eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie Zdrój › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.Operator koparko-ładowarki kl. III w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Jastrzębie Zdrój: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: Operator koparko-ładowarki kl. III w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 281668 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189594 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 43 49 600, faks 32 47 40 146.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: Operator koparko-ładowarki kl. III w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób pn. Operator koparko - ładowarki kl. III, w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 3.2. Całość zadania winna zostać zrealizowana nie później niż do 13.12.2013 r. 3.3. Rozpoczęcie realizacji szkolenia nastąpi po zakończeniu części konsultacji, warsztatów, treningów i szkoleń w ramach aktywnej integracji prowadzonych odrębnym postępowaniem. O możliwości rozpoczęcia zajęć Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie lub za pośrednictwem faksu. 3.4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku uzasadnionej rezygnacji i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem. 3.5.Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparko - ładowarki kl. III Liczba uczestników: 5 osób Liczba godzin na uczestnika: 202 godzin, tj. 176 godzin - w tym: 60 godzin praktycznych i 116 godzin teorii, dodatkowe 26 godzin, ponieważ szkolenie przeznaczone jest dla osób bez doświadczenia zawodowego - stażu przy obsłudze techniczno eksploatacyjnej koparko-ładowarki. Za godzinę uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych. Zakres usługi w ramach szkolenia winien obejmować: a) Przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego b) Przeprowadzenie i uiszczenie opłaty za badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki kl. III c) Zapewnienie odpowiedniej odzieży ochronnej niezbędnej do pracy przy obsłudze koparko - ładowarki kl. III (m.in. kamizelka,obuwie robocze, kask), d) Zorganizowanie przystąpienia słuchaczy do egzaminu państwowego z uiszczeniem opłaty za egzamin państwowy i związane z nim pozostałe koszty (dowóz na egzamin państwowy). 3.6. Zakres szkolenia, o którym mowa wyżej, musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118 poz. 1263 ) oraz programem szkolenia zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 3.7. Dopuszczalna częstotliwość zajęć: do 4 dni w tygodniu. Zajęcia winny odbywać się między godziną 9:00 a 16:00. 3.8. W okresie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić szkolenie pn. operator kop arko-ładowarki kl. III (część teoretyczną i praktyczną), a także wydać stosowny dokument zgodny z obowiązującymi przepisami uprawniający do przystąpienia do egzaminu państwowego. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym na materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk wyżej wymienionych oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu systemowego m.in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. 3.10. Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 3.11. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym, parkiem maszynowym wraz z placem manewrowym zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 3.12. Wykonawca musi dysponować kadrą dydaktyczną odpowiadającą wytycznym Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 3.13. Wykonawca zagwarantuje zorganizowanie zajęć w granicach administracyjnych Miasta Jastrzębie-Zdrój . 3.14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e-learning. 3.15. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu dostosowanym do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych. Pomieszczenia muszą spełniać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 3.16. Wykonawca zapewni niezbędną ilość instruktorów konieczną do sprawnego przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych. 3.17. Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego a także organizację i terminową realizację szkolenia. 3.18. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności uczestników szkolenia na zajęciach teoretycznych i praktycznych, które przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą VAT. 3.19. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją szkolenia pn. Operator koparko-ładowarki kl. III. 3.20. Zmiana liczby uczestników szkolenia może nastąpić w drodze jednostronnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3.21. Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom szkolenia. 3.22. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. Program zostanie przedłożony Zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem szkolenia. 3.23. Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę oraz udostępniany uczestnikom powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) Nazwa i zakres szkolenia, b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) Cele szkolenia, d) ilość godzin: teoria (116 godz. lekcyjnych), praktyka (60 + 26 godz. lekcyjnych), e) bezzwzrotne materiały szkoleniowe - pakiet zawierający podręcznik/skrypt z zakresu tematyki zajęć+ konspekt szkolenia + notatnik (format a-4, twarda oprawa; niezbędne ologowanie materiałów szkoleniowych i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji), długopis, f) sposób sprawdzania efektów szkolenia (np.: zaświadczenie o ukończonym kursie). 3.24. W ramach zajęć teoretycznych należy zapewnić catering: - menu nie powinno się powtarzać w 7 kolejnych dniach zajęć. Gorący posiłek- zupa 250 ml os., danie główne 500 g os. w przypadku posiłków mięsnych i sztuka mięsa 150 g os. dodatki (np. ziemniaki, frytki) 250 g os. zestaw surówek 100 g os. kompot 250 ml os. na dzień. Napoje ciepłe kawa 250 ml os, herbata 250 ml os plus cukier i mleczko do kawy na dzień. Napoje zimne sok 200 ml os. 300 ml woda gazowana niegazowana na dzień. Ciastka różne rodzaje 150g os na dzień. 3.26. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW każdego uczestnika zajęć na czas realizacji zajęć oraz ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.27. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufnośći bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany miejsca adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 roku, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o miejscu archiwizacji w/w dokumentów. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobligowany jest do przekazania oryginałów dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 3.28. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.29. Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą. 3.30. Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.31. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.32. Wykonawca zapewnia kontrolującym, o których mowa w pkt. 3.29 prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania określony w pkt. 3.27 specyfikacji. 3.33. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz przez okres, o którym mowa w pkt. 3.26 niniejszej specyfikacji. 3.34. Zamawiający ma prawo do przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. 3.35. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. 3.36. W cenę oferty należy wliczyć w szczególności badanie lekarskie, materiały dla uczestników, catering (w przypadku części teoretycznej zajęć), ubezpieczenie NNW, opłatę za egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny), koszty związane z przedłożeniem kompletnej dokumentacji uprawniającej do przystąpienia do egzaminu państwowego. 3.37. Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. 3.38. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji, rozliczania projektów systemowych ośrodków pomocy społecznej, kwalifikowania wydatków, zasad finansowania oraz innych przepisów prawa ogłaszanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. 3.39. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu szkolenia, na którą składać się będą: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; listę obecności zawierającą imię i nazwisko oraz podpis uczestnika szkolenia, protokół i kartę ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego (o ile zostały przeprowadzone), rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę szkolenia oraz datę wydania zaświadczenia). 3.40. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie, b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób, c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 3.41. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie, b) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, c) kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem, d) oryginału dziennika zajęć, e) oryginału list obecności, f) oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, 3.42. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na szkolenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt O krok do przodu współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Białecki Sp. z o.o., ul. Energetyków 8, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.