eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU BIUROWEGO - OŚWIETLENIE BUDYNKU POŁOŻONEGO NA DZ. NR 412/2 OBRĘB EW. MICHELIN KM 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Włocławek: OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU BIUROWEGO - OŚWIETLENIE BUDYNKU POŁOŻONEGO NA DZ. NR 412/2 OBRĘB EW. MICHELIN KM 1.
Numer ogłoszenia: 287790 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240308 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2349800 w. 17, faks 054 2349281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU BIUROWEGO - OŚWIETLENIE BUDYNKU POŁOŻONEGO NA DZ. NR 412/2 OBRĘB EW. MICHELIN KM 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie ocieplenia budynku biurowego nadleśnictwa wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego oraz instalacji odgromowej. 3.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu robót w zakresie ocieplenia budynku: a) przygotowanie podłoża: całą powierzchnię ścian oczyścić szczotkami drucianymi, zmyć wodą pod ciśnieniem oraz odkazić. Odkuć uszkodzone tynki. Wykonać uzupełnienia. Przed przystąpieniem do termo renowacji należy zdemontować rury spustowe blacharkę gzymsów pod rynnowych i między piętrowych, pilastrów i podokienników. Zdemontować wszystkie kraty okienne oraz wykuć haki kotwiące, b) klejenie płyt styropianowych: szerokość spoin pionowych i poziomych nie może przekraczać 2 mm. Cokół budynku ocieplić styrodurem lub równoważnym gr. 10 cm. Na poziomie parteru rozpocząć ocieplanie styropianem grubości 20 cm ocieplenie ścian wykonać na całej powierzchni muru łącznie z ościeżami okiennymi i drzwiowymi. Na całej powierzchni zastosować łączniki plastikowe w postaci kołków z trzpieniami stalowymi, c) klejenie warstwy ochronnej płyt styropianowych: warstwę ochronną stanowi trój milimetrowa zbrojona warstwa zaprawy klejącej. Wykonać opaski wokół okien oraz gzymsy pośrednie i gzymsy podrynnowe z prefabrykowanych listew styropianowych powlekanych warstwą ochronną klejonych do podłoża, d) warstwa wykończeniowa: zastosować tynk mineralny Ceresit CT137 lub równoważny gr. ziaren do 1,5 mm, wraz z wykonaniem powłoki malarskiej z farby nanosilikonowej CT49 lub równoważnym. Po zasypaniu fundamentów wykonać chodniki i opaskę wokół budynku. Naprawić ubytki płytek przy schodach zewnętrznych i podjeździe. Pomalować balustradę przy podjeździe, e) obróbki blacharskie i rolety: gzymsy podrynnowe, gzymsy pośrednie, podokienniki okienne zewnętrzne wykończyć z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej. Na otworach okiennych parapetu zamontować rolety zewnętrzne antywłamaniowe, podtynkowe w kolorze złoty dąb. Wymienić drzwi zewnętrzne drewniane z odzyskaniem istniejącego szklenia, otwierane na zewnątrz pomieszczenia. Drzwi wyposażyć w dwa zamki i klamkę. 3.1.2 Szczegółowy opis przedmioty robót w zakresie oświetlenia budynku i montażu instalacji odgromowej: a) oświetlenie budynku: instalacje wykonać na tynku w warstwie ocieplającej w rurkach RL20. Łączenie przewodu wykonać w oprawach. Sterowanie obwodu zaprojektowano przy pomocy zegara sterującego astronomicznego ( z uwagi na niewielką moc obwód załączany stykami zegara), b) montaż instalacji odgromowej: prace obejmują demontaż zwodów poziomych i ponowne ułożenie ich w rurkach RVS 28 ( karbowane peszla ) na tynku w warstwie izolacyjnej. Należy wykorzystać istniejący uziom otokowy. Złącza kontrolne montować na wysokości 1,4 m. 3.2. Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna (w tym STWOiR dla poszczególnych branż, kosztorysy nakładcze, rysunki techniczne oraz szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia) 3.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45453100-8 Roboty renowacyjne 45443000-4 Roboty elewacyjne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3.4. Miejsce wykonywania robót: działka ewidencyjna: 412/2 położone w obrębie ewidencyjnym: Michelin KM 1, Gmina: Miasto Włocławek, Powiat: Miasto Włocławek, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 3.5. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uzyskania niezbędnych informacji (teren i warunki pracy etc.) dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji terenu ponosi Wykonawca. Termin wizji lokalnej należy ustalić pisemnie lub faksem z Zamawiającym. 3.7. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 3) Wykonawca winien wliczyć koszt zabezpieczenia placu budowy w cenę oferty. 3.8. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1) Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 3.9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. 2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. 3) Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 4) Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 3.10. Informacje na temat podwykonawców: 1) Zamawiający nie ogranicza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 2) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą wykonawca powierzy podwykonawcy. 3) Zgodnie z art. 6471 Kodeksu cywilnego do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie to oznaczało, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 3.11. Wymagania i warunki dotyczące rękojmi: 1) Zamawiający wymaga, ażeby udzielona rękojmia, na roboty budowlane i zastosowane urządzenia, nie była krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 2) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowo-Usługowy Krzysztof Sadzikowski, ul. Wschodnia 2A, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133398,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123000,54

  • Oferta z najniższą ceną: 123000,54 / Oferta z najwyższą ceną: 141258,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.