Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Złotów: Dostawa sprzętu medycznego 31 ZP 2009
Numer ogłoszenia: 285168 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego , ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2632233 w. 420, faks 067 2635878.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego 31 ZP 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu medycznego w asortymencie: a) stymulator zewnętrzny - 1szt. CPV 3312200-1 b) pompy infuzyjne - 6szt. CPV 33194110-0 c) respirator transportowy - 1 szt. CPV 44611200-8 d) urządzenie do ogrzewania pacjenta - 1 szt. CPV 33100000-1 e) ssak elektryczny -1 szt. CPV 33100000-1 f) kardiomonitory - 4 szt. CPV 33123310-3 g) defibrylator z kardiowersją - 2 szt. CPV 33182100-0 h) monitor gazów anestetycznych - 2 szt. CPV 33172100-7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 44.61.12.00 - Respiratory 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.33.10 - 33.12.33.10 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis Warunków Udziału w postępowaniu 1. W myśl art. 22 ust.1 ustawy Pzp o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia,: tj. wykonali co najmniej 1 dostawę sprzętu będącego przedmiotem postępowania do zakładów opieki zdrowotnej c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią dodatkowe warunki : a) zaoferują sprzęt medyczny posiadający odpowiednie dokumenty dopuszczające do użytkowania w służbie zdrowia na terenie kraju, tj. odpowiednie certyfikaty i atesty wymagane prawem - wymogiem jest posiadanie CE. b) dostarczą przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego i przekażą do eksploatacji w terminie 20 dni roboczych od daty podpisania umowy, c) udzielą min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zamontowany sterylizator parowy. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. V. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: Wypełniony, podpisane i opieczętowane ( pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy załączniki 1,2,3 oraz 4. 5.1 - OŚWIADCZENIA 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 5.2. - DOKUMENTY 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wykonanie co najmniej 1 dostawy sprzętu będącego przedmiotem postępowania do zakładów opieki zdrowotnej 3. Certyfikat CE na oferowany sprzęt medyczny. 4. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujące wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój 110 siedziby zamawiającego ul.Szpitalna 28 Złotów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby zamawiającego , pokój 105 , ul.Szpitalna 28 ,Złotów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji umowy o dofinansowanie - Działanie 5.3 Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stymulatora zewnętrznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator Zewnetrzny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa Respiratora Transportowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator Transportowy - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzenia do ogrzewania pacjenta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do ogrzewania pacjenta - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ssaka elektrycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dodtawa kardiomonitorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitory - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa defibrylatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory z kardiowersją - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa Monitorów Gazów Anestetycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory gazów anestetycznych - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2024 roku
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i odżywek
- Budowa i wyposażenie Centralnego PSZOK dla Związku Gmin Krajny.
- Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Bługowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynków instytucji kultury w Lubomierzu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Dostawa defibrylatorów
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.