eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Roboty remontowo-konserwacyjne cieków (rzek i kanałów) na obszarze działania Biura Terenowego w Świeciu n/Wisłą, gm. Tuchola, Kęsowo, pow. Tuchola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Włocławek: Roboty remontowo-konserwacyjne cieków (rzek i kanałów) na obszarze działania Biura Terenowego w Świeciu n/Wisłą, gm. Tuchola, Kęsowo, pow. Tuchola
Numer ogłoszenia: 283572 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Okrzei 74a, 86-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2313676, faks 054 2313866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-konserwacyjne cieków (rzek i kanałów) na obszarze działania Biura Terenowego w Świeciu n/Wisłą, gm. Tuchola, Kęsowo, pow. Tuchola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-konserwacyjne na obiektach: Kanał Węgornia w km 0+035 ÷ 1+830 i 1+869 ÷ 3+150 tj. 3,076 km oraz Struga Kicz w km 4+340 ÷ 14+400 tj. 10,060 km, polegające na: Zadanie nr 1: Kanał Węgornia w km 0+035 ÷ 1+830 i 1+869 ÷ 3+150 tj. 3,076 km ścinaniu drzew miękkich o o pnia 21-30cm i 41-65cm (cięcie wiatrołomów) - 5 szt. oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - (usunięcie zatorów, gałęzi) - 3m3 ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp oraz młodych odrostów krzaków - 7170m2 ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych z dna cieków z wygrabieniem - 595m2 usuwaniu namułu grubości 10cm z cieków o gł. do 1,5m i szer. dna 3,5m - 2380mb usuwaniu namułu grubości 10cm z cieków o gł. do 1,0m i szer. dna 2,0 m - 20mb Zadanie nr 2: Struga Kicz w km 4+340 ÷ 14+400 tj. 10,060 km ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp cieku - 30780m2 ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych z dna cieku z wygrabieniem - 11003m2 ręcznym ścinaniu i karczowaniu gęstych krzaków i podszycia - 0,05ha wykonaniu materaców drewnianych pod koparki przedsiębierne o poj. łyżki do 0.6m3 - 199,8m3 odmuleniu koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 3,6m, grub. warstwy odmulanej 30cm - 2685mb odmuleniu koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 2,4m, grub. warstwy odmulanej 30cm - 4200mb rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków - 6885 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumetacja techniczna, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ofertowy (ślepy), stanowiące odpowiednio załączniki nr 5, 6, 7 i 8 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a)prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; b)złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp., na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, potwierdzone referencjami, b)złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp., na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp., na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp., na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 2.W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych co najmniej dwóch zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji (należy wykazać maksymalnie 5 zamówień), b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Pzp, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp , na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek w pokoju 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek w pokoju 34 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.