eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa notebooków oraz kserokopiarek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Łódź: Dostawa notebooków oraz kserokopiarek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 282727 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi , ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6351400, 6351432, fax. 042 6351432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków oraz kserokopiarek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Dostawa notebooków oraz kserokopiarek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi. 30213100-6 - Komputery przenośne 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące 30125120-8 - Toner do fotokopiarek 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. Wymaga się aby oferowane urządzenia i ich elementy były fabrycznie nowe oraz spełniały wymogi normy CE. Dostawa notebooków oraz kserokopiarek odbędzie się jednorazowo na podstawie zawartej umowy w terminie nie dłuższym niż do dnia 29 grudnia 2008 r. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć notebooki oraz kserokopiarki własnym transportem, na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi oraz Zakład Higieny Weterynaryjnej w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6 w terminie nie dłuższym niż do dnia 29 grudnia 2008 r. W cenie notebooków oraz kserokopiarek zawarte są wszelkie koszty związane z dostawą. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Dostawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: Część I - 800,00 zł. ( słownie: osiemset złotych) Część II - 200,00 zł ( słownie: dwieście złotych) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4 listopada 2008 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn zm.). 4. Wadium w formie pieniądza Wykonawca wpłaci przelewem na poniższy rachunek bankowy: NBP O/O ŁÓDŹ 1 1 1 0 1 0 1 3 7 1 0 0 2 9 5 8 1 3 9 1 2 0 0 0 0 0 za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Rozdziale IV pkt 3 SIWZ dokument wadium w formie oryginału należy dołączyć do oferty. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ - następuje jej bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta, poręczyciela. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana w przetargu: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają wszystkie wymogi określone w SIWZ; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Rozdziale IX pkt 1 i formie określonej w Rozdziale VIII SIWZ: 1)ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (załącznik Nr 3) do niniejszej SIWZ; 2)potwierdzenie wniesienia wadium; 3)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 4 do SIWZ); 4)oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik Nr 5); 5)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje); 7)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 8)zaparafowany projekt umowy (załącznik Nr 7);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6 w sekretariacie, do dnia 4 listopada 2008r. do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebooki, drukarka, oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notebooki - specyfikacja techniczna - szt. - 4 Lp. Oczekiwana minimalna konfiguracja 1 Procesor Procesor dwurdzeniowy z zegarem minimum 2.1 GHz 3MB Cache 800Mhz zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych lub procesor o równoważnej wydajności według wyniku testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testu wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż celem sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami celem sprawdzenia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 2 Matryca Minimum: 15,4 TFT WXGA 1280x800 3 Pamięć RAM Minimum 2.0 GB DDR2 667 MHz (2 x 1024 MB) 4 Karta graficzna Niezintegrowana Minimum 256MB pamięci własnej 5 Karta dźwiękowa Zintegrowana, minimum 6-kanałowa 6 HDD Minimum 160GB serial ATA HDD min. 5400RPM 7 Napędy Minimum 8x DVD +/-RW 8 Porty Komunikacja Min. LAN (RJ-45), min 2 xUSB 2.0 Bluetooth, LAN, Wireless 9 Wskaźnik Touchpad 10 Gwarancja min. 24 miesięcy door-to-door serwisu producenta lub jego autoryzowanego podwykonawcy. 11 System operacyjny Windows Vista Business 32Bit SP1 to XP Pro SP3 - with Media (Downgrade) wersja polska lub równoważny (z nośnikiem umożliwiającym ponowną instalację) 12 Dodatkowe informacje i wyposażenie Dysk twardy podzielony na dwie partycje. Deklaracja zgodności z CE. Kabel internetowy min. 3 metrowy CAT 5 Torba z uchem i paskiem na ramię Mysz bezprzewodowa optyczna Moduł pamięci USB (pendrive) min. 2GB 2. Office 2007 proffesional BOX z nośnikiem- 2 szt. 3. Office 2007 proffesional OEM z nośnikiem ( zainstalowane na 3 notebookach) - 3 szt. 4. Drukarka kolorowa atramentowa - specyfikacja techniczna - 1 szt. Prędkość drukowania (A4, w kolorze, tryb best) Min. 2 str./min Jakość druku (w czerni, tryb best) Min. 1200 x 1200 dpi Jakość druku (w kolorze, tryb best) Min. Rozdzielczość optymalizowana do 4800 x 1200 dpi, rozdzielczość wejściowa 1200 dpi Standardowa pamięć Min. 32 MB Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4) Min. 5000 stron Druk dwustronny Automatyczny Możliwości sieciowe Wbudowane adaptery do druku w sieci bezprzewodowej i Ethernet Prędkość drukowania (A4, w czerni, tryb draft) Min. 36 str./min Prędkość druku (w kolorze, z normalną jakością, format A4) Do 5,8 str./min Niestandardowe wymiary nośników Min. Od 77 x 127 do 215 x 610 mm Standardowe wymiary nośników Min. A4 (210x297 mm), A5 (148x210 mm), B5 (176x250 mm), C6 (114x162 mm), A6 (105x148 mm) Nośniki obsługiwane Papier (baner, do drukarek atramentowych, fotograficzny, zwykły), koperty, etykiety, karty, folie do przeźroczy, nośniki do nadruków na koszulki, nośniki (bez marginesów, HP Premium) Standardowy podajnik papieru Podajnik na minimum 150 arkuszy (stały) Standardowy odbiornik papieru Odbiornik na minimum 50 arkuszy Zewnętrzne porty we-wy Min. 1 port USB zgodny ze specyfikacją USB 2.0, 1 port Ethernet Obsługiwane systemy operacyjne Min. WindowsR 2000 Professional, XP Home, XP Professional; Windows Vista Waga Do 8 kg Zużycie energii maksymalnie 50 W Zasilanie Napięcie wejściowe: 100 - 240 V (+/-10%), 50/60 Hz (+/-3 Hz) Gwarancja Min. 12 miesięcy Dodatkowy atramentowy wkład drukujący czarny 3 szt. Dodatkowy atramentowy wkład drukujący kolor. 1 szt. Dodatkowy atramentowy wkład drukujący foto. 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.30-4, 48.31.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - kserokopiarki 1. Kserokopiarka - 1 szt. Prędkość A4/min. min. 20 str./min Prędkość A3/min. Min. 10 str./min ZOOM Min. 50 - 200% Pamięć obrazu Min. 128 MB Czas uzyskania 1 kopii Max. 10 s. Pojemność papieru Min. 2 kasety po 250 arkuszy (80g/m2) lub jedna kaseta 500 arkuszy Podajnik boczny Min. 80 arkuszy (80g/m2) dla formatu A5R do A4; Min. 50 arkuszy dla formatu A3 (80g/m2); GRAMATURA: Min. 64-128g/m2 Elektroniczne sortowanie Interferejsy Min. USB Rozdzielczość kopiowania min. odpowiednik 1200dpi x 600dpi Dupleks automatyczny, podajnik dokumentów Gwarancja Min. 3 lata Dodatkowe tonery do ww. kserokopiarki 2 szt. 2. Kserokopiarka - 1 szt. Prędkość A4/min. Min. 18 str./min ZOOM 50 - 200% Pamięć obrazu Min. 128 MB Czas uzyskania 1 kopii ok. 8 s. lub mniej Skala szarości 256 odcieni Jednorazowa ilość kopii od 1 do 99 egzemplarzy Pojemność papieru Min. 500 arkuszy A4 x 1 kaseta lub 2x250szt Gramatura Gramatura kaseta: 64-80g/m2; Podajnik Min. 100 arkuszy (56-128g/m2) Duplex Automatyczny Interferejsy Min. USB 2,0 Pobór mocy Max. 1,0kW Wymiary Nie przekraczające: 520 x 470 x 378 mm Zasilanie 220AC do 240AC +10% (50/60Hz) Rozdzielczość kopiowania 600dpi x 600dpi lub 1200dpi odpowiednik x 600dpi Gwarancja Min. 3 lata Dodatkowe tonery do ww. kserokopiarki 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.12.51.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.