Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Wrocław: Wykonanie geodezyjnego wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi rzek wraz z założeniem i niwelacją roboczych znaków wysokościowych oraz podziałów geodezyjnych i ustalenia granic prawnych działek w ramach realizowanych zadań:
Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin
Gostkowie - Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów
Numer ogłoszenia: 282258 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnego wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi rzek wraz z założeniem i niwelacją roboczych znaków wysokościowych oraz podziałów geodezyjnych i ustalenia granic prawnych działek w ramach realizowanych zadań: Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin Gostkowie - Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanych osi rzek na długości łącznej ok. 8,168 km wraz z założeniem i niwelacją 42 szt. roboczych znaków wysokościowych (reperów) na całej długości wytyczanych odcinków rzek oraz podziałów geodezyjnych dla 28 działek, w ramach realizacji zadań inwestycyjnych p.n.: Gostkowice - Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów i Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem (decyduje data odbioru końcowego) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej: 0,500 km (na długości łącznej) robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych tj.: regulacji rzek, budowy wałów, dróg, linii kolejowych oraz innych obiektów liniowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował osobą lub osobami, które posiadają: a) uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji - określone w art. 43 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm) b) uprawnienia w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjnej kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm). Osoba, posiadająca ww. uprawnienia powinna mieć w doświadczenie w pracach podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonała podziały geodezyjne dla co najmniej 7 działek na jednym lub wielu zadaniach inwestycyjnych liniowych takich jak:. regulacja rzek, budowa wałów, dróg, linii kolejowych lub innych obiektów liniowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest przedstawić i załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć, ani im zapobiec. Za przyczynę uzasadniającą dokonanie zmiany postanowień umowy Strony uznają w szczególności opóźnienie spowodowane następującymi okolicznościami: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie usługi; c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania organów administracyjnych; d) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych; e) siła wyższa, uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; f) okoliczności spowodowane tokiem związanego z przedmiotem umowy postępowania administracyjnego, sądowo - administracyjnego, sądowego lub egzekucyjnego w tym bezczynnością organów. 2. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 stanowi podstawę dla dokonania przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy w zakresie przedłużenia terminu do wykonania przedmiotu umowy. 3. Podjęcie uzgodnień w przedmiocie zmiany postanowień umowy wymaga pisemnego wniosku jednej ze Stron zawierającego wskazanie przyczyny uzasadniającej zmianę, jej uzasadnienie i ewentualnie opis wpływu zmiany na warunki wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Matejki 5 50-333 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Matejki 5 50-333 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wytyczenie charakterystycznych punktów projektowanej osi rzek: Żaliny dla odcinka zlokalizowanego w obrębach: Rynakowice, gm. Żórawina i Teodorów, Gostkowice, Janków, gm. Domaniów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi rzeki Żurawki dla odcinka zlokalizowanego w obrębie Nowojowice, gm. Żórawina oraz rzeki Żaliny dla odcinka zlokalizowanego w obrębach: Rynakowice, gm. Żórawina; Teodorów, Gostkowie, Janków, gm. Domaniów o łącznej długości około 5,300 km wraz z założeniem i niwelacją 27 roboczych znaków wysokościowych (reperów) oraz podziałów geodezyjnych dla 10 działek położonych w obrębach: Nowojowice, Kurzątkowice, Teodorów, Janków - w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Gostkowice - Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej w 2008r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze Inżynierii Wodnej INWOD Spółka z o.o., 52-437 Wrocław, ul. H Balzaka 42 A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanej osi cieków:Potoku Gębickiego dla odcinka zlokalizowanego w obrębach: Gębice i Nowolesie, gm. Strzelin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi Potoku Gębickiego dla odcinka zlokalizowanego w obrębach: Gębice i Nowolesie, gm. Strzelin oraz Starej i Dawnej Młynówki dla odcinka zlokalizowanego w obrębie Gębice, gm. Strzelin na długości łącznej około 2,868 km wraz z założeniem i niwelacją 15 roboczych znaków wysokościowych (reperów) oraz podziałów geodezyjnych dla 18 działek - w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej w 2008r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze Inżynierii Wodnej INWOD Spółka z o.o., 52-437 Wrocław, ul. H Balzaka 42 A..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla budynku zlokalizowanego przy ul. Niepodległości 67 w Wałbrzychu"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy kanalizacji deszczowej"
- "Wyłonienie Agencji Pośrednictwa Nieruchomości do sprzedaży działek w Gminie Wińsko celem promowania ofert Zamawiającego i pozyskiwania klientów"
- Wyniesienie projektu osnów szczegółowych na terenie jednostki ewidencyjnej Gminy Brodnica w powiecie brodnickim
- "Wykonanie operatów szacunkowych"
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 106 na odcinku Stargard -Kicko polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.