Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Mikołów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Roboty budowlane w Domu Dziecka w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 87 - polegające na przebudowie, adaptacji budynku byłej pralni na potrzeby budynku mieszkalno - administracyjnego w ramach dostosowania obiektów Domu Dziecka do aktualnie obowiązujących wymogów
Numer ogłoszenia: 244059 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Roboty budowlane w Domu Dziecka w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 87 - polegające na przebudowie, adaptacji budynku byłej pralni na potrzeby budynku mieszkalno - administracyjnego w ramach dostosowania obiektów Domu Dziecka do aktualnie obowiązujących wymogów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Roboty budowlane w Domu Dziecka w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 87 - polegające na przebudowie, adaptacji budynku byłej pralni na potrzeby budynku mieszkalno - administracyjnego w ramach dostosowania obiektów Domu Dziecka do aktualnie obowiązujących wymogów. Roboty budowlane, które będą wykonywane w budynku Domu Dziecka związane są z przebudową i adaptacją budynku byłej pralni i stodoły na budynek mieszkalno - administracyjny. Obydwie części obiektu zostaną połączone w jedną pod względem konstrukcyjnym i funkcjonalnym całość. Zakres przewidywanych robót: roboty wyburzeniowe i montażowe, wykonanie fundamentów pod projektowane ściany oraz opasek zabezpieczających istniejące fundamenty przed wpływami górniczymi, wykonanie nowych ścian nośnych, nowej klatki schodowej, wykonanie nowego stropu w pomieszczeniach byłej stodoły, podwyższenie ścian istniejących, wykonanie nowej więźby dachowej i pokrycia dachu blacho dachówką, wykonanie nowych ścian działowych typu lekkiego wykonanie nadproży, montaż nowej stolarki otworowej, ocieplenie ścian budynku, wykonanie nowej instalacji c.o. i wod-kan., kanalizacji sanitarnej oraz wentylacji oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Projekt uwzględnia zabezpieczenie całego obiektu na szkody górnicze drugiej kategorii Powierzchnia zabudowy budynku - 237,3 m2 Powierzchnia użytkowa - 334,65 m2 Kubatura budynku - 1540,37 m3 Wysokość budynku - 8,9<12 m Zakres rzeczowy zamówienia: Sprawowanie funkcji i wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami art.25, art.26, art.27 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994r, ( tekst jednolity Dz.U. Nr 207 poz. 2016 z 2003r z późn. zm.) w branżach: a)konstrukcyjno - budowlanej; b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c)instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Obowiązki inspektorów nadzoru polegać będą na: -sprawowaniu nadzoru i kontroli zgodności realizacji robót z warunkami prawa budowlanego; -kontroli jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową umową oraz złożoną ofertą wykonawcy, normami oraz sprawdzanie zastosowania materiałów w zakresie zgodności z PN lub aprobatą techniczną, -kontrolowaniu terminowości wykonania robót i zgłaszanie Zamawiającemu wniosków w przypadku stwierdzenia opóźnień w realizacji zadania -dokonywaniu odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, -uczestniczeniu w czynnościach odbioru dokonywanych przez komisję odbioru, -kontrolowaniu prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, -informowaniu Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w trakcie realizacji robót, -opiniowaniu ewentualnych zmian dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań, zatwierdzanie rysunków roboczych, -rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych i organizacyjnych we współpracy z Zamawiającym i projektantem, -organizacji i udziału w odbiorze końcowym, -protokolarnemu przekazaniu wykonawcy terenu robót, -przygotowywaniu zbiorczych zestawień łącznie z kopiami faktur i protokołami odbioru robót stwierdzających wykonanie elementu przedsięwzięcia -składaniu Zamawiającemu pisemnego sprawozdania z wykonania czynności nadzoru inwestorskiego i przygotowanie wniosków o przejęcie do eksploatacji gotowego przedmiotu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) c)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych d)wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego odpowiadającego co do zakresu niniejszemu zamówieniu oraz o wartości nadzorowanej roboty nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto; Za nadzory odpowiadające co do zakresu niniejszemu zamówieniu Zamawiający uznaje wykonywanie nadzorów w branżach wymienionych w pkt. 1 a.b.c. SIWZ. e ) dysponują minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w nadzorach i ważnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 16 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia konieczne do przeprowadzenia postępowania oraz potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu : a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( na załączonym druku nr 1 ), b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień (załącznik nr 3 do SIWZ). c)dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób w załączniku nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego odpowiadającego co do zakresu niniejszemu zamówieniu oraz o wartości nadzorowanej roboty nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto; ( wypełnić załącznik nr 2 do SIWZ) e ) dokumenty potwierdzające wykonanie usług, o których mowa w wykazie (zał. nr 2 do SIWZ), należycie; minimum 1 referencja. f) aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 3 SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego, g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 16 ppkt. g) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy, osoby które są uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. Uwaga ! Dokumenty określone w pkt. 16 SIWZ należy składać w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów jako kopii, należy na tym dokumencie wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem , datę potwierdzenia kopii i podpis wykonawcy. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. 16 ppkt. g, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga! Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, biuro podawcze; osobiście lub za zaliczeniem pocztowym; cena 10 zł plus koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe , ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście A, I pietro, pokój 211 - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.11.2008.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie".
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2293R Olszanica - Ropienka - Wojtkówka na odcinku Olszanica - Wańkowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.