eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 285878 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi , ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6539936.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.kskarbowa.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi. Zadanie Nr 1 - Komputery przenośne Notebook - 40 sztuk Zadanie Nr 2 a. Cyfrowe urządzenie powielające monochromatyczne - 3 sztuki b. Cyfrowe urządzenie powielające kolorowe - 1 sztuka c. Cyfrowe urządzenie powielające monochromatyczne - 1 sztuka Zadanie Nr 3 - Pakiety oprogramowania Oprogramowanie biurowe - 41 sztuk Zadanie Nr 4 - Stanowisko komputerowe [jednostka centralna, monitor, zasilacz awaryjny, drukarka] - 1 sztuka - spełniające wymagania norm serii SDIP-27 Level A wraz ze stosownym certyfikatem wydanym przez DBTI ABW dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź, udzielonym na cały okres żywotności sprzętu dla urządzeń klasy TEMPEST (certyfikacja urządzeń i certyfikat w rozumieniu ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)). Zadanie Nr 5 - Zasilacze awaryjne UPS i dyski twarde a. Zasilacz awaryjny UPS - 10 sztuk b. Dysk twardy 3,5cala - 20 sztuk c. Dysk twardy 3,5cala - 20 sztuk.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.12.14.30-6, 48.00.00.00-8, 32.02.13.00-5, 30.23.72.80-5, 30.23.72.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia przy realizacji Umowy co najmniej: a) 1 osoby bezrobotnej lub młodocianej art. 29 ust.4 pkt.1 ustawy Pzp, albo b) 1 osoby na podstawie umowy o pracę art. 29 ust.4 pkt.4 ustawy Pzp, Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w/w osób zgodnie z warunkami określonymi w rozdz. V SIWZ. 2. Zatrudnienie wskazanych osób przy realizacji przedmiotu umowy nastąpi nie później niż następnego dnia od dnia podpisania Umowy. 3. W przewidzianym w ust. 2 terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie wskazanych osób. 4. Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do składania dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wymienionych w ust.1 lit. a lub b. 5. W przypadku nie zatrudnienia przez okres realizacji przedmiotu umowy osób wymienionych w ust. 1 lit .a i lit. b, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia ryczałtowego brutto, określonej w § 3 ust.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wraz z dostarczonym sprzętem Wykonawca przedkłada Zamawiającemu gwarancję producenta, stwierdzającą objęcie okresem gwarancji sprzętu, na warunkach określonych w zadaniach Nr 1 i Nr 2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz ofertowy wg treści załącznika nr 1 do SIWZ, b) szczegółowy opis parametrów oferowanego sprzętu, c) oświadczenie Wykonawcy o objęciu całości przedmiotu zamówienia gwarancją producenta sprzętu, tzn. udzielenia gwarancji zapewniającej autoryzowany przez producenta serwis tego sprzętu, na takich warunkach, jakich wymaga Zamawiający od Wykonawcy w tabeli nr 1 (zadanie Nr 1) określającej minimalne wymagania, d) protokoły z przeprowa?dzonych testów, o których mowa w zadaniu Nr 1 - tabela 1, poz. 4 oraz w zadaniu Nr 4 - tabela 6, poz. 3 e) certyfikaty i oświadczenia, o których mowa w zadaniu Nr 1 - tabela 1, poz. 26; w zadaniu Nr 2 - tabela 2, poz. 36, tabela 3, poz. 36, tabela 4, poz. 37; w zadaniu Nr 5 - tabela 7, poz. 12, tabela 8, poz. 8, tabela 9, poz. 5; f) certyfikaty i oświadczenie potwierdzające warunki gwarancji o których mowa w zadaniu Nr 4, g) oświadczenie Wykonawcy, dotyczące oferowanego sprzętu i oprogramowania - załącznik nr 6 do SIWZ. h) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.kskarbowa.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 21/2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - pokój nr 22/2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup częściowo finansowany ze środków UE PROGRAM OPERACYJNY POMOC TECHNICZNA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 40 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja ponad wymaganą minimalną 12 miesięczną - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Cyfrowe urządzenie powielające monochromatyczne - 3 sztuki b. Cyfrowe urządzenie powielające kolorowe - 1 sztuka c. Cyfrowe urządzenie powielające monochromatyczne - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja ponad wymaganą minimalną 36 miesięczną - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie biurowe - 41 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin wykonania zamówienia w stosunku do maksymalnego terminu wykonania zamówienia określonego przez Zamawiającego (21 dni) - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko komputerowe ( jednostka centralna, monitor, zasilacz awaryjny, drukarka) - 1 sztuka - spełniające wymagania norm serii SDIP-27 Level A wraz ze stosownym certyfikatem wydanym przez DBTI ABW dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź, udzielonym na cały okres żywotności sprzętu dla urządzeń klasy TEMPEST (certyfikacja urządzeń i certyfikat w rozumieniu ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228))..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Gwarancja ponad wymaganą minimalną 12 miesięczną - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Zasilacz awaryjny UPS - 10 sztuk b. Dysk twardy 3,5 cala - 20 sztuk c. Dysk twardy 3,5 cala - 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 30.23.72.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja ponad wymaganą minimalną 24 miesięczną - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.