eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Wędrzyn: NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP
Numer ogłoszenia: 256734 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR NAD 21 KOTŁOWNIAMI GAZOWYMI I OLEJOWYMI W MIEJSCOWOŚCIACH MIĘDZYRZECZ, SKWIERZYNA, WĘDRZYN, GORZÓW WLKP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do : Nadzoru nad 21 kotłowniami gazowymi i olejowymi w miejscowościach Międzyrzecz, Skwierzyna, Wędrzyn, Gorzów Wlkp.; wg zestawienia przedstawionego w tabeli- tabela w SWZ. Nadzór kotłowni Do zakresu nadzoru kotłowni należą czynności: 1. Nadzór urządzeń i instalacji stanowiących integralną część kotłowni (palniki olejowe, gazowe, armatura zabezpieczająca i regulacyjna, instalacja ssąca oleju palnika, instalacja sygnalizacyjna i alarmowa kotłowni, stacje uzdatniania wody obiegowej, zlokalizowane w pomieszczeniach kotłowni węzły cieplne z automatyką i pompami, przewody spalinowe). 2. Całodobowa obsługa kotłowni poprzez nadzór bezpośredni w dni robocze w godzinach pracy 45 WOG i utrzymywanie dyżurów telefonicznych pracowników obsługi w pozostałym czasie . 3. Codzienna lustracja kotłowni i urządzeń, w tym również wyłączonych, potwierdzona wpisem do książki kotłowni, celu niedopuszczenia do strat spowodowanych skutkami ewentualnych awarii. 4. Uruchamianie kotłowni po wyłączeniach spowodowanych czynnikami niezależnymi od wykonawcy i zamawiającego, np. zaniki napięcia w sieci elektrycznej. 5. Podjęcie działania mającego na celu uruchomienie kotłowni po wyłączeniach spowodowanych czynnikami niezależnymi od wykonawcy i zamawiającego w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego od Zamawiającego lub w czasie wolnym od pracy tj. w godz. od 1500 do 700 i dni wolne od pracy zgłoszenia od służb dyżurnych jednostek wojskowych. Po uruchomieniu zgłoszonej kotłowni należy sprawdzić funkcjonowanie pozostałych kotłowni w kompleksie wojskowym w którym nastąpiło zatrzymanie. 6. Prowadzenie na bieżąco książki kotłowni. 7. Informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń i wnioskowanie konieczności wykonania ewentualnych napraw. 8. Nadzór nad prawidłowym spełnianiem wymogów przez kotłownie wg Norm PN-87-B-2411 oraz utrzymanie warunków dopuszczenia do eksploatacji przez Dozór Techniczny. 9. Codzienne (w dni robocze), w czynnych kotłowniach, monitorowanie zużycia paliwa i odnotowywanie w książce kotłowni wskazań urządzeń pomiarowych zużycia mediów komunalnych i wielkości produkcji energii cieplnej oraz wykonywanie zestawień miesięcznych. 10. 1 raz w tygodniu (w dni robocze), w wyłączonych kotłowniach, sprawdzenie stanu paliwa i odnotowywanie w książce kotłowni wskazań urządzeń pomiarowych zużycia mediów komunalnych oraz wykonywanie zestawień miesięcznych. 11. Informowanie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych o konieczności uzupełnienia stanu paliwa w kotłowni. 12. Obecność podczas tankowania do zbiorników kotłowni paliwa olejowego i gazowego dostarczanego przez dostawców Zamawiającego. 13. Czynności obsługowe przewidziane dokumentacją techniczno - ruchową warunkujące zachowanie gwarancji producenta na zainstalowane w kotłowni urządzenia. 14. Czynności obsługowe wynikające z przepisów dozoru technicznego. 15. Wykonywanie w zależności od potrzeb czynności konserwacyjnych w kotłowniach. 16. Pobieranie i rozliczenie się z materiałów konserwacyjnych pobranych od Zamawiającego w sposób przez niego ustalony.(książka pracy konserwatora). 17. Czynności obsługowe zapewniające ekonomiczne zużycie paliwa, zgodnie z DTR urządzeń i zaleceniami WIGE. 18. Rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego w terminach określonych przez Zamawiającego. 19. Przestawienie sterowania kotłowni z okresu letniego w czasie którego kotłownia pracowała na potrzeby wytworzenia ciepła na c.w.u. na okres zimowy, w którym kotłownia wytwarza ciepło na potrzebę c.o. i c.w.u. i odwrotnie po zakończeniu sezonu grzewczego. 20. W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego oraz podjęcia działań mających na celu ustalenie przyczyny awarii. 21. Umożliwienie dostępu do pomieszczeń i urządzeń kotłowni, dla osób lub firm wskazanych przez Zamawiającego, na czas usuwania awarii lub wykonywania napraw, przeglądów itp. 22. Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach kotłowni i wejściach do nich. 23. Utrzymanie w czystości urządzeń technicznych zainstalowanych w kotłowniach. 24. Przestrzeganie instrukcji kotłowni, przepisów BHP i p-poż. Istotne warunki realizacji usługi: 1. Zgodnie z instrukcją 118-98 MON o zasadach utrzymania nieruchomości: - właściwe eksploatowanie powinno zabezpieczać potrzeby cieplne obsługiwanych obiektów, bezawaryjną pracę w sezonie grzewczym, dlatego też niezbędna jest obsługa i nadzór, w celu ciągłej, bezawaryjnej eksploatacji systemów ciepłowniczych. - konserwacją nazywamy czynności zmniejszające przebieg (tempo procesu) zużycia elementów, części obiektu i umożliwiające normalne użytkowanie obiektu. Do czynności konserwacyjnych należy m.in. : dokonywanie przeglądów urządzeń i instalacji, smarowanie i zabezpieczanie przed korozja mechanizmów, wymiana pojedynczych elementów instalacji, naprawa i wymiana zaworów, złącz, sitek itp., usuwanie nieszczelności instalacji, wymiana żarówek w oprawach oświetleniowych i kontrolkach urządzeń, naprawa lub wymiana pojedynczych urządzeń technicznych np. pomp i inne drobne naprawy. 2. Materiały do konserwacji zabezpiecza Zamawiający. Narzędzia do prac konserwacyjnych zabezpiecza Wykonawca. 3. Personel Wykonawcy obsługujący kotłownie zobowiązany jest do posiadania ważnego zaświadczenia kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji E: - grupy I, pkt. 2,9 i 10, - grupy II , pkt. 1, 2 i 10, - grupy III, pkt. 6, wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci. 4. Należność Wykonawcy za obsługę kotłowni powinna obejmować również koszty dojazdu do kotłowni w celu realizacji usługi. 5. Materiały eksploatacyjne typu paliwa płynne, gazowe, energię elektryczna, wodę, środki do utrzymania czystości w kotłowni zabezpiecza Zamawiający, 6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy przedstawi listę osób oraz pojazdów uzgodnioną z komendantem ochrony uprawniającą do wjazdu na teren kompleksów wojskowych na których zlokalizowane są kotłownie. 7. Nadzór nad kotłowni realizowana będzie w okresie: - od 1 września 2014r. do 31 sierpnia 2015r. (12 m-cy) , 8. Wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej celem prawidłowego oszacowania wartości usługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.11.00 - Usługi nadzorowania maszyn 44.62.12.00 - Kotły grzewcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1 000 PLN (słownie: jeden tysięc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Nadzór nad 21 kotłowniami gazowymi i olejowymi w miejscowościach Międzyrzecz, Skwierzyna, Wędrzyn, Gorzów Wlkp. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 08.08.2014r. do godz. 8:45 Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach: - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, opiewającej na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego, (załącznik nr 4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu odpowiednich uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - Świadectwo Kwalifikacyjne Serii D (dla osób nadzorujących obsługę kotłowni), - Świadectwo Kwalifikacyjne Serii E (dla osób wykonujących obsługę kotłowni). Wydanego na podstawie : Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (załącznik nr 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ( opłaconą na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC na wykonanie usług obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania usług na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: minimum 150 000,00 zł. W razie wygaśnięcia polisy w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy ( bądź kontynuacji ) pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, opiewającej na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł brutto;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SWZ - Załącznik nr 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 pok nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 pok nr 211- Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.