eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja Parku im. H. Sawickiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-17

POZYCJA 28585

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja Parku im. H. Sawickiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Grażyna Jeżo, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.pwaw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Parku im. H. Sawickiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja parku obejmuje: -roboty rozbiórkowe i porządkowe (rozbiórki istniejących nawierzchni, elementów oświetlenia, istniejących elementów wyposażenia terenu itd.) -budowę dróg i placów (o nawierzchniach np: z kostki brukowej betonowej, syntetycznych, brukowych) -urządzenie szaty roślinnej (np.: nasadzenie drzew i krzewów, żywopłotów, pnączy) -budowę urządzeń wodno-kanalizacyjnych -budowę urządzeń elektrycznych -wyposażenie obiektu w elementy zabawowe -budowę placów zabaw wraz z ich ogrodzeniem. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: w obrębie ulic: Grochowskiej, Podskarbińskiej, Kobielskiej i Weterynaryjnej w dzielnicy Praga Południe w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 60.000 euro. Obejmuje branże: budowlaną, sanitarną, elektryczną, zieleń. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 60.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy i określone w SIWZ. Dokumenty wymagane w postępowaniu: dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego; zaświadczenie z właściwego U.S.; zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS; informację z KRK; wykaz robót (wykonanie min. 3 robót w ciągu ostatnich 5 lat na łączną kwotę min. 15 mln. zł) + np. referencje; wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie; informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, wykaz narzędzi i urządzeń; potwierdzenie wniesienia wadium; wykaz obrotów, zysku oraz zobowiązań i należności ogółem za lata 2002, 2003, 2004; informacja z banku potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 600.000 zł.; polisa OC przedstawiona przy zawieraniu umowy; uprawnienia budowlane i ogrodnicze.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.08.2005, cena - 380.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2005, godzina 13:00, sala 305 urzędu.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.