszą usługi doradztwa ekonomicznego i badań rynku. Zgodnie z art. 5 ust. 2 Pzp. jeżeli zamówienie obejmuje równocześnie usługi, o których mowa w ust. 1 oraz inne usługi, dostawy lub roboty budowlane, do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy dotyczące tego przedmiotu zamówienia, którego wartościowy udział w danym zamówieniu jest największy. Jednocześnie zamawiający zgodnie z art. 5 ust. 3 nie może w celu obejścia ustawy łączyć ich z innymi usługami. Zamawiający w wyniku udzielenia zamówienia ma uzyskać kompleksową pomoc obejmującą wszystkie ryzyka i korzyści realizacji inwestycji, która odpowie na pytania nie tylko o prawną wykonalność przedsięwzięcia oraz optymalną z punktu widzenia prawnego strukturę organizacyjną przedsięwzięcia i ryzyka prawne towarzyszące inwestycji, lecz również o ekonomiczną i finansową wykonalność inwestycji. Przesłankami przemawiającymi za udzieleniem łącznego zamówienia obejmującego doradztwo prawne oraz ekonomiczne i finansowe jest ryzyko (w przypadku prowadzenia oddzielnych postępowań) niepowodzenia współpracy doradców z poszczególnych dyscyplin powodujących istotne opóźnienia w realizacji projektu doradczego. Ponadto ewentualne błędy w dostarczonych przez poszczególnych doradców analizach mogłyby zachęcać pozostałych doradców do ograniczania swej odpowiedzialności za wyniki własnych prac, co nie gwarantowałoby należytego wykonania zamówienia. Kolejną przesłanką są korzyści czasowe i finansowe. Rozbicie postępowania na kilka osobnych skutkowałoby przedłużeniem całej procedury oraz jej wyższymi kosztami zaś udzielenie kompleksowego zamówienia powoduje, że jeden wykonawca jest obciążony ryzykiem organizacyjnym projektu doradczego i w jego gestii leży należyta organizacja prac zapewniająca mu terminowe dostarczenie wszystkich niezbędnych zamawiającemu analiz i dokumentów. Usługi doradztwa prawnego obejmujące analizy prawno-organizacyjne, przygotowanie dokumentacji przetargowej, ogłoszenia o koncesji, opis warunków udzielenia koncesji, zaproszenia do negocjacji, projektu umów, udział w negocjacjach, reprezentacja i czynności w procedurach odwoławczych stanowią największy udział ilościowy i wartościowy w zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badania w postaci wywiadów pogłębionych IDI z przedstawicielami RIF-ów oraz Urzędów Marszałkowskich w celu oceny funkcjonowania i zarządzania zasobami RIF oraz perspektywa ich rozwoju.
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.
- "Świadczenie usług prawno-podatkowych na rzecz Startupów będących w inkubacji w ramach projektu Wschodni Akcelerator Biznesu 2"
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.