eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › PRZEBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KOŻUCHOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Kożuchów: PRZEBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KOŻUCHOWIE
Numer ogłoszenia: 284118 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552094 do 97, faks (068) 355 28 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KOŻUCHOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamówienia jest modernizacja i przebudowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kożuchowie. Parametry techniczne istniejącej sali gimnastycznej: Wysokość: 6,80 m Szerokość całkowita: 17,33 m Długość całkowita: 18,67 m Powierzchnia zabudowy: 326,50 m2 Kubatura: 1651,00 m2 W ramach przebudowy zaplanowano: 1. wymianę okien w ścianie północnej sali gimnastycznej (łącznie z wykonaniem podmurówki - zmniejszenie wysokości okien) 2. wymianę drzwi zewnętrznych od strony wschodniej 3. wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z nowymi schodami od strony północnej 4. wykonanie oddzielnych łazienek dla dziewcząt i chłopców 5. wykonanie toalety dla osób niepełnosprawnych 6. wymiana podłogi w sali gimnastycznej 7. ocieplenie budynku i stropodachu 8. wymianę pokrycia dachu, przemurowanie ogniomurków, wymianę obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien 9. wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wod-kan, c.o. i wentylacji 10. wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000, 00zł(dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Kożuchów GMINA KOŻUCHÓW 49967300070000000010070006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki : 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 1.2.1. Dysponują osobami posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisanymi na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, które będą posiadały uprawnienia budowlane w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww osoby. 1.2.2. Wykonali w ramach jednej umowy, w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, jedną robotę budowlaną (zakończoną) obejmującą swoim zakresem wykonanie budynku kubaturowego wraz z instalacjami o kubaturze nie mniejszej niż 1 500,00 m3 i wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł. netto. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. 1.5. Wniosą wadium. Zamaiwający dokona oceny spełnienia tych warunków metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy oraz kosztorysy ofertowe; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie, np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 10.10. SIWZ; 3) Harmonogram-rzeczowo-terminowo-finansowy sporządzony zgodnie z pkt.12.4 SIWZ; 4) Oświadczenie o przyjęciu funkcji kierownika budowy oraz robót w przypadku wyboru oferty. 5) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 5).1 Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Ustawą; 5).2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5).3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5).4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5).5 aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5).6 wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5).7 wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzające, ze osoby które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach określonych w warunku oraz kopią aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem); 5). 8 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osoby w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobą określoną w pkt. 5.1.2.1 SIWZ 5).9 polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000.000,00 zł; 5).10 zaakceptowany (podpisany) wzór umowy; 5).11 dowód wniesienia wadium;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kożuchowie 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1a pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kożuchowie 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1a pokój nr 9 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.