eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i recepcyjnych stanowiących wyposażenie dla UMWM i punktów informacyjnych Fundusze Europejskie w Małopolsce (FEM).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Kraków: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i recepcyjnych stanowiących wyposażenie dla UMWM i punktów informacyjnych Fundusze Europejskie w Małopolsce (FEM).
Numer ogłoszenia: 283502 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i recepcyjnych stanowiących wyposażenie dla UMWM i punktów informacyjnych Fundusze Europejskie w Małopolsce (FEM)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i recepcyjnych stanowiących wyposażenie dla UMWM i punktów informacyjnych Fundusze Europejskie w Małopolsce (FEM). Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 - obejmuje dostawę mebli biurowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ tj. w szczególności: biurka, biurka pod komputer, szafy aktowe, krzesła obrotowe, kontenerki 3-szufladowe, stoliki pod drukarkę, szafki gospodarcze, krzesła tapicerowane, krzesła konferencyjne. Część 2 - obejmuje dostawę mebli recepcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.tj. w szczególności: lady recepcyjne, biurka, krzesła biurowe, kontenerki. Wielkość zamówienia: Część 1 - 130 000,00 zł netto, Część 2 - 49 180,33 zł netto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, wskazanego w pozycji a) składa odpowiednio dokument wskazany w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenia o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 3a do SIWZ dla części 1 zamówienia oraz załącznik nr 3b do SIWZ dla części 2 zamówienia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań - załączniki nr 6 i 7 do SIWZ, odpowiednio do Części 1 i Części 2 zamówienia, w których należy wpisać: a) nazwę producenta mebla (w przypadku mebli produkowanych przez wykonawcę należy wpisać nazwę wykonawcy z dopiskiem produkt własny), b) symbol - pozwalający zidentyfikować produkt (w przypadku mebli produkowanych przez wykonawcę i nie posiadających dodatkowych oznaczeń należy wpisać bez symboli), c) oraz zaznaczyć Tak - jeśli zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego lub Nie - jeśli zaoferowany produkt nie spełnia wymagań Zamawiającego oraz wpisać wymagane w załącznikach informacje. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2008 r. nr 189, poz. 1158))..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56, pok 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56, Departament Organizacyjny, z dopiskiem OR.III/Logistyka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, w ramach dotacji rozwojowej przekazanej Województwu Małopolskiemu na podstawie Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie Województwa Małopolskiego Systemu Informacji o Funduszach Europejskich, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach: Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich w ramach PROW..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.