eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Włocławek: Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 283744 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234880 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie będzie realizowane z wykorzystaniem zewnętrznych środków finansowych, pochodzących z rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi krajowej 62 w obrębie administracyjnym miasta. Stan obecny przedmiotowej drogi: Droga dwujezdniowa z pasem rozdziału (pas zieleni), zmiennej szerokości; zatoki autobusowe; nawierzchnia asfaltowa w bardzo złym stanie technicznym, z licznymi spękaniami poprzecznymi, podłużnymi i ubytkami. Ulica wybudowana w latach 80. Remont drogi obejmuje odtworzenie stanu pierwotnego drogi: Zamawiający planuje wykonanie: - warstwy ścieralnej SMA, - warstwy wiążącej AC16W, - warstwy profilowej (wyrównawczej) AC16W, - wykonanie krawężników drogowych i opasek, - remont zatoki i regulacja urządzeń. WARSTWY BITUMICZNE WYKONAĆ W OPARCIU O WT-1 I WT-2 -warstwa ścieralna z masy SMA o gr. 4 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami, -warstwa wiążąca z masy BA o gr. 8 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami, -warstwa wyrównawcza z masy BA o gr. 4 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami. Przygotowanie recept po stronie Wykonawcy. Recepty masy muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem. UWAGA: nie dopuszcza się stosowania do składu masy bitumicznej warstw ścieralnej i wiążącej grysów wapiennych i destruktu bitumicznego. Projektowana konstrukcja zatok autobusowych: - warstwa z betonu C 30)37 ze zbrojeniem rozproszonym grubości 22 cm, - warstwa z betonu C 12)15 grubości 20 cm, - grunt stabilizowany cementem R=2.5 MPa grubości 15 cm. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:1)Wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni - frezowanie na średnią głębokość 12cm, 2)Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących zatok autobusowych (łączna powierzchnia zatok - ok. 490 m2, 3)Zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki, w szczególności utylizację odpadów. 4)Regulację wysokościową urządzeń obcych tj. studni rewizyjnych (kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych, itp.), zaworów, wpustów ulicznych, 5)Odtworzenie pętli indukcyjnych - dług. ok. 400 m 6)Wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej na przejściach dla pieszych - powierzchnia ok. 510 m2 7)Rozbiórka krawężników i opasek, 8)Wykonanie krawężników na ławie i opasek przykrawężnikowych, 9)Utylizacja odpadów Należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć masy betonowej szybkowiążącej. Nie dopuszcza się obróbki nawierzchni wokół urządzenia posadowionego w jezdni materiałem innym, niż masa bitumiczna. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie (związane z prawidłowym wykonaniem zadania) i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby zachować ruch drogowy na jednej jezdni i ewentualnie - za zgodą Zamawiającego - do min. ograniczyć czas zamknięcia przebudowanego odcinka drogi dla ruchu kołowego i pieszego. O ile będzie potrzeba - Wykonawca, na własny koszt, wybuduje na potrzeby czasowej organizacji ruchu i obsługi terenu budowy, drogi tymczasowe, objazdowe itp. Wykonawca w całym okresie trwania umowy będzie utrzymywał przejezdność w/w dróg oraz dokonywał napraw nawierzchni odcinków ulicy przekazanych do przebudowy, na których w związku z budową ruch odbywa się dwukierunkowo - zgodnie z etapami projektu czasowej zmiany organizacji ruchu. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu, kolejności oraz wskazania odcinków drogi przeznaczonych do remontu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - na mocy art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych SPEC-DRÓG Sp. z.o.o, ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7053656,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3305238,78

  • Oferta z najniższą ceną: 3305238,78 / Oferta z najwyższą ceną: 4092653,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.