eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Chodzieskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Chodzież: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Chodzieskiego
Numer ogłoszenia: 284951 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chodzieży , ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 67 282 72 64, faks 67 281 27 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Chodzieskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Powiatu Chodzieskiego 1.Otwarcie i prowadzenie na jednolitych zasadach rachunków podstawowych i pomocniczych należących do: a) budżetu Powiatu Chodzieskiego, b) jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży, podległych Powiatowi: Starostwa Powiatowego w Chodzieży, Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży, I Liceum Ogólnokształcącego w Chodzieży, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chodzieży, Zespołu Szkół Licealno- Gimnazjalnych w Ratajach, Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej RODZINA w Studzieńcu, Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Chodzieży, Młodzieżowego Domu Kultury w Chodzieży, Powiatowego Zarządu Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu, Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży, Centrum Edukacji Zawodowej w Chodzieży, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży, Domu Dziecka w Szamocinie. 2) Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla innych jednostek, w przypadku łączenia, przekształcania, tworzenia lub przejęcia przez Powiat w czasie obowiązywania umowy, 3) Realizacja przelewów w ramach banku obsługującego Powiat oraz do innych banków, w tym możliwość składania przynajmniej do godziny 15.00 poleceń przelewu do innych banków, których realizacja (tzn. obciążenie odpowiedniego rachunku Zamawiającego kwotą zleconego przelewu) nastąpi w tym samym dniu, 4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) Realizowanie wypłat gotówkowych, w tym możliwość natychmiastowej wypłaty gotówkowej, w godzinach pracy banku, do kwoty 5.000,00 zł, 6) Wdrożenie i świadczenie usług bankowości elektronicznej, w ramach których Zamawiający będzie miał zapewnione w szczególności: a)instalację programu w siedzibach jednostek wraz z przeszkoleniem wskazanych pracowników (na dowolnej ilości stanowisk) oraz świadczeniem serwisu oprogramowania, b)uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o operacjach i saldach na rachunkach, c)tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d)przeszukiwanie zbiorów operacji na rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, e)wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, f)uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, g)generowanie (wydruk) e-wyciągów nie wymagających stempla bankowego, h)potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line, i)przechowywanie wysłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, j)umożliwienie Zamawiającemu biernego wglądu na wszystkie rachunki bankowe podległych jednostek organizacyjnych, natomiast poszczególne jednostki będą miały dostęp jedynie do swoich rachunków, k)nadawanie różnego zakresu uprawnień wskazanym imiennie użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji. 7) W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej - możliwość realizowania usług bankowych na warunkach, jak dla usług realizowanych drogą elektroniczną, 8) Automatyczne deponowanie środków codziennego salda po godz. 16.00 - założenie lokaty typu overnight lub weekendowej na rachunkach budżetu powiatu, wraz z potwierdzeniem dokonanych operacji bankowych poprzez wyciągi z założonych lokat, z wyjątkiem dnia 31 grudnia, w którym środki zgromadzone na rachunkach muszą pozostawać w dyspozycji Zamawiającego, 9) Pobieranie jednakowych opłat za świadczone usługi bankowe, 10) Stosowanie jednakowego oprocentowania środków na rachunkach bankowych (podstawowych i pomocniczych) budżetu powiatu i podległych jednostek, z wyjątkiem nieoprocentowanych rachunków (0%) służących do obsługi programów/projektów z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (wskazanych przez Zamawiającego), 11) Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków zgromadzonych na oprocentowanych rachunkach bankowych w okresach miesięcznych (w ostatnim dniu miesiąca) wraz z przekazywaniem wygenerowanych odsetek zgodnie z dyspozycjami - na rachunki wskazane przez Zamawiającego, 12) Na wniosek Zamawiającego - sporządzanie dokumentów: zaświadczenia o posiadaniu rachunku bankowego, historii rachunku, opinii bankowej. 13) Świadczenie innych usług zaoferowanych w złożonej przez Bank w ofercie, dla wszystkich jednostek na jednolitych zasadach, 14) Wykonywanie na zlecenie Zamawiającego innych czynności bankowych, wymienionych w ustawie Prawo bankowe, 15) Założenie i powiadomienie Zamawiającego o numerach rachunków bankowych najpóźniej do dnia 25 listopada 2010 roku, celem przekazania informacji do odpowiednich podmiotów, 16)Na wniosek Zamawiającego - uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu do corocznie określonego limitu (wynikającego z upoważnienia Rady Powiatu Chodzieskiego zawartego w uchwale budżetowej), z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego. 17) Bank musi tak skalkulować prowizje i opłaty, aby nie uległy zmianom w trakcie trwania umowy. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych w innych bankach. 19) Zamawiający wyraża zgodę na badanie zdolności kredytowej w każdym roku budżetowym przed udzieleniem kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu powiatu, na podstawie przedłożonych sprawozdań budżetowych. Kwota kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, wynikała będzie z upoważnienia Rady Powiatu Chodzieskiego, zawartego w uchwale budżetowej, dostarczanej corocznie przez Zamawiającego. 20) W okresie obowiązywania umowy Bank powinien posiadać oddział, filię lub punkt na terenie miasta Chodzieży i miasta Szamocin (obsługa Domu Dziecka), w przeciwnym wypadku - zapewnić realizację przedmiotu zamówienia na zasadzie umowy współpracy (porozumienia) z innym bankiem (mającym oddział, filię lub punkt na terenie miasta Chodzieży i miasta Szamocin), bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Powiat. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia obsługi bankowej bez posiadania filii/oddziałów na terenie miasta Chodzieży i miasta Szamocin oraz bez umowy współpracy z innym bankiem, pod warunkiem, że zostanie zapewniona realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi pozostałymi warunkami określonymi w SIWZ, w tym też z zapewnieniem,że realizacja ta nie będzie powodowała konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Powiat. W związku z powyższym brak ww umowy/porozumienia może zostać zastąpiony innym optymalnym rozwiązaniem, zaproponowanym przez Bank, pod warunkiem że zostanie zapewniona realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi warunkami określonymi w SIWZ (oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Powiat).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- Załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- Załącznik nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- Załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia - kopie zaświadczeń o uprawnieniach zawodowych, dyplomów, certyfikatów), załącznik nr 3,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- Załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przygotowany przez bank składający ofertę projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - oprocentowanieśrodków na rachunku - 20
  • 3 - oprocentowanie depozytów- lokaty overnight - 30
  • 4 - koszt kredytu krótkoterminowego - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html w Dziale: Ogłoszenia / zamów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Ulica: Wiosny Ludów 1 64-800 Chodzież.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Ulica: Wiosny Ludów 1 64-800 Chodzież Kancelaria (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.11.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.