eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Łódź: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 28613 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi z podziałem na dwie odrębnie rozpatrywane części (rejony): - Część I - Rejon I - teren dzielnicy Górna na zachód od ul. Rzgowskiej, - Część II - Rejon II - teren dzielnicy Górna na wschód od ul. Rzgowskiej. 2. Zakres rzeczowy: Część I - Rejon I a/ remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysową mieszanką asfaltu lanego tj. wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmy, posmarowanie naprawianego miejsca ogrzanym asfaltem, wypełnienie masą asfaltu lanego wyboju do poziomu otaczającej nawierzchni, posypanie piaskiem i zatarcie (KNNR 6 1107-02) - w ilości 70 ton. b/ załadunek i wywóz powstałego rumoszu na wysypisko (KNR 4-01 0108-09/10) wg potrzeb. Część II - Rejon II a/ remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysową mieszanką asfaltu lanego tj. wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmy, posmarowanie naprawianego miejsca ogrzanym asfaltem, wypełnienie masą asfaltu lanego wyboju do poziomu otaczającej nawierzchni, posypanie piaskiem i zatarcie (KNNR 6 1107-02) - w ilości 70 ton. b/ załadunek i wywóz powstałego rumoszu na wysypisko (KNR 4-01 0108-09/10) wg potrzeb. 3. Prace będą zlecane etapami według bieżących potrzeb. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do realizacji robót po powiadomieniu przez zamawiającego (telefonicznie lub faxem) nie później niż ciągu 24 godzin od powiadomienia. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego robót awaryjnych, należy zakończyć je w ciągu 48 godzin od powiadomienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: ad a) doświadczenie: warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali (zakończyli) co najmniej trzy roboty budowlane polegające na naprawie nawierzchni bitumicznych o wartości powyżej 50.000 zł. i posiadający dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonane należycie. ad b) potencjał techniczny: warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - kocioł do mas bitumicznych - min. 1 szt., - piła mechaniczna - min. 1 szt. ad c) potencjał kadrowy: warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownik robót. W/w osoba musi posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (o których mowa w art. 14 u. Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Dz.U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) albo odpowiadające zakresom w/w specjalności uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie u. Prawo budowlane. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy; warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (oryginał), 2). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (oryginał), 2). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, 3). dokumenty potwierdzające, że prace wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie, 4). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 5). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 6). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 7). kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna, 93-590 Łódź, al. Politechniki 32, pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna, 93-590 Łódź, al. Politechniki 32, Sekretariat Referatu Komunalnego, pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje mogą być przekazywane przez zamawiającego i wykonawców pisemnie lub faxem (nr fax : 0 42 6385604). 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje faxem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Środki ochrony prawnej wykonawca może składać wyłącznie w formie pisemnej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi - Część I - Rejon I - teren dzielnicy Górna na zachód od ul. Rzgowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Rejon I a/ remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysową mieszanką asfaltu lanego tj. wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmy, posmarowanie naprawianego miejsca ogrzanym asfaltem, wypełnienie masą asfaltu lanego wyboju do poziomu otaczającej nawierzchni, posypanie piaskiem i zatarcie (KNNR 6 1107-02) - w ilości 70 ton. b/ załadunek i wywóz powstałego rumoszu na wysypisko (KNR 4-01 0108-09/10) wg potrzeb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wewnętrznych zlokalizowanych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi - Część II - Rejon II - teren dzielnicy Górna na wschód od ul. Rzgowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Rejon II a/ remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysową mieszanką asfaltu lanego tj. wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmy, posmarowanie naprawianego miejsca ogrzanym asfaltem, wypełnienie masą asfaltu lanego wyboju do poziomu otaczającej nawierzchni, posypanie piaskiem i zatarcie (KNNR 6 1107-02) - w ilości 70 ton. b/ załadunek i wywóz powstałego rumoszu na wysypisko (KNR 4-01 0108-09/10) wg potrzeb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.