eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, zestawów komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Kielce: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, zestawów komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2
Numer ogłoszenia: 284186 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Kielcach , ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3611542, faks 041 3621583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, zestawów komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych, zestawów komputerowych oraz niszczarki dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2 zgodnie z formularzami cenowymi nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 stanowiącymi załączniki nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.23.61.13 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM) 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na załączonym do SIWZ druku pn. Dokument nr 1 (załącznik nr 2), a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2 (załącznik nr 3). Wykonawca - obowiązany jest na podstawie § 1 ust.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualnych i wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokumenty, o których mowa j.w. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa j.w., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa j.w. zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony j.w. Jeżeli ofertę i złożone wraz z tą ofertą dokumenty podpisała osoba, której uprawnienia do takich czynności nie wynikają z dokumentów j.w. Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku braku pełnomocnictwa lub stwierdzenia, że pełnomocnictwo wystawione niezgodnie z obowiązującym prawem wykonawca zostanie wykluczony; nie mają zastosowania przepisy określone w art.26 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/kielce/49_PLK_HTML.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny ul. Wróblewskiego 2 25-369 Kielce pokój 11 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny ul. Wróblewskiego 2 25-369 Kielce pokój 10 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru zgodnie z formularzem cenowym nr 1,2 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 5,6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów piśmiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów piśmiennych zgodnie z formularzem cenowym nr 3,4,5,6 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 7,8,9,10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.40-6, 30.19.21.25-3, 22.81.50.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z formularzem cenowym nr 7,8 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 11,12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00-7, 30.23.61.13-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych zgodnie z formularzem cenowym nr 9,10 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 13,14.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa niszczarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niszczarki zgodnie z formularzem cenowym nr 11 stanowiącym załącznik do SIWZ nr 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.