eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych, z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Rybnik: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych, z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 28436 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4227478, 4227874, faks 32 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych, z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych, z podziałem na zadania. Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych o zróżnicowanych powierzchniach oraz naprawę uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu dróg wojewódzkich nr 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz powiatowych na terenie: Gminy i Miasta Czerwionka Leszczyny, Gmin : Gaszowice, Jejkowice, Lyski i Świerklany z podziałem na zadania : 1. Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton wbudowanej mieszanki, remonty o powierzchniach małych z zastosowaniem frezarki - 1000 m2 , remonty o powierzchniach wielkowymiarowych z zastosowaniem frezarki - 10 000 m2. 2. Zadanie nr 2 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton wbudowanej mieszanki, remonty o powierzchniach małych z zastosowaniem frezarki -500 m2 , remonty o powierzchniach wielkowymiarowych z zastosowaniem frezarki - 2 000 m2. 3. Zadanie nr 3 - naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu dróg wojewódzkich nr 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej w ilości 300 ton. Zamówienie obejmuje naprawę uszkodzeń pozimowych i wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych wyżej wymienionych dróg wojewódzkich i powiatowych metodami: remontu pojedynczych uszkodzeń o zróżnicowanej wielkości łat mieszankami mineralno - asfaltowymi produkowanymi na gorąco w recyklerach , remontu pojedynczych uszkodzeń o zróżnicowanej wielkości łat mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco z użyciem frezarki - powierzchnie małe i wielkowymiarowe (dla zadania nr 1 mieszanki mineralno - asfaltowe jak w Specyfikacjach technicznych i Wytycznych Technicznych ZDW Katowice , dla zadania nr 2 mieszanki mineralno - asfaltowe jak dla KR 3-KR4) wytwarzanymi w wytwórniach mas bitumicznych oraz mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót dla poszczególnych zadań , Wytyczne Techniczne ZDW w Katowicach oraz Specyfikacje Techniczne (ST) dla dróg powiatowych, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem , że ilości robot wymienione w załączonych przedmiarach mają charakter szacunkowy, gdyż z uwagi na charakter zamówienia nie ma możliwości dokładnego ich podania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wg zał. Nr 3 do SIWZ );.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - dla zadania nr 1 - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni asfaltowych w ciągu dróg publicznych o wartości co najmniej 800 000,00 złotych brutto ; - dla zadania nr 2 - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni asfaltowych w ciągu dróg publicznych o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto ; - dla zadania nr 3 - jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac remontowo - konserwacyjnych związanych z wbudowaniem mieszaniny grysowo - emulsyjnej pod ciśnieniem , o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto; Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część spełnieniem warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę tylu realizacji zadań , na ile części składa ofertę, o minimalnych wartościach wskazanych powyżej lub wykazanie jednego zadania o wartości obejmującej łącznie właściwe części z uwzględnieniem asortymentu robót. Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dowodów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: żądane wartości (zad. 1 i zad. 2)dotyczą wyłącznie nawierzchni asfaltowych. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, w ilości niezbędnej do jednoczesnego realizowania wszystkich powierzonych zadań : - Wykonawca dysponuje co najmniej : 2 piłami spalinowymi, 1 samochodem ciężarowym - środkiem do transportu mieszanki , 2 walcami samojezdnymi , 1 recyklerem do przetwarzania destruktu ; frezarką do nawierzchni drogowych, rozkładarką do wbudowywania i zagęszczania mieszanek mineralno - asfaltowych ( dla każdego zadania 1 i 2); 2 remonterami drogowymi na samochodzie ciężarowym lub jako przyczepa współpracująca z samochodem ciężarowym - dla zadania nr 3 ; Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się dysponowaniem sprzętu w ilości odpowiadającej ilości dla części, na które składa ofertę ( z wyłączeniem frezarki , która może być współna dla zadania nr 1 i 2 ) .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że ma do dyspozycji osobę do pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wg zał. Nr 3 do SIWZ );

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy lub wg wzoru Załącznika Nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia); 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ustawy Pzp na lub według wzoru Załącznika Nr 3 do SIWZ; 4. Kosztorysy ofertowe, opracowane metodą kalkulacji uproszczonej, wypełnione na lub wg wzoru Załącznika nr 11 do SIWZ; 5. Zobowiązanie w oryginale i odpowiednie dokumenty określone w SIWZ, w przypadku jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z potencjału innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy wyłącznie w niżej wymienionych przypadkach : a) Zmiana przewidzianego terminu zakończenia robót, będącego następstwem: - niesprzyjających wykonywaniu prac zgodnie ze sztuką budowlaną warunków atmosferycznych ( np. nawodnienie gruntu spowodowane intensywnymi opadami deszczu , zmarznięty grunt itp. , zbyt wysokie temperatury dla prowadzenia prac dla zadania nr 3 itp.), - działania siły wyższej; b) Zmiana osób , przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy , na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami , o których mowa w Prawie budowlanym oraz , które wymagane były przez zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. 2. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 3. Strony umowy zawierają stosowny pisemny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1- Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton wbudowanej mieszanki, remonty o powierzchniach małych z zastosowaniem frezarki - 1000 m2 , remonty o powierzchniach wielkowymiarowych z zastosowaniem frezarki - 10 000 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 -Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont mieszanką na gorąco wyprodukowaną w recyklerze - 30 ton wbudowanej mieszanki, remonty o powierzchniach małych z zastosowaniem frezarki -500 m2 , remonty o powierzchniach wielkowymiarowych z zastosowaniem frezarki - 2 000 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu dróg wojewódzkich 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - naprawa uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo - emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych w ciągu dróg wojewódzkich 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 oraz dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej w ilości do 300 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji (Dyspozycyjność) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.