eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Wędrzyn: NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP
Numer ogłoszenia: 283318 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256734 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do : Nadzoru nad 21 kotłowniami gazowymi i olejowymi w miejscowościach Międzyrzecz, Skwierzyna, Wędrzyn, Gorzów Wlkp.; wg zestawienia przedstawionego w tabeli- tabela w SWZ. Nadzór kotłowni Do zakresu nadzoru kotłowni należą czynności: 1. Nadzór urządzeń i instalacji stanowiących integralną część kotłowni (palniki olejowe, gazowe, armatura zabezpieczająca i regulacyjna, instalacja ssąca oleju palnika, instalacja sygnalizacyjna i alarmowa kotłowni, stacje uzdatniania wody obiegowej, zlokalizowane w pomieszczeniach kotłowni węzły cieplne z automatyką i pompami, przewody spalinowe). 2. Całodobowa obsługa kotłowni poprzez nadzór bezpośredni w dni robocze w godzinach pracy 45 WOG i utrzymywanie dyżurów telefonicznych pracowników obsługi w pozostałym czasie . 3. Codzienna lustracja kotłowni i urządzeń, w tym również wyłączonych, potwierdzona wpisem do książki kotłowni, celu niedopuszczenia do strat spowodowanych skutkami ewentualnych awarii. 4. Uruchamianie kotłowni po wyłączeniach spowodowanych czynnikami niezależnymi od wykonawcy i zamawiającego, np. zaniki napięcia w sieci elektrycznej. 5. Podjęcie działania mającego na celu uruchomienie kotłowni po wyłączeniach spowodowanych czynnikami niezależnymi od wykonawcy i zamawiającego w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego od Zamawiającego lub w czasie wolnym od pracy tj. w godz. od 1500 do 700 i dni wolne od pracy zgłoszenia od służb dyżurnych jednostek wojskowych. Po uruchomieniu zgłoszonej kotłowni należy sprawdzić funkcjonowanie pozostałych kotłowni w kompleksie wojskowym w którym nastąpiło zatrzymanie. 6. Prowadzenie na bieżąco książki kotłowni. 7. Informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń i wnioskowanie konieczności wykonania ewentualnych napraw. 8. Nadzór nad prawidłowym spełnianiem wymogów przez kotłownie wg Norm PN-87-B-2411 oraz utrzymanie warunków dopuszczenia do eksploatacji przez Dozór Techniczny. 9. Codzienne (w dni robocze), w czynnych kotłowniach, monitorowanie zużycia paliwa i odnotowywanie w książce kotłowni wskazań urządzeń pomiarowych zużycia mediów komunalnych i wielkości produkcji energii cieplnej oraz wykonywanie zestawień miesięcznych. 10. 1 raz w tygodniu (w dni robocze), w wyłączonych kotłowniach, sprawdzenie stanu paliwa i odnotowywanie w książce kotłowni wskazań urządzeń pomiarowych zużycia mediów komunalnych oraz wykonywanie zestawień miesięcznych. 11. Informowanie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych o konieczności uzupełnienia stanu paliwa w kotłowni. 12. Obecność podczas tankowania do zbiorników kotłowni paliwa olejowego i gazowego dostarczanego przez dostawców Zamawiającego. 13. Czynności obsługowe przewidziane dokumentacją techniczno - ruchową warunkujące zachowanie gwarancji producenta na zainstalowane w kotłowni urządzenia. 14. Czynności obsługowe wynikające z przepisów dozoru technicznego. 15. Wykonywanie w zależności od potrzeb czynności konserwacyjnych w kotłowniach. 16. Pobieranie i rozliczenie się z materiałów konserwacyjnych pobranych od Zamawiającego w sposób przez niego ustalony.(książka pracy konserwatora). 17. Czynności obsługowe zapewniające ekonomiczne zużycie paliwa, zgodnie z DTR urządzeń i zaleceniami WIGE. 18. Rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego w terminach określonych przez Zamawiającego. 19. Przestawienie sterowania kotłowni z okresu letniego w czasie którego kotłownia pracowała na potrzeby wytworzenia ciepła na c.w.u. na okres zimowy, w którym kotłownia wytwarza ciepło na potrzebę c.o. i c.w.u. i odwrotnie po zakończeniu sezonu grzewczego. 20. W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego oraz podjęcia działań mających na celu ustalenie przyczyny awarii. 21. Umożliwienie dostępu do pomieszczeń i urządzeń kotłowni, dla osób lub firm wskazanych przez Zamawiającego, na czas usuwania awarii lub wykonywania napraw, przeglądów itp. 22. Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach kotłowni i wejściach do nich. 23. Utrzymanie w czystości urządzeń technicznych zainstalowanych w kotłowniach. 24. Przestrzeganie instrukcji kotłowni, przepisów BHP i p-poż. Istotne warunki realizacji usługi: 1. Zgodnie z instrukcją 118-98 MON o zasadach utrzymania nieruchomości: - właściwe eksploatowanie powinno zabezpieczać potrzeby cieplne obsługiwanych obiektów, bezawaryjną pracę w sezonie grzewczym, dlatego też niezbędna jest obsługa i nadzór, w celu ciągłej, bezawaryjnej eksploatacji systemów ciepłowniczych. - konserwacją nazywamy czynności zmniejszające przebieg (tempo procesu) zużycia elementów, części obiektu i umożliwiające normalne użytkowanie obiektu. Do czynności konserwacyjnych należy m.in. : dokonywanie przeglądów urządzeń i instalacji, smarowanie i zabezpieczanie przed korozja mechanizmów, wymiana pojedynczych elementów instalacji, naprawa i wymiana zaworów, złącz, sitek itp., usuwanie nieszczelności instalacji, wymiana żarówek w oprawach oświetleniowych i kontrolkach urządzeń, naprawa lub wymiana pojedynczych urządzeń technicznych np. pomp i inne drobne naprawy. 2. Materiały do konserwacji zabezpiecza Zamawiający. Narzędzia do prac konserwacyjnych zabezpiecza Wykonawca. 3. Personel Wykonawcy obsługujący kotłownie zobowiązany jest do posiadania ważnego zaświadczenia kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji E: - grupy I, pkt. 2,9 i 10, - grupy II , pkt. 1, 2 i 10, - grupy III, pkt. 6, wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci. 4. Należność Wykonawcy za obsługę kotłowni powinna obejmować również koszty dojazdu do kotłowni w celu realizacji usługi. 5. Materiały eksploatacyjne typu paliwa płynne, gazowe, energię elektryczna, wodę, środki do utrzymania czystości w kotłowni zabezpiecza Zamawiający, 6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy przedstawi listę osób oraz pojazdów uzgodnioną z komendantem ochrony uprawniającą do wjazdu na teren kompleksów wojskowych na których zlokalizowane są kotłownie. 7. Nadzór nad kotłowni realizowana będzie w okresie: - od 1 września 2014r. do 31 sierpnia 2015r. (12 m-cy) , 8. Wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej celem prawidłowego oszacowania wartości usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.11.00 - Usługi nadzorowania maszyn 44.62.12.00 - Kotły grzewcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CALESCO S.A, ul. Tczewska 32, 70-850 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 83940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.