To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Mikołów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Roboty budowlane w Domu Dziecka w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 87 - polegające na przebudowie, adaptacji budynku byłej pralni na potrzeby budynku mieszkalno - administracyjnego w ramach dostosowania obiektów Domu Dziecka do aktualnie obowiązujących wymogów.
Numer ogłoszenia: 286537 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244059 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Roboty budowlane w Domu Dziecka w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 87 - polegające na przebudowie, adaptacji budynku byłej pralni na potrzeby budynku mieszkalno - administracyjnego w ramach dostosowania obiektów Domu Dziecka do aktualnie obowiązujących wymogów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Roboty budowlane w Domu Dziecka w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 87 - polegające na przebudowie, adaptacji budynku byłej pralni na potrzeby budynku mieszkalno - administracyjnego w ramach dostosowania obiektów Domu Dziecka do aktualnie obowiązujących wymogów. Roboty budowlane, które będą wykonywane w budynku Domu Dziecka związane są z przebudową i adaptacją budynku byłej pralni i stodoły na budynek mieszkalno - administracyjny. Obydwie części obiektu zostaną połączone w jedną pod względem konstrukcyjnym i funkcjonalnym całość. Zakres przewidywanych robót: roboty wyburzeniowe i montażowe, wykonanie fundamentów pod projektowane ściany oraz opasek zabezpieczających istniejące fundamenty przed wpływami górniczymi, wykonanie nowych ścian nośnych, nowej klatki schodowej, wykonanie nowego stropu w pomieszczeniach byłej stodoły, podwyższenie ścian istniejących, wykonanie nowej więźby dachowej i pokrycia dachu blacho dachówką, wykonanie nowych ścian działowych typu lekkiego wykonanie nadproży, montaż nowej stolarki otworowej, ocieplenie ścian budynku, wykonanie nowej instalacji c.o. i wod-kan., kanalizacji sanitarnej oraz wentylacji oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Projekt uwzględnia zabezpieczenie całego obiektu na szkody górnicze drugiej kategorii Powierzchnia zabudowy budynku - 237,3 m2 Powierzchnia użytkowa - 334,65 m2 Kubatura budynku - 1540,37 m3 Wysokość budynku - 8,9<12 m Zakres rzeczowy zamówienia: Sprawowanie funkcji i wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami art.25, art.26, art.27 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994r, ( tekst jednolity Dz.U. Nr 207 poz. 2016 z 2003r z późn. zm.) w branżach: a)konstrukcyjno - budowlanej; b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c)instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Obowiązki inspektorów nadzoru polegać będą na: -sprawowaniu nadzoru i kontroli zgodności realizacji robót z warunkami prawa budowlanego; -kontroli jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową umową oraz złożoną ofertą wykonawcy, normami oraz sprawdzanie zastosowania materiałów w zakresie zgodności z PN lub aprobatą techniczną, -kontrolowaniu terminowości wykonania robót i zgłaszanie Zamawiającemu wniosków w przypadku stwierdzenia opóźnień w realizacji zadania -dokonywaniu odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, -uczestniczeniu w czynnościach odbioru dokonywanych przez komisję odbioru, -kontrolowaniu prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, -informowaniu Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w trakcie realizacji robót, -opiniowaniu ewentualnych zmian dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań, zatwierdzanie rysunków roboczych, -rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych i organizacyjnych we współpracy z Zamawiającym i projektantem, -organizacji i udziału w odbiorze końcowym, -protokolarnemu przekazaniu wykonawcy terenu robót, -przygotowywaniu zbiorczych zestawień łącznie z kopiami faktur i protokołami odbioru robót stwierdzających wykonanie elementu przedsięwzięcia -składaniu Zamawiającemu pisemnego sprawozdania z wykonania czynności nadzoru inwestorskiego i przygotowanie wniosków o przejęcie do eksploatacji gotowego przedmiotu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31423.88 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Rejonowe Przedsiębiorstwo Inwestycji Spółka z o.o., ul. Józefczaka 29, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32786
- Oferta z najniższą ceną: 32786 oferta z najwyższą ceną: 33000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Dostawa obłożeń operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
- Wykonanie projektu renowacji zabytkowego budynku Ratusza Urzędu Miasta Mikołów
- Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM - w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 ul. M. Strzody 4 - termomodernizacja i modernizacja budynków - dokumentacja projektowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn: Rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Mszczonowie wraz z dostosowaniem obiektu dla osób ze specjalnymi potrzebami.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.