eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Solec nad Wisłą: energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym
Numer ogłoszenia: 283594 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec nad Wisłą , ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 48 3761266, 3761257, faks 48 3761266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl, ww.bip.solec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma obecnie zawarte: rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucji dla PPE w poz. 1-71 i 75-107 w tabeli 1 w zał. nr 5 do SIWZ oznaczenie D+O. Umowy te są zawarte na czas oznaczony i kończą się dnia 31.12.2015 r. Umowy dystrybucyjne dla tych PPE zawarte są na czas nieoznaczony, kompleksowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla PPE w poz. 72-74 w tabeli 1 w zał. nr 5 do SIWZ oznaczenie K. Zamawiający wypowiedział te umowy ze skutkiem na dzień 31.12.2015 r. Jest to kolejna zmiana sprzedawcy dla PPE, dla których są obecnie zawarte rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucji i sprzedawcą jest Duon Marketing & Trading oraz pierwsza zmiana sprzedawcy dla PPE, dla których obecnie są zawarte umowy kompleksowe i sprzedawcą jest PGE Obrót S.A. Zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich PPE Gminy Solec nad Wisłą i pozostałych jednostek wg zał. nr 5 do SIWZ na czas oznaczony od 1.01.2016 do 31.12.2017 roku oraz nowe umowy dystrybucyjne na czas nieoznaczony tylko dla PPE w poz. 72-74, dla których obecnie są zawarte umowy kompleksowe. Z wybranym Wykonawcą zostaną zawarte następujące umowy sprzedaży energii elektrycznej: Umowa 1: dla PPE oświetlenia ulicznego wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 1-72, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tych PPE Wykonawca będzie wystawiał zbiorczo 1 fakturę rozliczeniową co 2 miesiące z załączeniem szczegółów rozliczenia dla każdego PPE oświetlenia. Umowa 2: dla PPE budynki wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 73-102, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tych PPE Wykonawca będzie wystawiał faktury rozliczeniowe osobno dla każdego PPE zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Umowa 3: dla PPE budynki Inspektorat Oświaty Samorządowej, wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 103-106, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tych PPE Wykonawca będzie wystawiał faktury rozliczeniowe osobno dla każdego PPE zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Umowa 4: dla PPE budynki Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym, wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 107, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tego PPE Wykonawca będzie wystawiał faktury rozliczeniowe zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Szczegóły rozliczenia dla każdego PPE powinny zawierać co najmniej: zużycie energii w podziale na strefy czasowe jeśli takie występują, adres PPE, przynajmniej jeden numer jednoznacznie identyfikujący dany PPE kod PPE, nr ewidencyjny OSD, numer licznika lub inny, mogą też zawierać grupę taryfową, moc i inne dane, jeśli Sprzedawca będzie nimi dysponował. W przypadku braku otrzymania danych z odczytów liczników od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej, Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury rozliczeniowej na bazie danych pomiarowych z poprzedniego okresu rozliczeniowego lub danych z Załącznika nr 2 do Umowy. W takim przypadku, Wykonawca ma obowiązek dokonać rozliczenia wyrównawczego przy fakturze rozliczeniowej za kolejny okres po otrzymaniu rzeczywistych danych pomiarowych od OSD. Jeżeli OSD będzie przekazywał dane pomiarowe na Platformie Wymiany Informacji częściej niż co 2 miesiące, to Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wystawiania faktur sprzedaży co 2 miesiące z sumarycznym zużyciem energii z okresu 2 miesięcy. Sposób rozliczania danej umowy i wystawiania faktur będzie również zapisany w poszczególnych umowach zgodnie z powyższymi wytycznymi w paragrafie 6 Umowy Sprzedaży. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: terminowe zgłoszenie właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego dalej OSD do realizacji nowo zawartych umów sprzedaży energii elektrycznej, w sposób zapewniający rozpoczęcie sprzedaż energii elektrycznej od 1.01.2016 roku, reprezentowanie Gminy Solec nad Wisłą i pozostałych jednostek przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych lub zawarcie w imieniu Zamawiającego nowych umów dystrybucyjnych dla 3 PPE, dla których zawarcie tych umów będzie konieczne ze względu na wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów kompleksowych. Do wykonania wyżej wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (Załącznik nr 3 do Umowy Sprzedaży). Zamawiający nie planuje obecnie zmiany grup taryfowych w punktach poboru energii. Jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany grup taryfowych w ciągu trwania Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej z wybranym Wykonawcą. Zmiana taryfy może nastąpić jedynie w obrębie tej samej grupy przyłączeniowej i nie będzie wiązać się ze zmianą zabezpieczeń przedlicznikowych. Zamawiający poczyni odpowiednie ustalenia samodzielnie z OSD. O odpowiednich zmianach zostanie także poinformowany Wykonawca, a ewentualne zmiany zostaną uwzględnione we właściwym załączniku do umowy zakupu energii elektrycznej. Zmiana grup taryfowych nie będzie mieć wpływu na cenę jednostkową energii elektrycznej, ponieważ Zamawiający organizacyjnie wymaga przedstawienia oferty z ceną całodobową. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi 636 821 kWh razem dla punktów poboru energii dalej: PPE wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Nie stanowi ona dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii. Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w przetargu cenę energii. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy następujące dane w wersji edytowalnej MS Excell dla każdego punktu poboru niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej z wybranym Wykonawcą: nazwa i adres płatnika; opis punktu poboru, adres punktu poboru miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina, grupa taryfowa; moc umowna, planowane roczne zużycie energii w podziale na strefy, numer licznika; Operator Systemu Dystrybucyjnego, nazwa dotychczasowego Sprzedawcy; rodzaj obiektu oświetlenie lub budynek, typ obowiązującej umowy: kompleksowa czy rozdzielona, częstotliwość rozliczeń stosowana przez OSD. okres obowiązywania nowej umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyły zakresu zamówienia określonego w dokumentacji. Zamówienie uzupełniające będzie w zakresie do 20 % zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki i posiada możliwość sprzedaży energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD działającego na terenie punktów poboru energii określonych w opisie przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w przypadku gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, 3) w przypadku zmiany ilości poszczególnych punktów poboru energii- zmiana załącznika nr 2 do Umowy Sprzedaży, 4) w przypadku zmiany grupy taryfowej i/lub mocy umownej dla poszczególnych punktów poboru energii - zmiana Załącznika nr 2 do Umowy, których to zmian nie można było przewidzieć wcześniej, a zmiany te są w obrębie wycenionych w ofercie grup przyłączeniowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ul Rynek 1 27-320 Solec nad Wisłą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, w pok. nr 3 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.