eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawa krzeseł drewnianych, krzeseł, foteli i sof biurowych, foteli i krzeseł gabinetowych, krzeseł ze sklejki i stolików oraz zestawu gabinetowego



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Rawicz: Dostawa krzeseł drewnianych, krzeseł, foteli i sof biurowych, foteli i krzeseł gabinetowych, krzeseł ze sklejki i stolików oraz zestawu gabinetowego
Numer ogłoszenia: 284389 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym, ul. 17 Stycznia 28, Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468571, faks 065 5452108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł drewnianych, krzeseł, foteli i sof biurowych, foteli i krzeseł gabinetowych, krzeseł ze sklejki i stolików oraz zestawu gabinetowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - krzeseł drewnianych, - krzeseł, foteli i sof biurowych, - foteli i krzeseł gabinetowych, - krzeseł ze sklejki i stolików, - zestawu gabinetowego. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań (części): - zadanie nr 1: Krzesła drewniane, - zadanie nr 2: Krzesła, fotele i sofy biurowe, - zadanie nr 3: Fotele i krzesła gabinetowe, - zadanie nr 4: Krzesła ze sklejki i stoliki, - zadanie nr 5: Zestaw gabinetowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 369403.73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Krzesła drewniane

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mariusz Kowalczyk, ul. Jagiełły 25, 56-416 TWARDOGÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7650
  • Oferta z najniższą ceną: 7650 oferta z najwyższą ceną: 9900
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Krzesła, fotele i sofy biurowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Podrez-Raczycka Magdalena, ul.Wrocławska 1D, 55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE - WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 232396,88
  • Oferta z najniższą ceną: 232396,88 oferta z najwyższą ceną: 243170,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Fotele i krzesła gabinetowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Adama 1, 40-467 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11663,00
  • Oferta z najniższą ceną: 11663,00 oferta z najwyższą ceną: 13510,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Krzesła ze sklejki i stoliki

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Autoryzowana Grupa Meblowa Dynamico Spółka Jawna R. Filus, J. Totoń, ul. Krzemienna 11, 40-513 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 91409,85
  • Oferta z najniższą ceną: 91409,85 oferta z najwyższą ceną: 100013,13
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zestaw gabinetowy

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikomax 9 - Meble Biurowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Złota 5A, 40-102 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26284,00
  • Oferta z najniższą ceną: 26284,00 oferta z najwyższą ceną: 31070,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.