eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Pełnienie Nadzoru inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia pn.Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Boguszów-Gorce: Pełnienie Nadzoru inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach
Numer ogłoszenia: 213798 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce , Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449311 w. 32, faks 074 8449165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguszow-gorce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Nadzoru inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie Nadzoru inżynierskiego podczas realizacji przedsięwzięcia pn.: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową i budynku maszyny wyciągowej na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach 2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie: 2.1. Dokumentacji projektowej 2.2. Robót budowlanych w zakresie: a) rozbudowy, przebudowy, adaptacji i remontu budynku nadszybia na obiekt Centrum Kulturalno-Kongresowe, w zakresie: biblioteki miejskiej z częścią wystawienniczą, b) remontu istniejącej wieży nadszybia z dostosowaniem jej na potrzeby wieży widokowej, c) przebudowy, adaptacji i remontu budynku maszyny wyciągowej na potrzeby lokalu gastronomicznego - restauracji, d) rozbiórki istniejącego budynku przemysłowego (działka nr 2312/4), e) rozbiórki istniejącego budynku biurowego ze stróżówką (działka nr 231/5), f) układu komunikacyjnego obsługującego adaptowane budynki w zakresie: - skomunikowania z ulicą Romualda Traugutta, - dojazdów do adaptowanych budynków w zakresie dojazdu użytkowników, p.poż, dostaw i obsługi technicznej, - parkingów. g) uzbrojenia terenu, h) zagospodarowania terenu, i) remontu kapliczki św. Barbary, j) przeniesienia obelisku kamiennego Uwaga: Budynek nadszybia wraz z wieżą oraz budynek maszyny wyciągowej wpisane zostały do rejestru zabytków. Szczegółowy opis robót budowlanych według Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Zadanie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 4. ZAKRES OBOWIĄZKÓW I CZYNNOŚCI ZLECENIOBIORCY PEŁNIĄCEGO NADZÓR INŻYNIERSKI 1. Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami oraz PFU dotyczącej realizowanego przedsięwzięcia, w formie pisemnej opinii. 2. Nadzór inżynierski nad robotami budowlanymi, prowadzony przez ustanowionych inspektorów nadzoru inżynierskiego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz przez inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji, a w szczególności: a) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji, b) weryfikacja polisy ubezpieczeniowej ubezpieczenia budowy przedłożonej przez wykonawcę robót i porównanie jej z warunkami ustalonymi w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót, c) bieżąca analiza zaistniałej w trakcie realizacji robót budowlanych sytuacji, analiza ryzyka w zakresach terminowym, technicznym i finansowym oraz eliminacja tych zagrożeń, d) przygotowanie dokumentów do dokonania przez Zamawiającego zgłoszeń o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, projektantów sprawujących nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, wojewódzkiego konserwatora zabytków, właściwego inspektora pracy i innych organów i instytucji, których obowiązek powiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych wynika z odrębnych przepisów i/lub uzgodnień dokumentacji projektowych, e) sprawdzenie przed rozpoczęciem robót, czy spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) i czy prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) wyegzekwowanie od wykonawcy robót zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, g) zapewnienie, przestrzegania przez wykonawcę robót zasad ochrony środowiska w czasie trwania budowy oraz zapewnienie przestrzegania sposobu ochrony ptaków i nietoperzy zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego opiniami ornitologicznymi i chiropterologicznymi, h) wyegzekwowanie od wykonawcy robót przestrzegania warunków narzuconych przez gestorów sieci w uzgodnieniach do projektów budowlanych, i) bieżący nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym w zakresie wymaganym od nadzoru inżynierskiego w ustawie Prawo budowlane, w sposób niezbędny do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, obejmujący co najmniej: - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę (lub dokumentu równoważnego), przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertą przetargową wykonawcy robót oraz umową o roboty budowlane, - sprawdzanie, przed wbudowaniem, stosowanych przez wykonawcę materiałów i urządzeń w zakresie ich dopuszczenia do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z przepisami m. in. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) - w odniesieniu do wyrobów budowlanych oraz ustawy z dnia 30sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 roku 204, poz. 2087 z późniejszymi zmianami) - w odniesieniu do innych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a także (zgodnie z zaistniałymi potrzebami) dokonywanie testów jakości tych materiałów i urządzeń przez specjalistyczne instytuty, - zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót, - kontrolowanie źródeł pozyskiwania materiałów oraz kontrolowanie uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, - zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, - zatwierdzanie, z pisemnym uzasadnieniem, ewentualnych korekt, zaproponowanych przez wykonawcę robót do projektu organizacji ruchu na czas budowy, - kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, - rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz projektantem wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywanych robót; - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót oraz potwierdzanie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy o gotowości obiektów lub ich części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, - dokonywanie inwentaryzacji stanu robót w razie ich przerwania przez wykonawcę robót oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do dokonania rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, - organizowanie i prowadzenie, minimum raz w tygodniu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, rad budowy, sporządzanie protokołów z tych rad dla zainteresowanych stron, egzekwowanie ustaleń oraz prowadzenie w tym zakresie niezbędnej korespondencji, - przygotowywanie raportów, protokołów i notatek dotyczących zagadnień mających wpływ na realizację zadania inwestycyjnego oraz prowadzenie całej korespondencji na jednolitych drukach z umieszczonymi oznaczeniami graficznymi i tekstem wymaganym przez Instytucję współfinansującą zadanie, - analizowanie zasadności zgłaszanych przez wykonawcę robót dodatkowych i lub zamiennych i lub uzupełniających, w tym zaproponowanych przez wykonawcę robót wraz z weryfikacją ich wartości oraz opracowaniem stosownych wniosków i przedstawieniem ich Zamawiającemu, przy czym decyzja o wykonaniu tych robót należy każdorazowo do Zamawiającego, - sprawdzanie robót podlegających zakryciu lub zanikających oraz potwierdzanie ich wykonania w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia robót do odbioru przez Wykonawcę, - kontrolowanie wartości wykonanych robót podlegających odbiorom częściowym w terminie 7 dni od daty złożenia przez Wykonawcę protokołu częściowego odbioru robót, - uczestniczenie w przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, - weryfikację rysunków po-wykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, - weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach po-wykonawczych, - sprawdzanie kompletności przedstawianych przez wykonawców robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów częściowych i końcowych inwestycji oraz zorganizowanie i prowadzenie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorczych (odbioru częściowego i końcowego), j) wypełnianie obowiązków określonych dla inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, k) prowadzenie czynności związanych z zawiadomieniem o zakończeniu budowy lub uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: - weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do złożenia we właściwym organie nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy i/lub wniosków o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - nadzór nad prawidłowością wykonywania obowiązków wykonawcy robót w trakcie postępowania o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, - nadzór nad odbiorem związanym z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, - uczestniczenie w kontroli dokonywanej przez organ nadzoru budowlanego i inne instytucje opiniujące oraz wyegzekwowanie od wykonawcy robót uzupełniania dokumentów, jeżeli w wyniku ich sprawdzenia przez właściwy organ okaże się, że są one niekompletne lub posiadają braki i nieścisłości, l) przygotowanie dokumentów do dokonania przez Zamawiającego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych do wojewódzkiego konserwatora zabytków i innych organów i instytucji, których obowiązek powiadomienia o zakończeniu robót budowlanych wynika z odrębnych przepisów i lub uzgodnień dokumentacji projektowych, m) podejmowanie działań zmierzających do ochrony interesów Zamawiającego oraz prawidłowej realizacji zadań inwestycyjnych, takich jak: - zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o ewentualnych wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, - ocena wszelkich roszczeń wysuwanych do Zamawiającego przez uczestników procesu inwestycyjnego, n) wykonywanie czynności niezbędnych dla zapewnienia prawidłowości procesu inwestycyjnego w stosunku do innych niż wykonawca robót jego uczestników (ewentualnych podwykonawców, dostawców mediów, urzędów i instytucji itp.), w tym kontrola umów zawieranych przez wykonawcę robót z podwykonawcami celem monitorowania interesów Zamawiającego wraz z rekomendowaniem Zamawiającemu udzielenia bądź odmowy udzielenia zgody w trybie art. 647(1) kodeksu cywilnego, o) odbiór inwestycji i przekazanie zrealizowanych obiektów użytkownikowi. p) sporządzenie w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót świadectwa charakterystyki energetycznej dla obiektów określonych w części I ust 3. pkt 2.2. q) weryfikacja dokumentów finansowych oraz rozliczenie zadania w terminie 30 dni od daty protokołu odbioru przedmiotu umowy. r) kwalifikacja wykonanych robót do kategorii wydatków zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. 3. Obsługa okresu gwarancji jakości wynikającego z umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót. Wszystkie obowiązki Zleceniobiorcy zawarte są w załączonym projekcie umowy (zał.nr 2 do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zleceniobiorca musi dostarczyć Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, wadium o wartości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sposób dokonania oceny spełniania warunków: spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zleceniobiorcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali: a) co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej lub sprawdzeniu dokumentacji projektowej obiektu budowlanego będącego pod opieką konserwatora zabytków, b) co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na pełnieniu Nadzoru inżynierskiego (lub podobnej funkcji) dla inwestycji w zakresie której było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie obiektu budowlanego, w tym przynajmniej jedna z usług realizowana na obiekcie budowlanym będącym pod opieką konserwatora zabytków. Przy czym przez zakończenie kontraktu rozumie się podpisanie protokołu odbioru przedmiotu umowy. sposób dokonania oceny spełniania warunków: spełnia, nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania: a) min. 1 osoby która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru branży konstrukcyjno- budowlanej, pełniącej równocześnie funkcję koordynatora inspektorów, która posiada: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych na stanowiskach: inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót) polegających na nadzorowaniu co najmniej 2 (dwóch) inwestycji budowlanych, o wartości minimum 1 mln PLN każda, - odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach będących pod opieką konserwatora zabytków, b) min. 1 osoby która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada (łącznie): - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót przy budowie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowiskach: inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót, c) min. 1 osoby która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada (łącznie): - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót sieciowych elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót, d) min. 1 osoby która będzie pełnić funkcję Inżyniera konsultanta specjalności architektonicznej, która posiada łącznie: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, e) min. 1 osoby która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót drogowych, która posiada łącznie: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót drogowych na stanowiskach: inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót, sposób dokonania oceny spełniania warunków: spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w zakresie wykazania spełniania przez Zleceniobiorcę tego warunku należy przedłożyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Zleceniobiorca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000 PLN lub przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do udostępnienia niezbędnych zasobów finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument winien zostać złożony w oryginale (zgodnie z kodeksową zasadą pisemności) i określać, kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie, sposób w jaki będzie ono wykonane; w tym jakiego okresu dotyczy, oraz podpisany przy osobę/y uprawnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zleceniobiorcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia publicznego (wyrok KIO Sygn.akt: KIO 561/12 z 30.03.2012r.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmian w postanowieniach zawartej umowy w sytuacjach: 2.1. zmiana wynagrodzenia Zleceniobiorcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT. 2.2. zmiana terminu wykonania robót - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy. 2.3. zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadania. 2.4. osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego. 2.5. osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. 2.6. wystąpienie siły wyższej. 2.7. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 2.8. dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Zleceniobiorcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Zleceniobiorca. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę nieistotnych postanowień umowy - zgodnie z art. 144 ustawy pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach przy Pl. Odrodzenia 1 58-370 Boguszów-Gorce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach przy Pl. Odrodzenia 1 58-370 Boguszów-Gorce, poknr 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.