eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Remont budynku gospodarczego przy Zespole Szkół w Nowosielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Zarszyn: Remont budynku gospodarczego przy Zespole Szkół w Nowosielcach
Numer ogłoszenia: 286173 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Nowosielcach , Nowosielce 206, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 4653980, faks 013 4653980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku gospodarczego przy Zespole Szkół w Nowosielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania Remont budynku gospodarczego przy Zespole Szkół w Nowosielcach Dane techniczne budynku - powierzchnia zabudowy 246,96 m2 - powierzchnia użytkowa 196,93 m2 - kubatura 1 309,00 m3 Zakres robót remontowych przy zadaniu pt Remont budynku gospodarczego przy Zespole Szkół w Nowosielcach obejmują 1 Roboty rozbiórkowe Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nie zbrojonych - 20,0 m3 Demontaż ościeżnic drewnianych - 14 sztuk Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - 1,8 m3 Demontaż pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej - 350,260m2 Demontaż belek stropowych - 57,0 m Rozbiórka polep stropów drewnianych- 202,179 m2 Rozbiórka podsufitek z płyt pilśniowych - 202,179 m2 Obicie tynków wewnętrznych i zewnętrzych - 659,0 m2 Rozbiórka schodów zewnętrzych istniejących 2 Roboty remontowe montażowe Wykonanie wykopów jamistych o powierzchni 9,216 m3 Wykonanie stóp fundamentowych żelbetonowych o powierzchni 3,072 m3 Wykonanie słupów żelbetowych - 0,60 m3 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej o powierzchni 32,640 m2 Wykonanie tynków wewnętrznych gładkich - 659,0m2 Wykonanie instalacji wod-kan - ok. 150 m Remont instalacji elektrycznej wg istniejącej Wykonanie ścianek działowych - 160 m 2 3 Roboty remontowe przy konstrukcji drewnianej Montaż słupów w konstrukcji dachowej - 2,119 m3 Montaż murłaty w konstrukcji dachowej- 0,941 m3 Montaż ram głównych i płatew -8,264 m3 Montaż kleszczy - 0,753 m3 Montaż podwalin - 19,564 m3 Montaż krokwi - 5,390 m3 Montaż poszycia ścian szkieletowych z desek - 35,77 m3 Montaż podłogi z bali o grubości 50 mm- 202,0 m2 Montaż izolacji poziomych z foli-202,0 m2 Montaż izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej - 202,0 m2 Montaż na krokwiach ekranu z foli - 350,260 m2 Montaż i impregnacja łat i kontrłat- 350,260 m2 4 Roboty przy pokryciu dachu Montaż blachodachówki koloru czerwonego( ceglastego - matowego) - 350,260 m2 Montaż gąsiorów- 24 mb Montaż włazu dachowego - 1 sztuka Montaż obróbek blacharskich - 47,135 m2 Montaż rynien dachowych - 47,50 m Montaż rur spustowych - 17,50 m Montaż barier śniegowych - 96,0 sztuk Montaż wywietrzaków drewnianych - 4 sztuki 5 Roboty wykończeniowe Montaż okien z PCV koloru brązowego wg istniejących otworów 120 x 90 - szt 14 Montaż okien z PCV koloru brązowego wg istniejących otworów 150 x 90 - szt 1 Montaż drzwi wejściowych drewnianych wg istniejących otworów 270 x270 - szt 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 800,00 zł (pięć tysięcy osiemset złotych) - Szczegóły Pkt 8 SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7 Warunki udziału w postępowaniu oraz niezbędne oświadczenia i dokumenty. 7.1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami budowlanymi - kierownicy budowy), posiadały uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał doświadczenie w realizacji przynajmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 90 000,00 zł (słownie dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) g) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty Oświadczenie Wykonawcy, że Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia oraz finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 6 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt 5 ppk 4 zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4 do SIWZ Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (minimum 90.000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, w którym Wykonawca określi zakres prac zlecanych ewentualnym podwykonawcom oraz zestawienie wartościowe elementów robót sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, które należy złożyć w niniejszym postępowaniu nie powinny być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowosielce.strefa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Nowosielcach Nowosielce 206 38-530 Nowosielce woj. Podkarpackie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Nowosielcach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.