eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Rawicz: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz
Numer ogłoszenia: 281839 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253955 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Rawicz w latach 2014 i 2015. Konserwacja obejmuje całe oświetlenie uliczne stanowiące własność Gminy Rawicz. Wykonawca będzie zobowiązany również do utrzymania i konserwacji oświetlenia iluminacyjnego rawickiego ratusza, oświetlenia trzech innych obiektów jak również do montażu oświetlenia świątecznego o zakresie podanym w załączonym do SIWZ - przedmiarze wraz z kosztorysem zerowym (załącznik nr 6). Wykaz oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ i może ulec w trakcie realizacji umowy zmianom (budowa nowych linii oświetleniowych, przekazanie dróg ). Konserwacja oświetlenia ulicznego ma na celu zapewnienie utrzymania sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego. Wobec tego Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie odpowiedzialny za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych. 2. Szczegółowy zakres przewidywanych usług konserwacyjnych wykonywanych w razie potrzeby na zlecenie Zamawiającego obejmuje: wymiana źródeł światła w tym: a) o mocy 70 W - 65 sztuk, b) o mocy 100 W -70 sztuk, c) o mocy 150 W -70 sztuk, d) o mocy 250 W - 40 sztuk , wymiana uszkodzonych elementów oprawy (bez źródła światła) -50 sztuk, wymiana przepalonych bezpieczników -90 sztuk, wymiana odcinka kabla - 40 mb, wymiana odcinka napowietrznej linii - 50 mb, wymiana stycznika - 30 sztuk, wymiana przekaźnika zmierzchowego - 20 sztuk, regulacja zegara sterującego - 20 sztuk, wymiana źródeł światła na ratuszu i obiektach sakralnych w tym: (pełne nazwy i symbole podano w załączniku nr 5 do SIWZ) a) PD 270 ze statecznikiem - 10 szt. , b) 150 W, THORN - 10 sztuk, c) 250 W SONPACK THORN - 5 sztuk, d) PRT 35 THORN 1000W - 5 sztuk, e) PD-2H-A150, HIT-DE 150W - 10 sztuk, f) PD-2N/H-A250 HIT 250 W - 10 sztuk, g) CDM-T 35 W - 5 sztuk, h) 35 W - 5 sztuk, i) 150 CDM-T - 5 sztuk, montaż oświetlenia świątecznego (w/g przedmiaru - zał. nr 6 do SIWZ), mycie opraw - 100 sztuk. 3. Ilości podane wyżej są ilościami przewidywanymi i ze względu na specyfikę zamówienia (bieżąca konserwacja i usuwanie awarii oświetlenia) mogą w trakcie realizacji zamówienia ulec zmianie. Konieczne prace do wykonania będą ustalane na bieżąco i przekazywane Wykonawcy pisemnie (mail) lub telefonicznie. 4. Wszelkie niezbędne materiały, sprzęt oraz odpowiednio wykwalifikowany personel służący do likwidacji powstałych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. 5. Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie zobowiązany do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), faktycznie nowych i posiadających wymagane atesty i certyfikaty; 2) zgłoszenie do odpowiednich służb energetycznych oraz ponoszenie kosztów włączenia i wyłączenia obwodu oraz koszty dopuszczenia do prac, jak również załatwienie wszelkich niezbędnych uzgodnień i formalności związanych z przedmiotem zamówienia; 3) zapewnienia całodobowego dyżuru umożliwiającego zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia na wskazany numer telefonu ( pozostałe awarie Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie a następnie potwierdzał pisemnie za pomocą faksu lub drogą elektroniczna); 4) usuwania awarii zagrażających życie i zdrowie w terminie odwrotnym, natomiast w pozostałych przypadkach usuwanie awarii w sieci oświetleniowej (licząc od momentu zgłoszenia) : a) w linii kablowej - do 7 dni roboczych, b) w linii napowietrznej - do 4 dni roboczych, c) wymiana przepalonych źródeł światła - do 5 dni roboczych, d) inne zgłoszone usługi - do 5 dni roboczych, 5) posiadania zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych lub umowę z firmą posiadającą ważne takie zezwolenie. 6) ponoszenie kosztów opłat za zajęcie pasa drogowego dla wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia (jeżeli będzie taka potrzeba); 7) oznakowanie terenu podczas wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz ponoszenia kosztów związanych ze zmianą organizacji ruchu; 8) obsługa geodezyjna podczas realizacji zamówienia ( w razie potrzeby), 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 10) prowadzenie wykazu prac konserwacyjnych wykonanych w danym okresie rozliczeniowym z podaniem adresu - lokalizacji, daty naprawy, rodzaju wykonanych prac itd. 11) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 12) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i odpowiedzialnym za przedmiot zamówienia oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 13) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 14) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 15) udzielenia gwarancji : 12 miesięcy na wymianę źródła światła i naprawę oprawy oraz 24 miesiące na wymianę oprawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe WAT Marian Rzepecki, ul. Kwiatowa 7 GARZYN, 64-120 Krzemieniewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95475,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62195,33

  • Oferta z najniższą ceną: 62195,33 / Oferta z najwyższą ceną: 93036,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.