eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Pełnienie Nadzoru Inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Boguszów-Gorce: Pełnienie Nadzoru Inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach.
Numer ogłoszenia: 283734 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213798 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Nadzoru Inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie Nadzoru inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach 2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie: 2.1. Dokumentacji projektowej 2.2. Robót budowlanych w zakresie: a) rozbudowy, przebudowy, adaptacji i remontu budynku nadszybia na obiekt Centrum Kulturalno-Kongresowe, w zakresie: biblioteki miejskiej z częścią wystawienniczą, b) remontu istniejącej wieży nadszybia z dostosowaniem jej na potrzeby wieży widokowej, c) przebudowy, adaptacji i remontu budynku maszyny wyciągowej na potrzeby lokalu gastronomicznego - restauracji, d) rozbiórki istniejącego budynku przemysłowego (działka nr 2312-4), e) rozbiórki istniejącego budynku biurowego ze stróżówką (działka nr 231-5), f) układu komunikacyjnego obsługującego adaptowane budynki w zakresie: - skomunikowania z ulicą Romualda Traugutta, - dojazdów do adaptowanych budynków w zakresie dojazdu użytkowników, p.poż, dostaw i obsługi technicznej, - parkingów. g) uzbrojenia terenu, h) zagospodarowania terenu, i) remontu kapliczki św. Barbary, j) przeniesienia obelisku kamiennego Uwaga: Budynek nadszybia wraz z wieżą oraz budynek maszyny wyciągowej wpisane zostały do rejestru zabytków. Szczegółowy opis robót budowlanych według Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Zadanie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 4. ZAKRES OBOWIĄZKÓW I CZYNNOŚCI ZLECENIOBIORCY PEŁNIĄCEGO NADZÓR INŻYNIERSKI 1. Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami oraz PFU dotyczącej realizowanego przedsięwzięcia, w formie pisemnej opinii. 2. Nadzór inżynierski nad robotami budowlanymi, prowadzony przez ustanowionych inspektorów nadzoru inżynierskiego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz przez inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji, a w szczególności: a) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji, b) weryfikacja polisy ubezpieczeniowej ubezpieczenia budowy przedłożonej przez wykonawcę robót i porównanie jej z warunkami ustalonymi w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót, c) bieżąca analiza zaistniałej w trakcie realizacji robót budowlanych sytuacji, analiza ryzyka w zakresach terminowym, technicznym i finansowym oraz eliminacja tych zagrożeń, d) przygotowanie dokumentów do dokonania przez Zamawiającego zgłoszeń o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, projektantów sprawujących nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, wojewódzkiego konserwatora zabytków, właściwego inspektora pracy i innych organów i instytucji, których obowiązek powiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych wynika z odrębnych przepisów i-lub uzgodnień dokumentacji projektowych, e) sprawdzenie przed rozpoczęciem robót, czy spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) i czy prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) wyegzekwowanie od wykonawcy robót zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, g) zapewnienie, przestrzegania przez wykonawcę robót zasad ochrony środowiska w czasie trwania budowy oraz zapewnienie przestrzegania sposobu ochrony ptaków i nietoperzy zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego opiniami ornitologicznymi i chiropterologicznymi, h) wyegzekwowanie od wykonawcy robót przestrzegania warunków narzuconych przez gestorów sieci w uzgodnieniach do projektów budowlanych, i) bieżący nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym w zakresie wymaganym od nadzoru inżynierskiego w ustawie Prawo budowlane, w sposób niezbędny do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, obejmujący co najmniej: kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę (lub dokumentu równoważnego), przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertą przetargową wykonawcy robót oraz umową o roboty budowlane, sprawdzanie, przed wbudowaniem, stosowanych przez wykonawcę materiałów i urządzeń w zakresie ich dopuszczenia do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z przepisami m. in. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) - w odniesieniu do wyrobów budowlanych oraz ustawy z dnia 30sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 roku 204, poz. 2087 z późniejszymi zmianami) - w odniesieniu do innych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a także (zgodnie z zaistniałymi potrzebami) dokonywanie testów jakości tych materiałów i urządzeń przez specjalistyczne instytuty, zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót, kontrolowanie źródeł pozyskiwania materiałów oraz kontrolowanie uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, zatwierdzanie, z pisemnym uzasadnieniem, ewentualnych korekt, zaproponowanych przez wykonawcę robót do projektu organizacji ruchu na czas budowy, kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz projektantem wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywanych robót; kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót oraz potwierdzanie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy o gotowości obiektów lub ich części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, dokonywanie inwentaryzacji stanu robót w razie ich przerwania przez wykonawcę robót oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do dokonania rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, organizowanie i prowadzenie, minimum raz w tygodniu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, rad budowy, sporządzanie protokołów z tych rad dla zainteresowanych stron, egzekwowanie ustaleń oraz prowadzenie w tym zakresie niezbędnej korespondencji, przygotowywanie raportów, protokołów i notatek dotyczących zagadnień mających wpływ na realizację zadania inwestycyjnego oraz prowadzenie całej korespondencji na jednolitych drukach z umieszczonymi oznaczeniami graficznymi i tekstem wymaganym przez Instytucję współfinansującą zadanie, analizowanie zasadności zgłaszanych przez wykonawcę robót dodatkowych i/lub zamiennych i/lub uzupełniających, w tym zaproponowanych przez wykonawcę robót wraz z weryfikacją ich wartości oraz opracowaniem stosownych wniosków i przedstawieniem ich Zamawiającemu, przy czym decyzja o wykonaniu tych robót należy każdorazowo do Zamawiającego, sprawdzanie robót podlegających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzanie ich wykonania w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia robót do odbioru przez Wykonawcę, kontrolowanie wartości wykonanych robót podlegających odbiorom częściowym w terminie 7 dni od daty złożenia przez Wykonawcę protokołu częściowego odbioru robót, uczestniczenie w przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, weryfikację rysunków po-wykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach po-wykonawczych, sprawdzanie kompletności przedstawianych przez wykonawców robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów częściowych i końcowych inwestycji oraz zorganizowanie i prowadzenie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorczych (odbioru częściowego i końcowego), j) wypełnianie obowiązków określonych dla inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, k) prowadzenie czynności związanych z zawiadomieniem o zakończeniu budowy lub uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do złożenia we właściwym organie nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy i/lub wniosków o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, nadzór nad prawidłowością wykonywania obowiązków wykonawcy robót w trakcie postępowania o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, nadzór nad odbiorem związanym z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, uczestniczenie w kontroli dokonywanej przez organ nadzoru budowlanego i inne instytucje opiniujące oraz wyegzekwowanie od wykonawcy robót uzupełniania dokumentów, jeżeli w wyniku ich sprawdzenia przez właściwy organ okaże się, że są one niekompletne lub posiadają braki i nieścisłości, l) przygotowanie dokumentów do dokonania przez Zamawiającego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych do wojewódzkiego konserwatora zabytków i innych organów i instytucji, których obowiązek powiadomienia o zakończeniu robót budowlanych wynika z odrębnych przepisów i-lub uzgodnień dokumentacji projektowych, m) podejmowanie działań zmierzających do ochrony interesów Zamawiającego oraz prawidłowej realizacji zadań inwestycyjnych, takich jak: zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o ewentualnych wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, ocena wszelkich roszczeń wysuwanych do Zamawiającego przez uczestników procesu inwestycyjnego, n) wykonywanie czynności niezbędnych dla zapewnienia prawidłowości procesu inwestycyjnego w stosunku do innych niż wykonawca robót jego uczestników (ewentualnych podwykonawców, dostawców mediów, urzędów i instytucji itp.), w tym kontrola umów zawieranych przez wykonawcę robót z podwykonawcami celem monitorowania interesów Zamawiającego wraz z rekomendowaniem Zamawiającemu udzielenia bądź odmowy udzielenia zgody w trybie art. 647(1) kodeksu cywilnego, o) odbiór inwestycji i przekazanie zrealizowanych obiektów użytkownikowi. p) sporządzenie w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót świadectwa charakterystyki energetycznej dla obiektów określonych w części I ust 3. pkt 2.2. q) weryfikacja dokumentów finansowych oraz rozliczenie zadania w terminie 30 dni od daty protokołu odbioru przedmiotu umowy. r) kwalifikacja wykonanych robót do kategorii wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. 3. Obsługa okresu gwarancji jakości wynikającego z umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót. Wszystkie obowiązki Zleceniobiorcy zawarte są w załączonym projekcie umowy (zał.nr 2 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.52.00.00 - 75.52.00.00 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST-PROJEKT sp. z o.o., Wałbrzych ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69748,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74923,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74923,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74923,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.