eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie remontu pomieszczeń administracyjno-biurowych budynków Prokuratury Apelacyjnej przy ul. Sienkiewicza 67i 69 w Białymstoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Białystok: Wykonanie remontu pomieszczeń administracyjno-biurowych budynków Prokuratury Apelacyjnej przy ul. Sienkiewicza 67 i 69 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 286657 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218470 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Białymstoku, ul. Włókiennicza 32, Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 65 27 605, faks 085 73 24 055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wymiar sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń administracyjno-biurowych budynków Prokuratury Apelacyjnej przy ul. Sienkiewicza 67 i 69 w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 1. remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych budynku nr 67 /parter, I i II piętro/ , 2. remontu podpiwniczenia budynku 69 zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powierzchnia użytkowa bud.67 parter, I i II piętro - ok. 726,00m2 Powierzchnia piwnic budynku 69 - ok 91,69m2 Razem powierzchnia do remontu - ok. 817,69m2 2) Szczegółowy zakres prac remontowych: 1. Remont i aranżacja /ustawienie mebli wg. projektu aranżacji/ w istniejących pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych klatek schodowych, przeniesienie pomieszczenia ochrony z podpiwniczenia na parter budynku łącznie ze wszystkimi systemami /infrastrukturą/ -instalacje elektryczne, pożarowe, kontroli dostępu, telewizyjne, antynapadowe, wykonanie tajnej kancelarii, serwerowni, wymiana wykładzin podłogowych, malowanie ścian, wyburzenie ścianek działowych, budowa nowych ścianek działowych, wymiana pakietów szklanych w istniejących oknach na parterze budynku od strony ul. Sienkiewicza i od strony Komendy Policji, w tajnej kancelarii i serwerowni na pakiety o U= 1.1W/m2K oraz z szybą zewnętrzną antywłamaniową P-4 z dostosowaniem ram i okuć okiennych do szyb, naprawa okuć w stolarce okiennej i drzwiowej, wymiana lub naprawa osprzętu elektrycznego i sanitarnego, wykonanie centralnej klimatyzacji na parterze, I i II piętrze w pomieszczeniach od strony ul. Sienkiewicza /pow. klimatyzowana ca. 321m2/,wykonanie pomieszczenia zatrzymań oraz przesłuchań w podpiwniczeniu budynku 69, wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej do podpiwniczenia budynku 69 od strony zaplecza łącznie z remontem wejścia / schodów i ścian/. 2. Zakres robót elektrycznych : a) przebudowa i rozbudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia w pomieszczeniach podlegających przebudowie, b) przebudowa i rozbudowa instalacji gniazd wtykowych 230V dedykowanej sieci komputerowej, c) wykonanie instalacji zasilającej 400/230V i 230V na potrzeby urządzeń klimatyzacyjnych i podgrzewaczy c.w.u. d) wykonanie instalacji zasilającej urządzenia kontroli dostępu i systemy sygnalizacji włamania i napadu, e) wykonanie instalacji zasilającej na potrzeby pomieszczenia monitoringu, f) rozbudowa rozdzielni głównej i wyposażenie w dodatkowe aparaty modułowe istniejących tablic rozdzielczych piętrowych , g) dostosowanie istniejącej instalacji odgromowej na potrzeby urządzeń klimatyzacyjnych, h) dostosowanie istniejącego układu pomiaru energii elektrycznej do zwiększonego zapotrzebowania mocy. 3. Zakres robót elektrycznych niskoprądowych: a) telewizja dozorowana: likwidacja istniejącego stanowiska obserwacyjnego w piwnicy; nowe stanowisko dozorowe w pomieszczeniu centrali telefonicznej; wymiana istniejących kamer na kolorowe; montaż nowych kamer obserwujących nowe cele w piwnicach oraz osoby wchodzące i wychodzące z kancelarii tajnej, b) system sygnalizacji włamania i napadu; dostosowanie systemu do przeróbek w pomieszczeniach; montaż nowych czujek w pomieszczeniach cel w piwnicach, c) system sygnalizacji alarmu pożarowego; dostosowanie systemu do przeróbek w pomieszczeniach, d) system okablowania strukturalnego; montaż nowych gniazd 2 x RJ45 kat 5e i gniazd zasilających zgodnie z planowanymi aranżacjami w pokojach; demontaż i ponowny montaż istniejących gniazd w związku z przeróbkami w pomieszczeniach, e) system kontroli dostępu; montaż dodatkowych przejść kontrolowanych w związku ze zmianą funkcjonalności pomieszczeń. 4. Zakres robót instalacji wodno-kanalizacyjnej: a) remont pomieszczeń WC; wykonanie urządzeń sanitarnych zgodnie z wytycznymi wynikającymi projektu architektonicznego; dostosowanie instalacji c.o. i wod.-kan. do nowej funkcji w budynku 69, b) przełożenie instalacji wodociągowej w budynku Nr 69 w piwnicy; przystosowanie instalacji c.o.; wykonanie nowej instalacji wod.-kan.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1328254.36 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane Sanbud Sp. z o.o., ul. Krucza 5/1 lok. 8, 15-346 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1328254.36
  • Oferta z najniższą ceną: 1328254.36 oferta z najwyższą ceną: 1328254.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.