eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup 100 sztuk niszczarek biurowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Warszawa: Zakup 100 sztuk niszczarek biurowych.
Numer ogłoszenia: 281907 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291254 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 100 sztuk niszczarek biurowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 100 sztuk niszczarek biurowych o następujących parametrach: 1) urządzenie przeznaczone do pracy ciągłej, 2) cięcie w 2 klasie (wg. DIN 32757) utajnienia, 3) wydajność cięcia minimum 25 ark. A4 (70g/m2), 4) szerokość wlotu minimum 400 mm, 5) pojemność kosza minimum 130 l, 6)zasilanie z sieci energetycznej 230V/50 Hz, według Polskich Norm dla tej kategorii urządzeń, 7) automatyczny Start/Stop, 8) sygnalizacja przepełnienia kosza, 9) sygnalizacja niedomkniętych drzwi, 10) sygnalizacja zacięcia, 11) odporność na zszywki i spinacze, 12) cięcie płyt CD i dyskietek, 13) noże tnące jednoelementowe, 14) moc silnika minimum 950W, 15) Urządzenie powinno być wyposażone w osobną, zewnętrzną półkę (nie stanowiącą fragmentu obudowy). Półka powinna mieć możliwość np. zawieszenia, dostawienia lub postawienia w sposób umożliwiający automatyczne pobieranie papieru oraz nie powinna zakłócać sprawnej pracy urządzenia. 16) posiadać oznaczenie CE. 2. Oferowane niszczarki biurowe muszą być: 1) fabrycznie nowe, 2) wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) wyposażone w kartę gwarancyjną (zawierającą min. nr tel., nr faks oraz adres e-mail do zgłoszenia awarii), kopię certyfikatu CE/deklarację zgodności z certyfikatem CE lub równoważne. 3. Techniczny instruktaż serwisowy: 1) Wykonawca przed realizacją dostawy niszczarek przeprowadzi instruktaż techniczny dla pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób), w zakresie niezbędnym do samodzielnej eksploatacji zakupionych niszczarek, w zakresie podstawowych czynności serwisowych obejmujących demontaż, montaż, regulacje, konserwacje, ocenę zużytych części. Instruktaż zostanie potwierdzony wydaniem dla każdego z przeszkolonych pracowników Zamawiającego bezterminowych imiennych dokumentów upoważniających do kompleksowej obsługi niszczarek. 2) przeprowadzony techniczny instruktaż serwisowy zostanie potwierdzony podpisaniem bez uwag protokołu z technicznego instruktażu serwisowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 3) miejscem przeprowadzenia instruktażu będzie siedziba Zamawiającego 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5. Zamawiający dopuszcza inne miejsce przeprowadzenia instruktażu zlokalizowane w Warszawie. 4) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie i miejscu przeprowadzenia instruktażu nie później niż 10 dni kalendarzowych przed jego planowanym terminem. 5) Wykonawca wyposaży każdego z przeszkolonych pracowników w instrukcje obsługi oraz instrukcję serwisową w języku polskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o. o., Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276861,00

  • Oferta z najniższą ceną: 276861,00 / Oferta z najwyższą ceną: 425199,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.