eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie remontu pomieszczeń administracyjno-biurowych budynków Prokuratury Apelacyjnej przy ul. Sienkiewicza 67i 69 w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Białystok: Wykonanie remontu pomieszczeń administracyjno-biurowych budynków Prokuratury Apelacyjnej przy ul. Sienkiewicza 67i 69 w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 218470 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Białymstoku , ul. Włókiennicza 32, 15-464 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 65 27 605, fax. 085 73 24 055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pa.gov.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wymiar sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń administracyjno-biurowych budynków Prokuratury Apelacyjnej przy ul. Sienkiewicza 67i 69 w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 1.remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych budynku nr 67 /parter, I i II piętro/ , 2. remontu podpiwniczenia budynku 69, zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powierzchnia użytkowa bud.67 parter, I i II piętro - ok. 726,00m2 Powierzchnia piwnic budynku 69 - ok 91,69m2 Razem powierzchnia do remontu - ok. 817,69m2 2) Szczegółowy zakres prac remontowych: 1. Remont i aranżacja /ustawienie mebli wg. projektu aranżacji/ w istniejących pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych klatek schodowych, przeniesienie pomieszczenia ochrony z podpiwniczenia na parter budynku łącznie ze wszystkimi systemami /infrastrukturą/ -instalacje elektryczne, pożarowe, kontroli dostępu, telewizyjne, antynapadowe, wykonanie tajnej kancelarii, serwerowni, wymiana wykładzin podłogowych, malowanie ścian, wyburzenie ścianek działowych, budowa nowych ścianek działowych, wymiana pakietów szklanych w istniejących oknach na parterze budynku od strony ul. Sienkiewicza i od strony Komendy Policji, w tajnej kancelarii i serwerowni na pakiety o U= 1.1W/m2K oraz z szybą zewnętrzną antywłamaniową P-4 z dostosowaniem ram i okuć okiennych do szyb, naprawa okuć w stolarce okiennej i drzwiowej, wymiana lub naprawa osprzętu elektrycznego i sanitarnego, wykonanie centralnej klimatyzacji na parterze, I i II piętrze w pomieszczeniach od strony ul. Sienkiewicza /pow. klimatyzowana ca. 321m2/,wykonanie pomieszczenia zatrzymań oraz przesłuchań w podpiwniczeniu budynku 69, wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej do podpiwniczenia budynku 69 od strony zaplecza łącznie z remontem wejścia / schodów i ścian/. 2. Zakres robót elektrycznych : a) przebudowa i rozbudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia w pomieszczeniach podlegających przebudowie, b) przebudowa i rozbudowa instalacji gniazd wtykowych 230V dedykowanej sieci komputerowej, c) wykonanie instalacji zasilającej 400/230V i 230V na potrzeby urządzeń klimatyzacyjnych i podgrzewaczy c.w.u. d) wykonanie instalacji zasilającej urządzenia kontroli dostępu i systemy sygnalizacji włamania i napadu, e) wykonanie instalacji zasilającej na potrzeby pomieszczenia monitoringu, f) rozbudowa rozdzielni głównej i wyposażenie w dodatkowe aparaty modułowe istniejących tablic rozdzielczych piętrowych , g) dostosowanie istniejącej instalacji odgromowej na potrzeby urządzeń klimatyzacyjnych, h) dostosowanie istniejącego układu pomiaru energii elektrycznej do zwiększonego zapotrzebowania mocy. 3. Zakres robót elektrycznych niskoprądowych: a) telewizja dozorowana: likwidacja istniejącego stanowiska obserwacyjnego w piwnicy; nowe stanowisko dozorowe w pomieszczeniu centrali telefonicznej; wymiana istniejących kamer na kolorowe; montaż nowych kamer obserwujących nowe cele w piwnicach oraz osoby wchodzące i wychodzące z kancelarii tajnej, b) system sygnalizacji włamania i napadu; dostosowanie systemu do przeróbek w pomieszczeniach; montaż nowych czujek w pomieszczeniach cel w piwnicach, c) system sygnalizacji alarmu pożarowego; dostosowanie systemu do przeróbek w pomieszczeniach, d) system okablowania strukturalnego; montaż nowych gniazd 2 x RJ45 kat 5e i gniazd zasilających zgodnie z planowanymi aranżacjami w pokojach; demontaż i ponowny montaż istniejących gniazd w związku z przeróbkami w pomieszczeniach, e) system kontroli dostępu; montaż dodatkowych przejść kontrolowanych w związku ze zmianą funkcjonalności pomieszczeń. 4. Zakres robót instalacji wodno-kanalizacyjnej: a) remont pomieszczeń WC; wykonanie urządzeń sanitarnych zgodnie z wytycznymi wynikającymi projektu architektonicznego; dostosowanie instalacji c.o. i wod.-kan. do nowej funkcji w budynku 69, b) przełożenie instalacji wodociągowej w budynku Nr 69 w piwnicy; przystosowanie instalacji c.o.; wykonanie nowej instalacji wod.-kan.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12000 zł ( słownie : dwanaście tysięcy zł ) Wadium wnosi się do terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy, oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na remont lub roboty budowlane budynku oraz wartości zamówienia min. 1 000 000,00 PLN każde, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlane , instalacji sanitarnych , instalacji elektrycznych niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Izby , 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. 200.000PLN b)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 000 PLN; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 1)Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy wykonali najwięcej zamówień określonych w p-kcie 1, ppkt 2a) o wartości zamówienia min. 1 000 000,00 PLN każde. W przypadku uzyskania takiej samej najmniejszej ilości punktów przez większą niż 5 liczbę wykonawców o przejściu do dalszego etapu postępowania decydować będzie suma wartości zrealizowanych zamówień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2), 3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków), 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków); 5. wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na remont lub roboty budowlane budynku oraz wartości zamówienia min. 1 000 000,00 PLN każde, zawierający zakres, wartość, termin i odbiorców, z załączeniem dokumentów stwierdzających , iż prace zostały wykonane z należytą starannością; (wg załącznika nr 3), 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z załączeniem uprawnień bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlane , instalacji sanitarnych , instalacji elektrycznych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby, z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4), 7.polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. 200.000PLN 8.informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (kwota min. 500 000 PLN) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dot. podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne . W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki udziału w postępowaniu, których mowa w art.22 ust.1 pkt.2-3 ustawy, 3) wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłączenie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem, 4) wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna, Białystok , ul. Sienkiewicza 67, pok. 106.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -------------------------------------------------------------------------------.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ----------------------------------------------------------------------------------.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna, ul. Włókiennicza 32 , 15-464 Białystok, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy Zaleca się, aby Wykonawca złożył wniosek o dopuszczenie do udziału na/wg załącznika nr 1 do ogłoszenia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.