eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy odczynników firmy Comesa

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Warszawa: Sukcesywne dostawy odczynników firmy Comesa
Numer ogłoszenia: 287434 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245674 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293221, faks 022 6296302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka naukowo-badawcza PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników firmy Comesa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy odczynników producenta: firmy Comesa - w okresie do 31.12.2013 r. Przewidywany asortyment i ilości odczynników określa Załącznik nr 2 - Formularz cenowy, z zastrzeżeniem ust. 3. Przedmiot zamówienia, określony w załączniku, o którym mowa w ust. 2, został sporządzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 24 miesięcy, w ramach prowadzonych kilkudziesięciu programów badawczych. Z analizy dostaw realizowanych w latach ubiegłych wynika jednak, że przewidywalność (powtarzalność ilościowo-asortymentowa) kształtuje się na poziomie ok. 50%. Często bowiem dochodzi do konieczności zmiany odczynników w trakcie prowadzonych badań. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju (asortymentu) w załączniku nr 2, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, jak również w ramach umowy Zamawiający będzie mógł nabyć inne niż określone w załączniku nr 2 wymagane odczynniki, należące do tej samej kategorii, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych odczynników nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej oferty najkorzystniejszej. Podstawą ustalenia ceny odczynników nie ujętych w załączniku nr 2, będą aktualne ceny katalogowe (netto) określone w PLN z podaniem właściwej stawki podatku VAT, do których będzie miał zastosowanie zadeklarowany w ofercie rabat, z zastrzeżeniem ust. 4. W przypadku ceny promocyjnej (oferty specjalnej na odczynniki) - podstawą ustalenia ceny będzie cena promocyjna (specjalna), o ile Zamawiający poda kod promocji na zamówieniu i o ile będzie ona korzystniejsza niż cena katalogowa z uwzględnieniem zadeklarowanego rabatu. Oferty promocyjne (specjalne) dotyczyć będą również odczynników wymienionych w załączniku nr 2. Mając na uwadze, iż procesy produkcyjne odczynników będących przedmiotem niniejszego zamówienia są niepowtarzalne, a prowadzone badania naukowe wymagają stosowania tych samych odczynników, Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne opisanym, zobowiązany jest wykazać, że: 1) oferowane przez niego odczynniki (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń. 2) nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. 3) przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. Zamawiający ze względu na system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: 1) Wykonawca - w odniesieniu do odczynników określonych w załączniku nr 2 - jest zobowiązany niezwłocznie po podpisaniu umowy (przed pierwszą dostawą) dostarczyć, do Działu Administracji kart charakterystyk w przypadku substancji niebezpiecznych w rozumieniu obowiązującego prawa (elektronicznie na adres osoby upoważnionej podany w umowie) oraz atesty lub świadectwa jakości wystawione przez producenta, jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa polskiego lub zażąda tego użytkownik do dostawy, której dotyczą. 2) Określenia temperatury transportu oraz sposobu przechowywania odczynników. 3) W odniesieniu do odczynników ujętych w katalogu, o którym mowa w pkt. 3 jw. karty charakterystyk oraz określenie warunków temperatury transportu i sposobu przechowywania Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - w formie elektronicznej na adres osoby upoważnionej podany w umowie. 4) Po każdej aktualizacji karty charakterystyki Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego i na żądanie dostarczyć w formie elektronicznej ich aktualną wersję..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach Działania 1.3, Poddziałania 1.3.1 pt. Opracowanie innowacyjnych metod szybkiej identyfikacji nicieni powodujących straty w gospodarce, nr UDA/POIG.01.03.01-00-133/09, umowa z dnia 15.09.2009 r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMESA POLSKA Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 481184,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 481184,40

  • Oferta z najniższą ceną: 481184,40 / Oferta z najwyższą ceną: 481184,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.