eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych podczas powodzi w 2009r. - Gmina Frysztak wg zadań 1) droga Kobyle-Kamieniołom w miejscowości Kobyle - ETAP I ; 2) droga Stępina-Komorówka-Chełm-Chytrówka w miejscowości Stępina.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Frysztak: Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych podczas powodzi w 2009r. - Gmina Frysztak wg zadań : 1) droga Kobyle-Kamieniołom w miejscowości Kobyle - ETAP I ; 2) droga Stępina-Komorówka-Chełm-Chytrówka w miejscowości Stępina.
Numer ogłoszenia: 287486 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych podczas powodzi w 2009r. - Gmina Frysztak wg zadań : 1) droga Kobyle-Kamieniołom w miejscowości Kobyle - ETAP I ; 2) droga Stępina-Komorówka-Chełm-Chytrówka w miejscowości Stępina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych podczas powodzi w 2009r. - Gmina Frysztak wg zadań : 1) droga Kobyle-Kamieniołom w miejscowości Kobyle - ETAP I ; Roboty remontowe na odcinku drogi długości 320 mb, polegace na wyrównaniu i uzupełnieniu istniejącej podbudowy kruszywem tłuczeń kamienny-warstwa grubości 10 cm, wykonaniu nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca 2 cm, warstwa ścieralna 4 cm) na powierzchni 960 m2 oraz uzupełnieniu poboczy kruszywem naturalnym. 2) droga Stępina-Komorówka-Chełm-Chytrówka w miejscowości Stępina. Roboty remontowe na odcinku drogi długości 200 mb, polegace na wykonaniu sączków odwadniających, wyrównaniu i uzupełnieniu istniejącej podbudowy kruszywem tłuczeń kamienny-warstwa grubości 10 cm, wykonaniu nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca 2 cm, warstwa ścieralna 4 cm) na powierzchni 800 m2, odmuleniu rowów przydrożnych oraz uzupełnieniu poboczy kruszywem naturalnym. Szczegółowy zakres robót określono w Rozdziale IV (Przedmiar robót) specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 1500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp ; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - posiadają wymagany potencjał kadrowy (uprawnienia, doświadczenie, ilość osób): kierownik budowy o całkowitym doświadczeniu zawodowym minimum 3 lat (Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej) ; - dysponują potencjałem sprzętowym min. : zespół do otaczania kruszywa, rozścielacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80%, walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 12,5 ÷ 15 Mg, walec statyczny samojezdny stalowy średni 7,5 ÷ 10 Mg, walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki ; - dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych; - posiadają doświadczenie w realizacji zamówień: wykonanie min. 1600 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych w ciągu ostatnich 5 lat ; - udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 3 lata. Oceny spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W sytuacji, gdy polisą objęta jest tylko część prowadzonej działalności gospodarczej, wykonawca winien zadbać, aby część ta była tożsama z przedmiotem zamówienia. 9) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 10) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 11) Dane o doświadczeniu w zakresie określonym w pkt 5.1.6 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku członka konsorcjum referencje powinny stwierdzać, że wykonanie nastąpiło wspólnie z innymi podmiotami i wskazywać zakresy oraz wartości robót budowlanych wykonanych bezpośrednio przez danego członka konsorcjum. 12) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 13) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.5. 14) Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do oferty (w przypadku realizacji robót siłami własnymi należy wpisać ). 15) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul. Księdza W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. nr 26 w godzinach pracy Urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, ul. Księdza W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.09.2009r. o godz. 9.15 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Frysztak, ul. Księdza W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. nr 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Będą one udzielane jeżeli zajdzie potrzeba udzielenia tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.