eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, znak SM/ZP/N/65/10-DO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-11

Gdynia: dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, znak SM/ZP/N/65/10-DO.
Numer ogłoszenia: 281865 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, znak SM/ZP/N/65/10-DO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia niemedycznego oraz mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, w ramach projektu partnerskiego Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, 2) dostawa mebli i wyposażenia niemedycznego dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, wynikającego z projektu budowlanego : Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, 3) dostawa pozostałego fabrycznie nowego sprzętu, mebli i wyposażenia dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 dzieli się na 36 pakietów (części), w tym: Pakiety dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego - od 1-6 oraz 11-36. Pakiety dla Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku - od 7-10. 1. pakiet 1 1. 1. wózek do brudnej bielizny - 1 szt. 1. 2. wózek do czystej bielizny- 1 szt. 1. 3. wózek do dystrybucji leków - 1 szt. 1. 4. wózek zabiegowo-opatrunkowy - 1 szt. 2. pakiet 2 2. 1. wózek do mycia chorych ze sterowaniem hydraulicznym -1 szt. 2. 2. wózek do przewożenia chorych w poz. leżącej -2 szt. 2. 3. wózek inwalidzki dla chorych z hemiplegią -2 szt. 2. 4. : wózek inwalidzki pokojowy -12 szt. 2. 5. : wózek inwalidzki toaletowy -1 szt. 2. 6. : wózek inwalidzki ze stabilizacją pleców i głowy -4 szt. 3. pakiet 3. chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami - 2 szt. 4. pakiet 4. myjnia dezynfektor do basenów -1 szt. 5. pakiet 5. zestaw (stanowisko) do ćwiczeń manipulacyjnych - 1 szt. 6. pakiet 6 6. 1. fotel tapicerowany -2 szt. 6. 2. kanapa rozkładana -1 szt. 6. 3. krzesło obrotowe z oparciem na ręce -10 szt. 6. 4. taboret obrotowy -4 szt. 6. 5. fotele wypoczynkowe -2 szt. 7. pakiet 7 7. 1. Rolety -32 szt. 7. 2. Zasłony prysznicowe z obręczami -6 szt. 8. pakiet 8 8. 1. Szkielet miniaturowy - model z zaznaczonymi przyczepami mięśni -1 szt. 8. 2. Tablice anatomiczo - dydaktyczne: mózg, szkielet, system nerwowy, układ mięśniowy człowieka -2 szt. 9. pakiet 9 9. 1. Zestaw (stanowisko) ćwiczeń manipulacyjnych -2 szt. 9. 2. Zestaw (stanowisko) ćwiczeń manipulacyjnych -2 szt. 10. PAKIET 10. Chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami -5 szt. 11. pakiet 11 11.1. Blat laminowany (BL) -1 szt. 11.2. Regał stalowy (R1) -1 szt. 11.3. Regał biurowy (R4) -3 szt. 11.4. Regał biurowy (R5) -2 szt. 11.5. Stół kuchenny (Sk)-1 szt. 11.6. Stolik okolicznościowy (So)-3 szt. 11.7. Szafka pod blat (Szb1) -1 szt. 11.8. Szafka pod zlewozmywak (Szb3) -1 szt. 11.9. Szafka na bieliznę czystą (Szc) -2 szt. 11.10 Szafka wisząca (Szw1) -2 szt. 11.11 Szafka (Szw2) -2 szt. 12. pakiet 12 12.1. Taboret (T) -18 szt. 12.2. fotel tapicerowany (f) -2 szt. 12.3. Krzesło twarde (K1) -1 szt. 12.4. Krzesło tapicerowane (K2) -14 szt. 13. PAKIET 13. Lodówka (L) 1 szt. 14. PAKIET 14. Pojemnik na odpady medyczne (Pm) -2 szt. 15. PAKIET 15. Stojak-worek na brudną bieliznę -1 szt. 16. PAKIET 16. Stolik zabiegowy (Sz)-1 szt. 17. PAKIET 17. Zestaw umywalkowy (U) - lustro -17 szt. 18. PAKIET 18. Zestaw umywalkowy (U) - Dozownik na mydło-17 szt. 19. PAKIET 19. Zestaw umywalkowy (U) - Pojemnik na ręczniki papierowe jednorazowe-17 szt. 20. PAKIET 20. Zestaw umywalkowy (U) - Kosz pedałowy -29 szt. 21. PAKIET 21. Zestaw umywalkowy (U) - Wieszak na ręczniki -10 szt. 22. PAKIET 22. Zestaw umywalkowy (U) - Dozownik na środki dezynfekcyjne - 17 szt. 23. PAKIET 23. Suszarka do rąk-5 szt. 24. PAKIET 24. : Pojemnik na papier toaletowy-4 szt. 25. PAKIET 25. : Wieszak ubraniowy -4 szt. 26. PAKIET 26 26.1. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 28 - gabinet ordynatora 1 szt. 26.2. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 29 - gabinet lekarski 1 szt. 26.3. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 26 ?- sekretariat 1 szt. 26.4. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 21 - gabinet logopedy, psychologa 1 szt. 26.5. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 17 - gabinet pielęgniarski 1 szt. 26.6. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 15 - gabinet socjalny 1 szt. 26.7. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 11 - sala chorych 1 szt. 26.8. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 9 - sala chorych 1 szt. 26.9. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 5 - sala chorych 3 szt. 26.10. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 4 - sala chorych 1 szt. 26.11. Żaluzje pionowe do pomieszczenia nr: 3 - sala chorych 2 szt. 26.12. Żaluzje poziome do pomieszczenia 27 łazienki dla personelu 1 szt. 26.13. Roleta zmywalna do pomieszczenia 19 - gabinet zabiegowy 3 szt. 26.14. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 14 - łazienka pacjentów 1 szt. 26.15. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 13 - łazienka pacjentów 1 szt. 26.16. Roleta wodoodporna do pomieszczenia: 12 - łazienka pacjentów 1 szt. 27. Pakiet 27. Krzesło obrotowe - szt. 5 28. Pakiet 28. Myjka ultradźwiękowa - 1 szt. 29. Pakiet 29. Pulsoksymetr - 4 szt. 30. Pakiet 30. Zgrzewarka do opakowań sterylizacyjnych - 2 szt. 31. Pakiet 31 31.1. Kołdry powietrzne 1 komplet - 10 szt. 31.2. Kołdry powietrzne 1 komplet -10 szt. 31.3. Dmuchawa do kołder powietrznych - 1 szt. 31.4. Wózek ( stojak na kółkach ) z miejscem na kołdry ( opcjonalnie ) - 2 szt. 32. Pakiet 32 Zestaw do ogrzewania płynów infuzyjnych - 10 szt. ( 1 komplet ) 33. Pakiet 33 Fotel rozkładany - 3 szt. 34. Pakiet 34 Stół -1 szt. 35. Pakiet 35 Krzesło szt. - 4 36. Pakiet 36 Stolik pod komputer - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia 2) warunków płatności 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT 4) zmiany modelu oferowanego sprzętu w przypadku wycofania z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, pod warunkiem zachowania ceny wskazanej w ofercie, na podstawie której wyłoniono wykonawcę Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 3) w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, wymagających dostosowania się zamawiającego lub wykonawcy do wprowadzonych zmian, 5) w przypadkach określonych we wzorze umowy, 6) w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego, 7) w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności powodujących zmianę terminu wykonania zamówienia. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub: w siedzibie Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt partnerski Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.