eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Solec nad Wisłą: Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym
Numer ogłoszenia: 309774 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283594 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec nad Wisłą, ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 48 3761266, 3761257, faks 48 3761266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Gminy Solec nad Wisłą, Inspektoratu Oświaty Samorządowej, Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma obecnie zawarte: rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucji dla PPE w poz. 1-71 i 75-107 w tabeli 1 w zał. nr 5 do SIWZ oznaczenie D+O. Umowy te są zawarte na czas oznaczony i kończą się dnia 31.12.2015 r. Umowy dystrybucyjne dla tych PPE zawarte są na czas nieoznaczony, kompleksowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla PPE w poz. 72-74 w tabeli 1 w zał. nr 5 do SIWZ oznaczenie K. Zamawiający wypowiedział te umowy ze skutkiem na dzień 31.12.2015 r. Jest to kolejna zmiana sprzedawcy dla PPE, dla których są obecnie zawarte rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucji i sprzedawcą jest Duon Marketing & Trading oraz pierwsza zmiana sprzedawcy dla PPE, dla których obecnie są zawarte umowy kompleksowe i sprzedawcą jest PGE Obrót S.A. Zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich PPE Gminy Solec nad Wisłą i pozostałych jednostek wg zał. nr 5 do SIWZ na czas oznaczony od 1.01.2016 do 31.12.2017 roku oraz nowe umowy dystrybucyjne na czas nieoznaczony tylko dla PPE w poz. 72-74, dla których obecnie są zawarte umowy kompleksowe. Z wybranym Wykonawcą zostaną zawarte następujące umowy sprzedaży energii elektrycznej: Umowa 1: dla PPE oświetlenia ulicznego wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 1-72, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tych PPE Wykonawca będzie wystawiał zbiorczo 1 fakturę rozliczeniową co 2 miesiące z załączeniem szczegółów rozliczenia dla każdego PPE oświetlenia. Umowa 2: dla PPE budynki wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 73-102, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tych PPE Wykonawca będzie wystawiał faktury rozliczeniowe osobno dla każdego PPE zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Umowa 3: dla PPE budynki Inspektorat Oświaty Samorządowej, wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 103-106, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tych PPE Wykonawca będzie wystawiał faktury rozliczeniowe osobno dla każdego PPE zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Umowa 4: dla PPE budynki Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły w Przedmieściu Dalszym, wyszczególnionych w tabeli 1 w zał. 5 do SIWZ w poz. 107, podpisywana będzie przez Wójta Gminy Solec nad Wisłą. Dla tego PPE Wykonawca będzie wystawiał faktury rozliczeniowe zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Szczegóły rozliczenia dla każdego PPE powinny zawierać co najmniej: zużycie energii w podziale na strefy czasowe jeśli takie występują, adres PPE, przynajmniej jeden numer jednoznacznie identyfikujący dany PPE kod PPE, nr ewidencyjny OSD, numer licznika lub inny, mogą też zawierać grupę taryfową, moc i inne dane, jeśli Sprzedawca będzie nimi dysponował. W przypadku braku otrzymania danych z odczytów liczników od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej, Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury rozliczeniowej na bazie danych pomiarowych z poprzedniego okresu rozliczeniowego lub danych z Załącznika nr 2 do Umowy. W takim przypadku, Wykonawca ma obowiązek dokonać rozliczenia wyrównawczego przy fakturze rozliczeniowej za kolejny okres po otrzymaniu rzeczywistych danych pomiarowych od OSD. Jeżeli OSD będzie przekazywał dane pomiarowe na Platformie Wymiany Informacji częściej niż co 2 miesiące, to Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wystawiania faktur sprzedaży co 2 miesiące z sumarycznym zużyciem energii z okresu 2 miesięcy. Sposób rozliczania danej umowy i wystawiania faktur będzie również zapisany w poszczególnych umowach zgodnie z powyższymi wytycznymi w paragrafie 6 Umowy Sprzedaży. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: terminowe zgłoszenie właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego dalej OSD do realizacji nowo zawartych umów sprzedaży energii elektrycznej, w sposób zapewniający rozpoczęcie sprzedaż energii elektrycznej od 1.01.2016 roku, reprezentowanie Gminy Solec nad Wisłą i pozostałych jednostek przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych lub zawarcie w imieniu Zamawiającego nowych umów dystrybucyjnych dla 3 PPE, dla których zawarcie tych umów będzie konieczne ze względu na wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów kompleksowych. Do wykonania wyżej wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (Załącznik nr 3 do Umowy Sprzedaży). Zamawiający nie planuje obecnie zmiany grup taryfowych w punktach poboru energii. Jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany grup taryfowych w ciągu trwania Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej z wybranym Wykonawcą. Zmiana taryfy może nastąpić jedynie w obrębie tej samej grupy przyłączeniowej i nie będzie wiązać się ze zmianą zabezpieczeń przedlicznikowych. Zamawiający poczyni odpowiednie ustalenia samodzielnie z OSD. O odpowiednich zmianach zostanie także poinformowany Wykonawca, a ewentualne zmiany zostaną uwzględnione we właściwym załączniku do umowy zakupu energii elektrycznej. Zmiana grup taryfowych nie będzie mieć wpływu na cenę jednostkową energii elektrycznej, ponieważ Zamawiający organizacyjnie wymaga przedstawienia oferty z ceną całodobową. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi 636 821 kWh razem dla punktów poboru energii dalej: PPE wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Nie stanowi ona dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii. Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w przetargu cenę energii. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy następujące dane w wersji edytowalnej MS Excell dla każdego punktu poboru niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej z wybranym Wykonawcą: nazwa i adres płatnika; opis punktu poboru, adres punktu poboru miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina, grupa taryfowa; moc umowna, planowane roczne zużycie energii w podziale na strefy, numer licznika; Operator Systemu Dystrybucyjnego, nazwa dotychczasowego Sprzedawcy; rodzaj obiektu oświetlenie lub budynek, typ obowiązującej umowy: kompleksowa czy rozdzielona, częstotliwość rozliczeń stosowana przez OSD. okres obowiązywania nowej umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARTON ENERGIA Sp. z o.o., Janki Al. Krakowska 48, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165016,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165822,46

  • Oferta z najniższą ceną: 165822,46 / Oferta z najwyższą ceną: 178355,09

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.