Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Włocławek: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych ( znak sprawy DKw-220/17/2008)
Numer ogłoszenia: 283061 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku , ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2355055, fax. 054 2354063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych ( znak sprawy DKw-220/17/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.cebula , mrożona- krojona , pakowana w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78604:1996 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 3 300 kg 2. kalafior mrożony- pakowany w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78602:1996 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1 500 kg. 3. marchew mrożona- krojona w kostkę, pakowana w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-92/A-78600 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 10 000 kg. 4. mieszanka warzywna 7 składnikowa, mrożona- pakowana w worki max po 25 kg, zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, pietruszka, seler, kalafior, fasolka szparagowa, groszek zielony, por Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78608: 1997 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 24 000 kg. 5. truskawki mrożone- całe, bez szypułek, pakowane w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 500 kg. 6. kapusta kiszona- z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max po 120kg Nomenklatura CPV: 15331142-4, Polska Norma: PN-72/A-77700 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12 000 kg 7. ogórki kiszone- o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max po 110 kg Nomenklatura CPV: 15331000-7, Polska Norma: PN-A-77701:1997 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12 000 kg. 8. chrzan tarty (na kwasku cytrynowym)- w opakowaniach jednostkowych max po 3kg Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77806 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 200 kg 9. szczaw konserwowy- w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77750 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1 600 kg 10. koncentrat pomidorowy 30%- w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15331425-2, Polska Norma: PN- 75/A-77601 Szacunkowa ilość zapotrzebowania 5 000 kg 11. leczo pieczarkowo-paprykowo-pomidorowe- w opakowaniach jednostkowych max po 5kg, papryka i pieczarki w kawałkach 3 x 3 cm. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-86951 Szacunkowa ilość zapotrzebowania 3 200 kg. 12. dżem wiśniowy - 4 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332294-1, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000 13. dżem truskawkowy - 3 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332296-5, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000 14. dżem brzoskwiniowy - 3 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332290-3, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000 15. marmolada wieloowocowa - 7 400 kg, o konsystencji twardej, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332230-5, Polska Norma: PN-75/1-75103 16. Realizacja dostaw w/wym artykułów odbywać się będzie sukcesywnie do magazynu zamawiającego, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. 17. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.33.14.00-1, 15.33.10.00-7, 15.33.22.30-5, 15.33.14.25-2, 15.33.21.00-5, 15.33.22.94-1, 15.33.22.96-5, 15.33.22.90-3, 15.33.11.42-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3)Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną decyzję wydaną przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii lub właściwy Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do produkcji lub obrotu artykułami, których dotyczy niniejsze postępowanie. 2. Wykonawca do oferty składa wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wyjaśnienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) do oferty dołączają: a)pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, b)dokumenty wyszczególnione w pkt. 1, ppkt. 1-2 oraz oświadczenie w pkt. 2 złożone przez wszystkich wykonawców, 2)Wszystkie dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt 1-2 oraz pkt. 3 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go na każdej stronie za zgodność, przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3)Jeżeli dokument wymieniony w pkt 1, ppkt. 1 został wystawiony wcześniej niż w wyznaczonym terminie (6 m-cy), Zamawiający uznaje jego ważność tylko w przypadku, kiedy dokument posiada adnotację organu, który go wydał, z której wynika, że informacje w nim zawarte są aktualne i nie uległy zmianie. Adnotacja organu powinna być opatrzona datą. 4)Jeżeli wykonawcą jest rolnik indywidualny (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 64, poz. 592 z późn. zm.)), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczególnych (czyli zarejestrowanej np. W ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1 ppkt 1 przedkłada: aktualne oświadczenie, z którego wynika , że jest rolnikiem indywidualnym, poświadczone przez: wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, albo przez osobę przez nich upoważnioną. W/w oświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz mają się w nim znajdować minimum dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: a) imię i nazwisko, b) dokładny adres zamieszkania, c)powierzchnia gospodarstwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, w sekretariacie- pokój nr 205..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.cebula , mrożona- krojona , pakowana w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78604:1996 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 3 300 kg 2. kalafior mrożony- pakowany w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78602:1996 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1 500 kg. 3. marchew mrożona- krojona w kostkę, pakowana w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-92/A-78600 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 10 000 kg. 4. mieszanka warzywna 7 składnikowa, mrożona- pakowana w worki max po 25 kg, zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, pietruszka, seler, kalafior, fasolka szparagowa, groszek zielony, por Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78608: 1997 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 24 000 kg. 5. truskawki mrożone- całe, bez szypułek, pakowane w worki max po 25 kg Nomenklatura CPV: 15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 500 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kapusta kiszona- z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max po 120kg Nomenklatura CPV: 15331142-4, Polska Norma: PN-72/A-77700 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12 000 kg 2. ogórki kiszone- o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max po 110 kg Nomenklatura CPV: 15331000-7, Polska Norma: PN-A-77701:1997 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12 000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7, 15.33.11.42-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. chrzan tarty (na kwasku cytrynowym)- w opakowaniach jednostkowych max po 3kg Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77806 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 200 kg 2. szczaw konserwowy- w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77750 Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1 600 kg 3. koncentrat pomidorowy 30%- w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15331425-2, Polska Norma: PN- 75/A-77601 Szacunkowa ilość zapotrzebowania 5 000 kg 4. leczo pieczarkowo-paprykowo-pomidorowe- w opakowaniach jednostkowych max po 5kg, papryka i pieczarki w kawałkach 3 x 3 cm. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-86951 Szacunkowa ilość zapotrzebowania 3 200 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1, 15.33.14.25-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dżem wiśniowy - 4 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332294-1, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000 2. dżem truskawkowy - 3 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332296-5, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000 3. dżem brzoskwiniowy - 3 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332290-3, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000 4. marmolada wieloowocowa - 7 400 kg, o konsystencji twardej, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332230-5, Polska Norma: PN-75/1-75103.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.30-5, 15.33.22.94-1, 15.33.22.96-5, 15.33.22.90-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb i przetworów rybnych
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu nr 3 w Brwinowie, ul. Słoneczna 6, 05-840 Brwinów
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.